ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما
خانه » بیلبورد سه بعدی تجریش؛ نسل نوین تبلیغات ایران / گفت‌وگو با ندا شریفی رئیس هیات مدیره فراتصویر مهام

بیلبورد سه بعدی تجریش؛ نسل نوین تبلیغات ایران / گفت‌وگو با ندا شریفی رئیس هیات مدیره فراتصویر مهام

توسط EADNA ۸ دی ۱۴۰۳
۸ دی ۱۴۰۳ 1 دیدگاه
اشتراک‌گذاری 0FacebookTwitterPinterestWhatsapp
654

نخستین نمایشگر سه بعدی تبلیغاتی در تهران در میدان تجریش نصب شده و آماده بهره‌برداری است و دو نمایشگر مشابه دیگر نیز تا پایان امسال در دو بخش شرقی و غربی پایتخت راه اندازی می‌شود.

ندا شریفی رئیس هیات مدیره و مدیر بازرگانی شرکت فراتصویر مهام بهره‌بردار این نمایشگر تبلیغاتی درگفت‌وگو با ایدنا (رسانه تبلیغات ایران) گفت: اگرچه تمام مجوزهای راه‌اندازی این رسانه اخذ شده اما برخی کارهای بروکراتیک مربوط به وزارت ارشاد همچنان در دست انجام است؛ امیدواریم به زودی اولین اکران تجاری روی این سازه را شش رو دیگر ببینیم.

او افزود: نخستین برندهایی که در این گونه تبلیغاتی نمایش داده می‌شوند مربوط به بانک‌ها و برخی موسسه‌های مالی و البته خودروسازی‌ها خواهد بود.

 

سه بعدی؛ فعلا فقط شب‌ها

این کارشناس ادامه داد: استاندارد نمایش روی این صفحه بر اساس استانداردهای جهانی و تازه‌ترین الگوهای نمایش شهری در ژاپن است، برای مثال زمان هر کلیپ متناسب با لوکیشن‌های مختلف و برندهای مختلف، بین 12 تا 24 ثانیه خواهند بود.

او همچنین گفت: این نمایشگر با بهره‌گیری از صفجه نمایش مدرن و پیشرفته خود در طول ساعات مختلف شبانه‌روز امکان نمایش ویدیوهای سه‌بعدی را دارد و با بهره‌گیری از روش@های خلاقانه تولید محتوا، نماد و نماینده نسلی نوین تبلیغات محیطی-دیجیتالی در ایران است.

شریفی ادامه داد: پکیح‌های طراحی شده برای اکران برندها نیز از 25 هزار ثانیه در ماه تا مدت زمان بالاتر وجود دارد.

بیلورد سه بعدی در 10 نقطه دیگر

رئیس هیات مدیره فراتصویر مهام ادامه داد: بنا داریم که در هفت لوکیشن دیگر در شهر تهران هم این سازه را راه‌اندازی کنیم. از این جمع، سه لوکیشن مجوز نهایی را دریافت کرده و چهار سازه دیگر در حال گرفتن مجوز و فرایندهای اداری است. هدف ما در گام اول، طراحی و راه‌اندازی نمایشگر سه بعدی در 10 نقطه تهران است.

او اعلام کرد: سازه‌های مربوط به دو منطقه شرق و غرب تهران آماده نصب و راه‌اندازی است و به زودی در دسترس قرار می‌گیرد.

 

چالش کپی‌رایت

این کارشناس در پاسخ به سئوالی درباره تولید محتوای سه بعدی در ایران و رعایت حق کپی رایت گفت: ما در واقع یک هلدینگ بین‌المللی هستیم و فراتر از مرزها در حوزه‌های تحصصی مختلفی فعالیت داریم و نرم‌افزارهای مورد نیاز برای تولید محتوای مورد نظر با استفاده از ظرفیت‌های هلدینگ در دیگر کشورها از جمله ژاپن انجام می‌شود که قانون کپی رایت را رعایت کنیم. از این جهت و با توجه به حساسیت‌هایی که در ابن باره وجود دارد ما  بدون هیچ نقص و یا لغزشی تمامی قوانین لازم را به درستی رعایت می‌کنیم. بنابراین محتوای تولیدی به طور کامل در مالکیت برندها قرار دارد.

 

ممکن است علاقه مند باشید
  • برخورد با تبلیغ فیلم‌های سینمایی در شبکه‌های ماهواره‌ای
  • دوره دایناسورها تمام شده است/ نظرهای جالب کاربران لینکدین درباره نسل Z
  • تورم هزینه اینترنت بالاتر از گوشت، میوه و حمل و نقل
  • علی رئیس‌شقاقی، عکاس برجسته تبلیغات ایران درگذشت
اشتراک‌گذاری 0 FacebookTwitterPinterestWhatsapp
نوشته قبلی
آیا رفع فیلتر واتساپ تاثیری در فضای دیجیتال مارکتینگ دارد؟ + واکنش کاربران
نوشته بعدی
روندهای تبلیغات تجاری در سال 2025 / هوش مصنوعی در صدر

نوشته‌های مرتبط

خداحافظی لوگوها با دهه شصتی‌ها / موج ری‌برندینگ‌ برای جذب...

۸ مهر ۱۴۰۳

مدیرعامل آپ کناره‌گیری کرد

۱۱ بهمن ۱۴۰۲

گزارش جامع دیتاک 1402 منتشر شد/ اندرونی بازار 130 هزار...

۷ خرداد ۱۴۰۳

نحوه استفاده از هوش مصنوعی Grok AI: راهنمای جامع ثبت...

۳۰ بهمن ۱۴۰۳

به جای گوگل آنالیتیکس از چه ابزاری استفاده کنیم؟ /...

۲۲ دی ۱۴۰۳

جزئیات رفع فیلتر اینستاگرام / پیش‌بینی ایدنا محقق شد؟

۴ آبان ۱۴۰۳

دانلود اپلیکیشن تپسی فود / غذا چی سفارش می‌دی؟

۲۸ مهر ۱۴۰۳

گلرنگ تپسی را خرید

۱۶ بهمن ۱۴۰۲

درآمد فصلی Apple به آستانه 120 میلیارد دلار رسید

۱۵ فروردین ۱۴۰۳

نقد تبلیغات / ویدیوی تبلیغاتی هایلایت کلاسینو

۱۲ آذر ۱۴۰۳

1 دیدگاه

بهنام 19 دی 1403 - 14:48

واقعا در ایران ساخته میشه؟ هزینه ساخت این ویدیوهای سه بعدی چنده؟

پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید لغو پاسخ

پربازدیدترین مطالب

  • 1

    راهنمای دانلود chat GPT 4o و استفاده از...

    ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ 60,4K مشاهدات
  • 2

    شوخی‌های جالب کاربران شبکه‌های اجتماعی با «یاد چه...

    ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ 16,8K مشاهدات
  • 3

    نمایشگاه نوشت افزار ایران نوشت در مصلی /...

    ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ 16,6K مشاهدات
  • 4

    دانلود سوپر اپلیکیشن تپسی / رقابت داغ شد

    ۲ مرداد ۱۴۰۳ 13,9K مشاهدات
  • 5

    تبلیغات تجاری خلاقانه + نمونه‌های موفق 2024

    ۱ خرداد ۱۴۰۳ 12,9K مشاهدات

دسته‌بندی‌ها

  • اسلایدر (260)
  • برندها (122)
  • برندینگ (83)
  • تجربه دیگران (39)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (20)
  • رویدادها (97)
  • زندگی-بازار (9)
  • کلاس درس (53)
  • گزارش تصویری (33)
  • محیطی (42)
  • مقالات (7)

درباره ایدنا

درباره ایدنا

جدیدترین مطالب

  • خلیج فارس از یک هویت تاریخی تا یک برند اقتصادی...

    ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۴
  • انتشار اثری تازه از شوکت عباسی نقاش معاصر

    ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۴
  • واکنش مارکترها به تبلیغات خیابانی وحشت‌آفرین برای کودکان/ آیا تبلیغات...

    ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۴

دسته‌ها

  • اسلایدر (260)
  • برندها (122)
  • برندینگ (83)
  • تجربه دیگران (39)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (20)
  • رویدادها (97)
  • زندگی-بازار (9)
  • کلاس درس (53)
  • گزارش تصویری (33)
  • محیطی (42)
  • مقالات (7)

© تمام حقوق این وبسایت مربوط به رسانه جامع اقتصاد و تبلیغات تجاری ایران می‌باشد.

ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما

همچنین بخوانیدx

2024 سال رونق تبلیغات دیجیتالی در...

۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

روندهای تبلیغات تجاری در سال 2025...

۱۰ دی ۱۴۰۳

چند و چون جنگ تبلیغاتی در...

۱۵ بهمن ۱۴۰۲