56
چند روزی است که در فضای لینکدین چالشی برای غر زدن به برندهای معروف که عمدتا استارتاپی هستند، آغاز شده و معروفترین استارتاپهای ایران مخاطب این غرها قرار میگیرند.
به گزارش ایدنا (رسانه تبلیغات ایران) بسیاری از کاربران شبکه اجتماعی لینکدین در پستهایی مهمترین انتقادهایی را که به برخی برندهای معروف اکوسیستم استارتاپی ایران دارند، با دیگران به اشتراک میگذارند. این نقدها عمدتا با عنوان غر زدن معروف شده و غیر از ادبیات جذاب و بامزهای که دارند، میتوانند توسعه محصولات این برندها را تسهیل و تقویت کنند.
این چالش را آرمان میرعبدالحق، مشاور بازاریابی به راه انداخته و مورد توجه قرار گرفته است. در ادامه برخی از این غرهای استارتاپی را مرور میکنیم.
9. numberLand | نامبرلند
فاطمه ابراهیمی، متخصص محتوا
این کاربر لینکدین هم نوشته: منم غُرامو اد کنم:
به نظرتون قبل اینکه این کمپین تخفیف ۳۰ درصدی رو ران کنید، نباید فکر میکردید که ماشین کافی ندارید و قیمتهاتون سر به فلک میکشه؟