در ایران 81 شرکت تبلیغاتی در حوزههای مختلف فعال هستند که هر یک در ابعاد مختلف و با سطح دسترسیهای مختلفی امکان و توان طراحی و اجرای کمپینهای مختلف تبلیغاتی را دارند.
به گزارش ایدنا (رسانه تبلیغات ایران) شماری از میان شرکتهای فعال در این حوزه به صورت سینگل سرویس یا تک خدمت فعالیت دارند و برخی دیگر که شمار قابل توجهی هستند، به صورت فول سرویس یا کامل خدمت رسانی میکنند.
منظور از سینگل یا فول سرویس، فعالیت در یک یا تمامی حوزههای تبلیغاتی است. برخی شرکتها به صورت اختصاصی در حوزه تبلیغات محیطی کار میکنند وبرخی دیگر به صورت اختصاصی در حوزه تبلیغات دیجیتالی یا … اما شماری از شرکتها هم در همه حوزه های تبلیغاتی از جمله ابزارها و رسانههای مختلف و همچنین در آموزش تبلیغات و برندینگ و مارکتینگ فعالیت دارند.
بهترین شرکت تبلیغاتی ایران کدام است؟
تقریبا هر سایت و رسانهای سعی کرده است تا فهرستی از بهترین شرکت های تبلیغاتی ایران را منتشر کند. شاخص های ارزیابی این شرکت ها بسیار متفاوت است و نمی توان قطع به یقین یک یا چند شرکت را به عنوان بهترین شرکت ها معرفی کرد اما با توجه به مجموع جنبه های مختلف، میتوان برآیندی کلی در این باره را ارائه کرد. در مجموعه گزارشهای سریالی معرفی شرکتهای تبلیغاتی ایران هر بار یکی از شرکتها را معرفی خواهیم کرد.
بهترین شرکت های تبلیغاتی ایران / از تبلیغات محیطی تا تبلیغات دیجیتالی
درباره کانون ایران نوین
امتیاز از 100: 82
مقدمه
این شرکت در بخش معرفی خود نوشته است: کانون ایران نوین، سازمانی پویا در حوزه تبلیغات، برندینگ و ارائه راهکارهای مؤثر بازاریابی برپایه به روزترین رویکردهای علمی و حرفه ای است. ما با بهره گیری از دانش روز، تجربه سالیان متمادی و همکاری با برترین شرکتهای تبلیغاتی بین المللی، خدمات خود را ارائه می دهیم. مایه مباهات کانون ایران نوین است که همواره توانسته با مشارکت در ارتقاء دانش تبلیغات و برندینگ ایران، الگویی شایسته برای شرکت های فعال در این حوزه باشد ما با تفکری خلاقانه و هنری، رویکردی دانش بنیان و عملکردی حرفه ای و به پشتوانه سرمایه انسانی متخصص خود برآنیم تا پاسخگوی طیف متنوعی از نیازهای مشتریان خود باشیم. در این راستا همواره کوشیده ایم از فناوری های نوین ارتباطی– رسانه ای و نظام
مدیریتی روزآمد بهره بگیریم. چنین راهبردی در گذر زمان و پس از گذر از چالش های گوناگون این افتخار را نصیب ما کرده است که به قله ی صنعت خدمات تبلیغات و برندینگ ایران دست یابیم. اکنون برای اینکه بتوانیم جایگاه خود را در این صنعت حفظ کرده و ارتقاء دهیم، تصمیم گرفته ایم با اتخاذ رویکرد “بهبود مستمر” و با بهره جستن از الزامات استاندارد سیستم مدیریت کیفیت ISO9001:2015 و استاندارد مدیریت شکایات مشتریان ISO10002:2018 فرآیندهای سازمانی مان را با تمرکز ویژه به شناسایی مستمر کلیه الزامات قانونی، مقرراتی، مالی، عملیاتی و سازمانی تمامی ذی نفعانمان استاندارد سازی کرده و با کمک گرفتن از الزامات استاندارد ISO10004:2018 بتوانیم با روش های علمی اقدام به سنحش رضایت مشتریان و ذی نفعانمان نماییم. برای تحقق این امر، هدف های زیر را که همسو با راهبردها و اهداف کیفیت ماست، تدوین کرده و سرلوحه فعالیت های خود قرار داده ایم: اطمینان مشتریان از واکنش سریع، به موقع و اقدامات جبرانی لازم به شکایات مشتریان. شناسایی و برآورده ساختن نیازها، انتظارات مشتریان و ذینفعان و تلاش برای حفظ و افزایش سطح رضایتمندی آنها. شناخت مستمر استعدادها، ارتقاء سطح دانش و مهارت های حرفه ای کارکنان از طریق آموزش، با هدف بهبود کیفیت خدمات. بهره گیری روزافزون از فناوری های نوین و تجهیزات پیشرفته با هدف ارائه خدمات تخصصی خلاقانه و با کیفیت. کسب سهم بیشتر از بازار و از رهگذر آن خلق ارزش مشترک برای کانون از طریق توجه و تمرکز بر ارائه خدمات با کیفیت، ممتاز و منحصر به فرد. بر بنیان چنین اندیشه و چشم اندازی، من و همکاران و همراهان عزیزم، با عزمی راسخ، متعهد می شویم با تمام وجود برای تحقق هدف های برشمرده بکوشیم و بیش از پیش در خدمت کشور عزیزمان باشیم. افتخار همیشگی ما حرفه ای گری در اندیشه و عمل و همدلی، همفکری وهمراهی با مشتریان عزیزمان در مسیر موفقیت آنهاست.
نام کامل این شرکت تبلیغاتی ایران نوین کیش است.
مدیر کانون ایران نوین
بنابنگذار این شرکت خانم مریم شفیعی است که از فعالان پیشکسوت حوزه تبلیغات به شمار میرود. البته گویا به تازگی مدیریت این شرکت توسط فرزند ایشان انجام میشود.
معرفی مریم شفیعی مدیر کانون تبلیغاتی ایران نوین
مریم شفیعی متولد سال 1348 و فارغالتحصیل رشته روزنامهنگاری در سال 1369 شرکت تبلیغاتی کانون ایران نوین را بنیانگذاری کرد. مریم شفیعی مدیر عامل کانون ایران نوین با تجربه 33 سال رهبری و مدیریت در حوزه مارکتینگ و تبلیغات، کارآفرینی، فعالیت اقتصادی و فرهنگسازی در سطح کشور، پنجمین نمایشگاه خودرو تهران را که بارها به تعویق افتاده و حتی لغو شده بود؛ با رویکردی متفاوت و کاملا خلاقانه برگزار کرد.
مریم شفیعی درباره ایران نوین گفته: ما در طول بیش از 30سال فعالیتمان، همیشه سعی کردیم بهترینها را در کنار خود جمع کنیم و این در کنار هم قرار گرفتن تجربه و جوانان باعث شده افقهای روشنی به روی ما باز شود. ما در این سالها با چالشهای شدید، رقابتهای زیاد و حاشیههای بسیاری مواجه شدیم اما توانستیم با همت همه اعضای کانون از پس آن بربیاییم و برای جامعه رسانهای، ارتباطی و تبلیغاتی کشور مفید باشیم.
افتخارات کانون ایران نوین
این شرکت تبلیغاتی تاکنون جوایز و افتخارات زیادی را کسب کرده است. از مهمترین این جوایز میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
- جایزه رضایت از مشتری دبی در سال 2013
- جایزه اول بخش مستند تبلیغاتی سومین جشنواره فیلم و عکس صنعتی فردا
- برگزیده دوازدهمین جشنواره ملی قهرمانان صنعت در سال 1395
دپارتمانهای کانون ایران نوین
در کانون ایران نوین دپارتمانهای مختلفی فعالیت دارند مهمترین دپارتمان های کانون ایران نوین به قرار زیر است.
دیجیتال مارکتینگ
آژانس دیجیتال مارکتینگ کانون ایران نوین، با همراهی جمعی از متخصصین خلاق و ماهر، بهرهگیری از بهروزترین تجهیزات و فناوریهای نوین ارتباطی_رسانهای، صفر تا صد خدمات حوزه بازاریابی دیجیتال در کشور را ارائه میکند.
تنوع و گستردگی فعالیتهای آژانس بازاریابی دیجیتال کانون ایران نوین باعث شده تا برندها و تولیدیهای معتبر و مطرح در حوزههای مختلف B2B، B2C و C2C با این واحد همکاری داشته باشند و همینطور ارائه چشماندازی وسیع در حوزه تبلیغات دیجیتال و تدوین استراتژیهای سودآور در این حوزه، همواره بالاترین درصد رضایت را از این همکاری برای مشتریان به همراه داشته است.
خدمات دیجیتال مارکتینگ کانون ایران نوین
خدمات دیجیتال مارکتینگ کانون ایران نوین، شامل تمامی حوزههای بازاریابی دیجیتال ازجمله «تولید محتوای وبسایت»، «بازاریابی محتوا»، «سئو سایت»، «طراحی سایت»، «سوشال مدیا مارکتینگ»، «کمپین دیجیتال»، «ایده پردازی دیجیتال»، «استراتژی دیجیتال مارکتینگ»، «اینفلوئنسر مارکتینگ»، «ویدئو مارکتینگ» و «تبلیغات دیجیتال» میشود.
برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با خدمات آژانس دیجیتال مارکتینگ کانون ایران نوین، گرفتن مشاوره بازاریابی دیجیتال و ثبت سفارش با شماره 27634 021 تماس بگیرید.
استفاده از محیط شهری برای تبلیغات تجاری و اجتماعی تنها یکی از وجوه بیشماره قابلیتهای ارتباطی – رسانهای شهرها است. توجه به این نکته که هر روزه میلیونها چشم بیننده تبلیغات محیطی باشند، فرصتی یگانه برای برندها و معرفی کالاها و خدمات خلق میکند.
از منظر کانون تبلیغاتی ایران نوین، در مقام یک سازمان حرفهای در عرصه تبلیغات، نباید این قابلیت عظیم شهر را نادیده گرفت و جامعه و اقتصاد را از مواهب آن محروم کرد. البته استفاده از فضاهای شهری برای تبلیغات، قاعدههای درست و مستحکم خود را دارد که رعایت حقوق شهروندان، توجه اکید به نقش فرهنگی – اجتماعی تبلیغات محیطی، پایبندی به اصول زیباشناسی در طراحی و رعایت موازین ایمنی در اجرای کار از جمله این اصول و قاعدهها هستند.
همین درک جامع و همهجانبه از رسانههای محیطی و ویژگیها و مقتضیات آن، سبب سرآمدی و پیشگامی کانون ایران نوین در عرصه تبلیغات محیطی کشور شده است؛ چندان که بهندرت برند معتبری را میتوان سراغ گرفت که از تواناییها و امکانات کانون ایران نوین در این حوزه بهره نگرفته باشد.
خوشبختانه در این مسیر، دپارتمان رسانه محیطی کانون ایران نوین توانسته است مجموعهای بزرگ و متنوع از موفقترین کمپینهای تجاری و اجتماعی را به اجرا درآورد. پشتوانه کانون در اجرای موفقیتآمیز این پروژهها بهرهگیری از تمام توان سازمان و تعامل و همکاری عمیق و حرفهای با برندهای معتبر، بزرگ و صاحبنام بوده است و همکاری و هماهنگی مستمر با هدف ایجاد شهری اطلاعرسانتر، آگاهیبخشتر، زیباتر، پویاتر و توسعهیافته گام برداشت.
رسانههای حضوری
ما در این دپارتمان، در اختیار داشتن بیش از 3000 نیروی آموزشدیده و حرفهای در سراسر کشور، دانش و مهارت کافی، امکانات و تجهیزات تخصصی و شبکه ارتباطی وسیع، آمادهایم تا پیام شما را از طریق شیوههای مختلفی به مخاطبان برسانیم. شیوههایی در چهارچوب بازاریابی تجاری و بازاریابی و فروش مستقیم که منتج به ارزشآفرینی کمنظیری میشوند که هر یک از آنها به پشتوانه استراتژی و ایدهپردازی مناسب، نتایج فوقالعادهای را به همراه دارند.
تجربه برنامهریزی و اجرای صدها پروژه با رویکرد مدیریت نتیجهگرا، قابلیتی منحصربهفرد به همکاران این دپارتمان از آژانس تبلیغاتی ایران نوین بخشیده است. آنها کاملا با رفتار متنوع اجتماعی – اقتصادی مناطق مختلف شهر و کشور آشنایی دارند؛ به همین دلیل، هنگام تعامل با مخاطبان، تلاش میکنند رویکرد، روش و زبان مناسب طیف گسترده مخاطبان را به کار گیرند. این مهم، قاعده ارتباطات چهرهبهچهره است؛ اثربخشی چشمگیر آن نیز از همین روست.
اقلام تبلیغاتی نقطه فروش (POSM)
تبلیغات در نقاط فروش که محل تصمیمگیری نهایی مصرفکنندگان است از اهمیت بهسزایی برخوردار است و جزو اقداماتی با اثربخشی بالا به حساب میآیند.
خدمات این بخش از طراحی تخصصی تا ساخت و اجرا و نصب تمامی اقلام تبلیغاتی است.
حضور گسترده در بازار هدف و ارائه سرویس به دهها برند بهصورت انحصاری در این حوزه تخصصی دانش و تجربهای را به همراه داشته است که علاوهبر کیفیت و چابکی به پشتوانه زیرساخت تولیدی بدون هرگونه برونسپاری ارزشافزوده دیگری همچون مقرونبهصرفه بودن را نصیب برندها نموده است.
نشانی کانون ایران نوین
شماره تلفن کانون ایران نوین
27634