ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما
خانه » مسدود شدن صفحه اینستاگرام “خانومی” پس از ویدیوی رپ خوانی زنان

مسدود شدن صفحه اینستاگرام “خانومی” پس از ویدیوی رپ خوانی زنان

برند معروف با ۱.۴ میلیون فالوور به دستور قضایی مسدود شد؛ ادعای حذف پیشین ویدیو.

توسط ریحانه اسماعیلی ۱۸ خرداد ۱۴۰۴
۱۸ خرداد ۱۴۰۴ 0 دیدگاه
اشتراک‌گذاری 0FacebookTwitterPinterestWhatsapp
86

برند خانومی، یک برند معروف با ۱.۴ میلیون دنبال‌کننده در اینستاگرام، به دلیل انتشار یک ویدیو کلیپ که شامل رپ‌خوانی زنان بود، با دستور قضایی موقتاً مسدود شده است. این اتفاق در حالی رخ داده که برند خانومی ادعا کرده است که این ویدیو را پیش‌تر حذف کرده بود. در این گزارش، به بررسی دقیق‌تر این موضوع و جوانب مختلف آن می‌پردازیم.

 

به گزارش ایدنا:برند خانومی، به مناسبت یازدهمین سالگرد فعالیت خود، یک ویدیو کلیپ منتشر کرد که در آن از رپ‌خوانی زنان استفاده شده بود. این ویدیو در شبکه‌های اجتماعی بازتاب گسترده‌ای داشت. پس از انتشار این ویدیو، برخی از مقامات قضایی دستور مسدود شدن صفحه اینستاگرام خانومی را صادر کردند.

خانومی ادعا کرده است که ویدیو مورد نظر را پیش از دریافت دستور قضایی حذف کرده بود. با این حال، دستور مسدود شدن صفحه اینستاگرام این برند همچنان اجرا شده است.

دلایل احتمالی مسدود شدن صفحه:

 

محتوای نامناسب از نظر مقامات: به نظر می‌رسد که محتوای ویدیو، به ویژه رپ‌خوانی زنان، از نظر برخی از مقامات نامناسب تلقی شده و منجر به صدور دستور مسدود شدن صفحه شده است.

حساسیت‌های اجتماعی و فرهنگی: در برخی جوامع، فعالیت‌های هنری زنان، به خصوص در قالب موسیقی رپ، ممکن است با حساسیت‌هایی مواجه شود.

 

پیامدهای مسدود شدن صفحه:

ضرر مالی و اعتباری برای برند: مسدود شدن صفحه اینستاگرام با ۱.۴ میلیون دنبال‌کننده می‌تواند منجر به از دست دادن فرصت‌های تبلیغاتی و کاهش فروش برای برند خانومی شود.

تاثیر منفی بر وجهه برند: این اتفاق ممکن است باعث ایجاد دیدگاه منفی در بین مخاطبان و کاهش اعتماد به برند شود.

نگرانی در بین فعالان شبکه‌های اجتماعی: مسدود شدن صفحه خانومی می‌تواند نگرانی‌هایی را در بین سایر فعالان شبکه‌های اجتماعی در مورد محدودیت‌های احتمالی ایجاد کند.

 

مسدود شدن صفحه اینستاگرام برند خانومی پس از انتشار کلیپ رپ‌خوانی زنان، نشان‌دهنده وجود حساسیت‌ها و محدودیت‌هایی در زمینه انتشار محتوا در شبکه‌های اجتماعی است. لازم است برندها و فعالان شبکه‌های اجتماعی با در نظر گرفتن این محدودیت‌ها، محتوای خود را با دقت بیشتری تولید و منتشر کنند.

ممکن است علاقه مند باشید
  • واژگونی بیلبورد تبلیغاتی در اتوبان کرج-تهران + فیلم
  • درآمد یوتیوب چقدر است؟ رونق بازار تبلیغات در بزرگترین پلتفرم اینترنتی ویدیو
  • چند می‌گیری تبلیغ کنی؟ / پایتخت برای سیما چقدر آورده تبلیغاتی داشت؟
  • تبلیغات خلاقانه برندها/ رقابت آتشین سس‌های کچاپ تند در تبلیغات + تصاویر
اشتراک‌گذاری 0 FacebookTwitterPinterestWhatsapp
نوشته قبلی
یوتیوب؛ عشق ابدی سریال‌های ایرانی؟
نوشته بعدی
راهنمای تبلیغات تجاری در زمان جنگ

نوشته‌های مرتبط

بهترین و خلاقانه‌ترین تبلیغات 2024 با تمرکز بر محیط زیست...

۴ تیر ۱۴۰۳

یوتیوب؛ عشق ابدی سریال‌های ایرانی؟

۱۲ خرداد ۱۴۰۴

چرا زنان مارکتر دستمزد کمتری از مردان می‌گیرند؟

۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

نقدی بر تبلیغات تلویزیونی مواد آرایشی بهداشتی

۸ بهمن ۱۴۰۲

سوپر اپلیکیشن دیجیکالا در بازار آنلاین‌ها + لینک دانلود

۲۷ بهمن ۱۴۰۳

افزایش 19 درصدی قیمت در تبلیغات کلیکی گوگل

۱۳ اسفند ۱۴۰۲

واکنش‌ها به کمپین تبلیغاتی دیجیکالا برای نوشت‌افزار / هر چی...

۱۹ شهریور ۱۴۰۳

واکنش‌ها به تبلیغات جدید اسنپ مارکت/ از جات تکون نمی‌خوری؟

۶ مهر ۱۴۰۴

رازگشایی از بزرگترین چالش لینکدین فارسی/ «بوردیم» چگونه برنده رقابت...

۲۱ آبان ۱۴۰۳

سومین دوره آمبیانس برگزار می‌شود

۱۶ دی ۱۴۰۲

دیدگاه خود را بنویسید لغو پاسخ

پربازدیدترین مطالب

  • 1

    راهنمای دانلود chat GPT 4o و استفاده از...

    ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ 66,7K مشاهدات
  • 2

    نمایشگاه نوشت افزار ایران نوشت در مصلی /...

    ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ 18,5K مشاهدات
  • 3

    شوخی‌های جالب کاربران شبکه‌های اجتماعی با «یاد چه...

    ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ 17,7K مشاهدات
  • 4

    دانلود سوپر اپلیکیشن تپسی / رقابت داغ شد

    ۲ مرداد ۱۴۰۳ 14,8K مشاهدات
  • 5

    تبلیغات تجاری خلاقانه + نمونه‌های موفق 2024

    ۱ خرداد ۱۴۰۳ 13,K مشاهدات

دسته‌بندی‌ها

  • اسلایدر (279)
  • برندها (129)
  • برندینگ (89)
  • تجربه دیگران (48)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (101)
  • زندگی-بازار (11)
  • کلاس درس (54)
  • گزارش تصویری (36)
  • محیطی (46)
  • مقالات (7)

درباره ایدنا

درباره ایدنا

جدیدترین مطالب

  • تبلیغات یا مزاحمت تلفنی کسب‌وکارها؟ / از آبشار عاطفه‌ها تا...

    ۲۷ آبان ۱۴۰۴
  • مزایای فارغ التحصیلی IT از دانشگاه‌های آلمان

    ۷ آبان ۱۴۰۴
  • پشت‌پرده‌های انحلال بانک آینده / وقتی برند به محاق می‌رود

    ۳ آبان ۱۴۰۴

دسته‌ها

  • اسلایدر (279)
  • برندها (129)
  • برندینگ (89)
  • تجربه دیگران (48)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (101)
  • زندگی-بازار (11)
  • کلاس درس (54)
  • گزارش تصویری (36)
  • محیطی (46)
  • مقالات (7)

© تمام حقوق این وبسایت مربوط به رسانه جامع اقتصاد و تبلیغات تجاری ایران می‌باشد.

ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما

همچنین بخوانیدx

معرفی ترندهای دیجیتال مارکتینگ در سال...

۹ دی ۱۴۰۲

تورم هزینه اینترنت بالاتر از گوشت،...

۱۰ بهمن ۱۴۰۲

حاشیه‌های آپدیت جدید اپلیکیشن تپسی در...

۱ مهر ۱۴۰۳