ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما
خانه » غرهای استارتاپی! / کاربران لینکدین چه نقدهای دوستانه‌ای به استارتاپ‌های معروف ایرانی دارند؟

غرهای استارتاپی! / کاربران لینکدین چه نقدهای دوستانه‌ای به استارتاپ‌های معروف ایرانی دارند؟

توسط EADNA ۲۳ بهمن ۱۴۰۳
۲۳ بهمن ۱۴۰۳ 0 دیدگاه
اشتراک‌گذاری 0FacebookTwitterPinterestWhatsapp
69

چند روزی است که در فضای لینکدین چالشی برای غر زدن به برندهای معروف که عمدتا استارتاپی هستند، آغاز شده و معروف‌ترین استارتاپ‌‌های ایران مخاطب این غرها قرار می‌گیرند.

به گزارش ایدنا (رسانه تبلیغات ایران) بسیاری از کاربران شبکه‌ اجتماعی لینکدین در پست‌هایی مهم‌ترین انتقادهایی را که به برخی برندهای معروف اکوسیستم استارتاپی ایران دارند، با دیگران به اشتراک می‌گذارند. این نقدها عمدتا با عنوان غر زدن معروف شده و غیر از ادبیات جذاب و بامزه‌ای که دارند، می‌توانند توسعه محصولات این برندها را تسهیل و تقویت کنند.

این چالش را آرمان میرعبدالحق، مشاور بازاریابی به راه انداخته و مورد توجه قرار گرفته است. در ادامه برخی از این غرهای استارتاپی را مرور می‌کنیم.

آرمان میرعبدالحق مشاور بازاریابی

 او در این پست نوشته: «هشدار: این پست شامل غُر و پیشنهاد به کسب و کارهاست. گفتم همه غُرها و پیشنهادام به بیزنس‌ها رو توی یک پست بگم که هم وقت شما رو نگریم هم خودمو.»


۱. Taaghche | طاقچه

طاقچه؛ کتاب الکترونیکی و صوتی - برنامه‌ها در Google Playطاقچه عزیز در کنار ۶۰۰۰ تا نوتیف تخفیف اشتراک بی‌نهایت، اگه وقتی اشتراک دارم یا عضوم منو به کتاب خوندن بیشتر ترغیب کنی یا فرآیندش رو برام راحتتر کنی من بیشتر از طاقچه کتاب و اشتراک می‌گیرم و نیاز کمتری به تخفیف هست.

۲.SNOWA

اسنوا - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاداسنوای خالی، من تلویزیون خریدم. اگه میخواستم تا این حد تبلیغ ببینم همه جای تلویزیونم بدون اینکه امکان خاموش کردنش رو داشته باشم، می‌رفتم استرابرد اینتراکتیو می‌گرفتم. خواهشن باگ‌های مشخص سیستم عاملت رو رفع کن، تبلیغات نشون نده و وسط فیلم نوتیف نده روی تلویزیون!

۳. Azki com

ازکی خالی، من برای تمدید بیمه‌نامه‌م، نباید اطلاعات جدیدی وارد کنم، به فرض هم که می‌خوای اطلاعات بی‌ربط به بیمه نامه رو از من بگیری، منی که هنوز کارت ملی چاپ شده ندارم، کد کنار بارکد هم ندارم! پشتیبانی رو هم از اسنپ فود آموختین، بردین قایم کردین با دسته بندی ای که فقط خودتون به طور کلی می‌دونین چیه با یه سری جواب ثابت! اون لود پشتیبانی که کم کردین، لود نارضایتیتون رو نبرده بالا؟

۴. Bimehdotcom | بیمه دات کام

بیمه دات کام - بازارچه خدمات منابع انسانیبیمه دات کام خالی، وقتی ۱۰ روز به موعد پرداخت قسط بیمه مونده پیام میدی که موعدش رسیده، حداقل دروغ می‌گی در تمام چنل‌ها دروغ بگو، من نیام توی وب سایت و ببینم که قسطم توی اقساط قابل پرداخت نیست.

۵.Digikala

دانلود اپلیکیشن دیجی کالا (Digikala)؛ نصب آخرین بروزرسانی | بازاردیجی کالا، چیزایی که می‌دونی رو نمی‌گم، فقط اون بخش وارد کردن پلاک، توی شهرک‌ها پلاک نداره، اسم ساختمون پلاکه پس لطفا اونو محدود به عدد نکن.

6. NeshanMaps

دانلود برنامه نشان؛ نصب نقشه و مسیریاب Neshan | بازارنشان عزیز، لطفا برای رفتن از یک نقطه به نقطه دیگه حداقل سه مسیر پیشنهاد بده حتی اگه به نظرت منطقی نمی‌رسه که انتخاب من باشن به دلیل زمان. لطفا وقتی دنبال پمپ بنزین می‌گردم فقط دورم رو نشون نده توی مسیر پیشنهاد بده. وقتی من اسم جایی رو سرچ می‌کنم براساس نزدیک ترین مرتب نکن،‌معروفترین احتمالا مورد نظرمه و کلی موضوع دیگه.

7. Filimo

دانلود Filimo 4.9.3‏ – برنامه فیلیمو | پخش فیلم و سریال با کیفیت بالافیلیمو خالی، نشون دادن تبلیغ به عنوان پروداکت پلیسمنت ( که شامل بیلبورد سکانس هلی شات نیست ) که هیچی، ولی واقعا تبلیغی که نو اسکیپه دیگه واقعا درست نیست.

8.SnappShop

لوگو اسنپ - لوگویابواقعا حرفی ندارم به نظرم نرخ موفقیت تحویل درست و بی دردسر کالا زیر ۵۰٪ (یعنی اگه فروشگاه کالا رو رندوم پرت کنه با نرخ موفقیت بالاتری به مقصد میرسه.) و صرفا توصیه‌ام به بقیه این هست که خرید نکنید.

9. numberLand | نامبرلند

کد تخفیف نامبرلند (NumberLand) | تخفیفه

به نظرم جا داره که فلو پشتیبانی،‌ بک آفیس و کارمندان پشتیبانی رو از همون یک نفری که اسمشو یادم نمیاد ولی قطعا نرخ ارتباط موفقشون رو ببینین مشخصه کدوم رو می‌گم، بنچ مارک و بازبینی کنید.

فاطمه ابراهیمی، متخصص محتوا

این کاربر لینکدین هم نوشته: منم غُرامو اد کنم:

۱. Tapsi Food

کد معرف 30 هزار تومانی تپسی | تخفیفهیه مسئلۀ ریاضی می‌دم حلش کن: ملیکا باید از نانوایی حداقل ۳۰,۰۰۰ تومان خرید کنه تا تپسی براش بفرسته. نانوایی فقط یک محصول داره که دونه‌ای ۲,۵۰۰ تومانه ولی تپسی اجازه نمی‌ده بیشتر از ۱۰ تا بخره. ملیکا باید چه غلطی کنه؟


۲. Fidibo

فیدیبو - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد         عزیزم به نظرت منطقیه که فقط جلد دوم یه کتاب توی فیدی پلاس باشه؟ نباید اولی باشه که جذبش شیم بقیه رو بخریم؟


۳. TAPSI

کد معرف 30 هزار تومانی تپسی | تخفیفه

به نظرتون قبل اینکه این کمپین تخفیف ۳۰ درصدی رو ران کنید، نباید فکر می‌کردید که ماشین کافی ندارید و قیمت‌هاتون سر به فلک میکشه؟
ممکن است علاقه مند باشید
  • تغییر هویت بصری ۲۳ برند ایرانی در 1402
  • معروف‌ترین رقابت‌های تبلیغاتی در دنیای بازاریابی
  • تبلیغ کالاهای ممنوعه در صداوسیما ؟
  • جدیدترین و بهترین کتاب های تبلیغات و مارکتینگ در جهان
اشتراک‌گذاری 0 FacebookTwitterPinterestWhatsapp
نوشته قبلی
رقابت داغ شرکت‌‎های تبلیغات دیجیتالی/ خبر خرید شیپور توسط تپسل، دیوار را به یکتانت برد؟
نوشته بعدی
سوپر اپلیکیشن دیجیکالا در بازار آنلاین‌ها + لینک دانلود

نوشته‌های مرتبط

انتقاد مدیرکل تبلیغات وزارت ارشاد از افزایش اجاره بیلبوردها

۲۰ اسفند ۱۴۰۲

بتیزینگ و بتازان! شرحی بر موج تازه کمپین‌های انتظاری

۱۷ مهر ۱۴۰۳

مردم چی می‌گن؟ / واکنش‌ها به تبلیغات کاسپین، پرسیل، تپسی...

۲۵ مهر ۱۴۰۳

تکرار نمیشه! / عذرخواهی برندها از تبلیغات تجاری توهین‌آمیز +...

۱۶ مهر ۱۴۰۳

محصول در خدمت تبلیغ/ چرا اینفلوئنسرها به تئاتر آمده‌اند؟

۱۹ اسفند ۱۴۰۲

چرا زنان مارکتر دستمزد کمتری از مردان می‌گیرند؟

۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

واژگونی بیلبورد تبلیغاتی در اتوبان کرج-تهران + فیلم

۱۹ اسفند ۱۴۰۲

مرکز توسعه نوآوری و فناوری تبلیغات کشور راه‌اندازی می‌شود

۱۱ دی ۱۴۰۲

X نمی‌میرد؛ رابطه دوستانه و حیاتی تخیل با استراتژی

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

ماجرای تبلیغات در وسط زمین فوتبال + واکنش کارشناسان

۳۱ تیر ۱۴۰۳

دیدگاه خود را بنویسید لغو پاسخ

پربازدیدترین مطالب

  • 1

    راهنمای دانلود chat GPT 4o و استفاده از...

    ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ 59,3K مشاهدات
  • 2

    شوخی‌های جالب کاربران شبکه‌های اجتماعی با «یاد چه...

    ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ 16,6K مشاهدات
  • 3

    نمایشگاه نوشت افزار ایران نوشت در مصلی /...

    ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ 16,6K مشاهدات
  • 4

    دانلود سوپر اپلیکیشن تپسی / رقابت داغ شد

    ۲ مرداد ۱۴۰۳ 13,7K مشاهدات
  • 5

    تبلیغات تجاری خلاقانه + نمونه‌های موفق 2024

    ۱ خرداد ۱۴۰۳ 12,9K مشاهدات

دسته‌بندی‌ها

  • اسلایدر (260)
  • برندها (122)
  • برندینگ (83)
  • تجربه دیگران (37)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (20)
  • رویدادها (96)
  • زندگی-بازار (9)
  • کلاس درس (53)
  • گزارش تصویری (32)
  • محیطی (42)
  • مقالات (7)

درباره ایدنا

درباره ایدنا

جدیدترین مطالب

  • واکنش مارکترها به تبلیغات خیابانی وحشت‌آفرین برای کودکان/ آیا تبلیغات...

    ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۴
  • برندها برای بندر چه کردند؟ واکنش کسب‌وکارها به حادثه رجایی‌شهر

    ۷ اردیبهشت ۱۴۰۴
  • چند می‌گیری تبلیغ کنی؟ / پایتخت برای سیما چقدر آورده...

    ۳۱ فروردین ۱۴۰۴

دسته‌ها

  • اسلایدر (260)
  • برندها (122)
  • برندینگ (83)
  • تجربه دیگران (37)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (20)
  • رویدادها (96)
  • زندگی-بازار (9)
  • کلاس درس (53)
  • گزارش تصویری (32)
  • محیطی (42)
  • مقالات (7)

© تمام حقوق این وبسایت مربوط به رسانه جامع اقتصاد و تبلیغات تجاری ایران می‌باشد.

ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما

همچنین بخوانیدx

انتقاد از بازارسازی برای کتاب‌های زیرپله‌ای...

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

بزرگترین کمپین‌های تبلیغات پیامکی

۲۱ آذر ۱۴۰۲

تکرار نمیشه! / عذرخواهی برندها از...

۱۶ مهر ۱۴۰۳