ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما
خانه » چگونه توجه رهگذران را با تابلو مغازه جلب کنیم؟

چگونه توجه رهگذران را با تابلو مغازه جلب کنیم؟

توسط EADNA ۱۳ دی ۱۴۰۲
۱۳ دی ۱۴۰۲ 0 دیدگاه
اشتراک‌گذاری 0FacebookTwitterPinterestWhatsapp
231

اهمیت جذب مخاطب و تبدیل آن‌ها به مشتری بالقوه در موفقیت کسب و کارها قابل چشم پوشی نیست. شیوه‌های مختلف تبلیغات امروزه به کمک شما می آیند تا بتوانید در بازار رقابتی بین سیل عظیم فروشگاه‌ها موفق شوید. استفاده از تابلو سر درب مغازه اولین راه ارتباطی شما با رهگذران است که می‌تواند بازاریابی خوبی نیز به حساب بیاید.

به گزارش ایدنا افتتاح یک فروشگاه، کاری چالش برانگیز به حساب می‌آید و نیاز به برنامه ریزی دقیقی دارد. در این بین؛ جذب مشتری یکی از مهم‌ترین اقداماتی است که باعث موفقیت در کسب و کار برای شما می‌شود. میزان خرید و فروش در فروشگاه، با توجه به بازار رقابتی موجود، همواره به میزان ثابتی نیست. برای این‌که بتوانید توجه مشتریان را به مغازه خود جلب کنید از تاثیر تبلیغات غافل نشوید.

تابلو مغازه یکی از مهم‌ترین فاکتورها برای معرفی و تبلیغ کسب و کار شما به حساب می‌آید. در این مقاله قصد داریم دغدغه‌های شما را برای برنامه ریزی‌های قبل از افتتاح فروشگاه را کاهش دهیم. با ما همراه باشید تا در نهایت بتوانید یک تابلو مغازه جدید و کاربردی برای مغازه خود انتخاب کنید.

نقش تابلو مغازه در تبلیغ چیست

شما به عنوان فروشنده یا ارائه دهنده خدمت، علاوه بر کیفیت اجناس خود، باید میزان جذب مشتری را نیز در نظر داشته‌باشید. امروزه با توجه به گسترش تبلیغات در شیوه‌های مختلف، جذب مخاطب کار چندان ساده‌ای نیست. رقابت بین کسب و کارهای مختلف باعث شده که تبلیغات و استفاده از تابلو کارایی وسیعی در این حوزه داشته باشد.

در بین روش‌های مختلف تبلیغ، تابلو سر درب مغازه به عنوان اولین عامل برای بازاریابی به شمار می‌رود. این تابلوها به دلیل این‌که در فضای بیرونی قرار می‌گیرند؛ در صورت داشتن طراحی حرفه‌ای، تاثیر مهمی در جذب مشتری ایفا می‌کنند.

تابلو سر درب مغازه نه تنها مشتریان بلکه تمامی رهگذران را مورد هدف قرار می‌دهد. هرچه طراحی این تابلو جذاب باشد به همان میزان می‌توان تاثیر آن را در رشد فروش و مشتریان به وضوح دید. جذاب بودن تابلو مغازه حتی می‌تواند افراد را ملزم کند تا حتما سری به فروشگاه شما بزنند و از آن بازدید کنند. این موضوع سبب می‌شود تا فروشگاه شما در دید مخاطبان حالت رسمی داشته باشد و در جلب اعتماد مخاطبان نیز نفش مثبتی ایفا کند.

با کمک طراحی‌های گرافیکی منحصر به فرد نیز می‌توانید برند خود را در ذهن افراد ثبت کنید. استفاده از تابلو مغازه با طراحی حرفه‌ای در عین سادگی، نکات مهم را در یک نگاه به مخاطب می‌رساند. تابلو سر درب مغازه می‌تواند فروشگاه شما را در بین سایر رقبا متمایز کند.

انواع تابلو مغازه

تابلو سر درب مغازه در واقع اولین راه ارتباطی شما با مخاطبان به حساب می‌آید. جذابیت و طراحی این تابلو می‌تواند در نهایت جذب مشتری زیادی برای شما به همراه داشته‌باشد. بر عکس این حالت نیز می‌تواند رخ دهد و استفاده از تابلو نامناسب، تاثیر سو بر روی فروش و سود شما می‌گذارد. با توجه به اهمیت زیادی که ساخت تابلو روان به عنوان سر درب مغازه دارد؛ امروزه انواع مختلفی از این تابلوها در بازار یافت می‌شود. از پر کاربردترین نمونه‌های تابلو مغازه،‌ می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تابلو روان

تابلو شیوه‌ای مدرن برای تبلیغات است که به عنوان تابلو سر درب مغازه نیز می‌توان از آن استفاده کرد. حرکت کردن نوشته‌ها و تصاویر با کمک نرم افزار تابلو روان به سادگی صورت می‌گیرد. امروزه محدودیتی در رنگ‌های مورد استفاده در ساخت تابلو روان وجود ندارد. با توجه به سلیقه و نیاز خود می‌توان از انواع سه رنگ یا فول کالر این تابلوها استفاده کنید.

قیمت تابلو روان LED نیز در مقایسه با نمونه‌های دیگر بسیار مقرون به صرفه است. تغییرات بر روی این تابلو به راحتی و با کمک نرم افزار تابلو روان صورت می‌گیرد. این موضوع باعث می‌شود که به روزرسانی و اعمال تغییرات بر روی تابلو به سادگی و بدون صرف هزینه دوباره انجام شود.

  • تابلو چلنیوم

اگر قصد دارید تابلویی با کیفیت برای مغازه خود تهیه کنید؛ تابلو چلنیوم گزینه مناسب برای شما است. این نوع تابلوها با توجه به ساختار مواد اولیه خود، برای مدت زمان طولانی ماندگاری دارند. شما حداقل برای 10 سال می‌توانید از این تابلوها استفاده کنید. زیبایی بی نظیری که این تابلو در معرض دید مخاطبان قرار می‌دهد حتی با گذر زمان و تغییرات آب و هوایی نیز دچار تغییر نمی‌شود.

تابلو چلنیوم در مقابل ویژگی‌های مثبتی خود، قیمت بالایی دارد. قیمت تابلو مغازه چلنیوم بر اساس اندازه تابلو و طراحی آن تعیین می‌شود.

  • تابلو پلکسی

تابلو پلکسی، یکی از تابلوهای جدید مورد استفاده برای سر درب مغازه به شمار می‌آید. در طراحی این تابلوها به دلیل جنس شفافی که دارند؛ می‌توان از نور پردازی نیز استفاده کرد. این تابلوها مقاومت بالایی در برابر نور خورشید و آلاینده‌های محیطی از خود نشان می‌دهند. این موضوع سبب شده که این تابلوها، امروزه کاربرد گسترده‌ای در تبلیغات فضای بیرونی داشته‌باشند.

چگونه توجه رهگذران را با تابلو مغازه جلب کنیم

اجزای اصلی تابلو سر درب مغازه

با توجه به مزایای زیادی که تابلوهای سر درب مغازه در جذب مشتری و بازاریابی دارند؛ امروزه به عضوی جدانشدنی در فروشگاه‌های مختلف مبدل شده‌اند. شاید سوال برایتان پیش بیاید که چگونه می‌توان تابلو مغازه را جذاب‌تر کرد. از اجزای مهم و اساسی که باید در ساخت تابلو روان به کار برد؛ می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نام کسب و کار

نام فروشگاه اصلی‌ترین بخش تابلو مغازه را به خود اختصاص می‌دهد. این اهمیت سبب می‌شود که اسم از نظر ابعاد نیز بزرگ نوشته شود و بخش زیادی از حجم تابلو را به خود اختصاص دهد. فونت و رنگی که برای این اسم به کار می‌برید نیز می‌تواند در گیرایی و جذابیت تابلو شما موثر باشد.

  • لوگو و آرم اختصاصی

به یاد سپاری اسم فروشگاه برای همه افراد به خصوص کودکان، کار ساده‌ای نیست. قرار دادن لوگو مخصوص کسب و کار در تابلو سر درب مغازه، در ماندگاری آن در ذهن افراد تاثیر بسزایی دارد. وجود لوگو در تابلو سر درب مغازه به کسب و کار شما هویت رسمی می‌بخشد. اعتماد مشتریان نیز به فروشگاهی که هویت برند مشخصی دارد؛ به مراتب بیشتر از سایر مغازه‌ها است.

  • نورپردازی

روشنایی یکی از اصلی‌ترین فاکتورها در خوانا بودن آن به حساب می‌آید. استفاده از نورپردازی مناسب، تابلو شما را به یک تبلیغ 24 ساعته تبدیل می‌کند. با توجه به نکات مربوط به رنگ و نور می‌توانید جذابیت تابلو مغازه خود را دو چندان کنید.

  • محل قرار گیری

نصب تابلو سر درب مغازه مرحله مهمی است که باید به دقت انجام شود. محل قرار گیری این تابلو باید به صورتی باشد که از فواصل دور نیز به خوبی نظر مخاطبان را به خود جلب کند. برای این‌که بتوانید بهترین محل را برای تابلو مغازه خود تشخیص دهید؛ بعد از چندین بار امتحان، تابلو را در محل نهایی خود نصب کنید.

چگونه توجه رهگذران را با تابلو مغازه جلب کنیم

در پایان

اهمیت جذب مخاطب و تبدیل آن‌ها به مشتری بالقوه در موفقیت کسب و کارها قابل چشم پوشی نیست. شیوه‌های مختلف تبلیغات امروزه به کمک شما می آیند تا بتوانید در بازار رقابتی بین سیل عظیم فروشگاه‌ها موفق شوید. استفاده از تابلو سر درب مغازه اولین راه ارتباطی شما با رهگذران است که می‌تواند بازاریابی خوبی نیز به حساب بیاید.

دیاکو به عنوان مجموعه‌ای که بیش از یک دهه در زمینه تولید و فروش تابلو روان و تلویزیون‌های شهری فعالیت دارد؛ راهنمای خوبی برای شما در حین انتخاب تابلو مغازه است. با مراجعه به وب سایت این مجموعه می‌توانید از اطلاعات و قیمت تابلو و حتی قطعات تابلو از جمله ماژول تابلو روان، قاب و غیره اطلاع یابید. دیاکو با تیم حرفه‌ای و با تجربه خود، شیوه‌های نوینی از تبلیغات نوین جهان را در اختیار شما قرار می‌دهد.

ممکن است علاقه مند باشید
  • سفر قهرمان در قصه برند Nike به روایت مهسا حافظی
  • معرفی بهترین شرکت های تبلیغاتی ایران؛ کانون ایران نوین
  • اهمیت استفاده از سئو و شبکه‌های اجتماعی برای بازاریابی رایگان استارتاپ‌ها
  • تبلیغات چیست؟ تفاوت‌ها و هم‌سویی‌های تبلیغات تجاری، فرهنگی و سیاسی
اشتراک‌گذاری 0 FacebookTwitterPinterestWhatsapp
نوشته قبلی
«قانون تبلیغات» به‌روزرسانی می‌شود
نوشته بعدی
تلگرام: هیچ‌چیزی در روسیه نداریم

نوشته‌های مرتبط

اخبار تبلیغات تجاری را از کجا دنبال کنیم؟ / جدول...

۱۲ خرداد ۱۴۰۳

آژانس دیجیتال مارکتینگ چیست و چه کار می‌کند؟

۱۹ فروردین ۱۴۰۳

تبلیغ بینابینی چیست؟

۲۲ خرداد ۱۴۰۳

بیلبوردهای تبلیغاتی چگونه ساخته می‌شود؟

۱۱ دی ۱۴۰۲

تبلیغات خلاقانه برندهای معروف + تصاویر

۲۹ مرداد ۱۴۰۳

چگونه با کمک هوش مصنوعی مهارت شغلی یاد بگیریم؟

۲۷ خرداد ۱۴۰۳

چگونه یک بیلبورد اجاره کنیم؟ / راهنمای گام به گام...

۲۰ خرداد ۱۴۰۳

پرتال‌های بصری میان‌شهری و آینده تبلیغات در جهان + ویدیو

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

معرفی بهترین شرکت های تبلیغاتی ایران؛ کانون ایران نوین

۲۷ خرداد ۱۴۰۳

معرفی بهترین دوره های آموزش دیجیتال مارکتینگ در ایران /...

۲۵ شهریور ۱۴۰۳

دیدگاه خود را بنویسید لغو پاسخ

پربازدیدترین مطالب

  • 1

    راهنمای دانلود chat GPT 4o و استفاده از...

    ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ 60,4K مشاهدات
  • 2

    شوخی‌های جالب کاربران شبکه‌های اجتماعی با «یاد چه...

    ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ 16,8K مشاهدات
  • 3

    نمایشگاه نوشت افزار ایران نوشت در مصلی /...

    ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ 16,6K مشاهدات
  • 4

    دانلود سوپر اپلیکیشن تپسی / رقابت داغ شد

    ۲ مرداد ۱۴۰۳ 13,9K مشاهدات
  • 5

    تبلیغات تجاری خلاقانه + نمونه‌های موفق 2024

    ۱ خرداد ۱۴۰۳ 12,9K مشاهدات

دسته‌بندی‌ها

  • اسلایدر (260)
  • برندها (122)
  • برندینگ (83)
  • تجربه دیگران (39)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (20)
  • رویدادها (97)
  • زندگی-بازار (9)
  • کلاس درس (53)
  • گزارش تصویری (33)
  • محیطی (42)
  • مقالات (7)

درباره ایدنا

درباره ایدنا

جدیدترین مطالب

  • خلیج فارس از یک هویت تاریخی تا یک برند اقتصادی...

    ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۴
  • انتشار اثری تازه از شوکت عباسی نقاش معاصر

    ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۴
  • واکنش مارکترها به تبلیغات خیابانی وحشت‌آفرین برای کودکان/ آیا تبلیغات...

    ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۴

دسته‌ها

  • اسلایدر (260)
  • برندها (122)
  • برندینگ (83)
  • تجربه دیگران (39)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (20)
  • رویدادها (97)
  • زندگی-بازار (9)
  • کلاس درس (53)
  • گزارش تصویری (33)
  • محیطی (42)
  • مقالات (7)

© تمام حقوق این وبسایت مربوط به رسانه جامع اقتصاد و تبلیغات تجاری ایران می‌باشد.

ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما

همچنین بخوانیدx

X نمی‌میرد؛ رابطه دوستانه و حیاتی...

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

چگونه یک کمپین تبلیغاتی حرفه‌ای بنویسیم...

۹ خرداد ۱۴۰۳

راهنمای شکار نهنگ در Google Ads...

۲۹ مرداد ۱۴۰۳