ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما
خانه » چگونه با کمک هوش مصنوعی مهارت شغلی یاد بگیریم؟

چگونه با کمک هوش مصنوعی مهارت شغلی یاد بگیریم؟

توسط EADNA ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
۲۷ خرداد ۱۴۰۳ 0 دیدگاه
اشتراک‌گذاری 0FacebookTwitterPinterestWhatsapp
244

استفاده از هوش مصنوعی در همه زمینه ها از جمله آموزش و مهارت افزایی رو به افزایش است. بسیاری از افراد با کمک ابزارهای مختلف هوش مصنوعی، تلاش می‌کنند تا مهارت‌های شغلی خود را تقویت کنند.

به گزارش ایدنا (رسانه تبلیغات ایران) استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی به ویژه chat gpt 40 نیازمند دانش پرامپت نویسی است. پرامت به جمله‌ها یا دستوراتی گفته می‌شود که کاربران انسانی به ابزارهای هوش مصنوعی می‌گویند یا برایشان می‌نویسند تا در مقابل کاری انجام دهند.

به تازگی علی نوعی تبریزی مدیر دیجیتال مارکتینگ در پستی که در لینکدین منتشر کرده، از تجربه خود در این باره گفته که در ادامه می‌خوانید. این مثال می‌تواند به دیگر کاربران ابزارهای هوش مصنوعی کمک کند تا بهتر بتوانند از این پدیده‌های نو استفاده بهینه کنند.

راهنمای دانلود chat GPT 4o و استفاده از آن + لینک دانلود برای اندروید و آیفون

با 4 تا پرامپت ساده، هوش مصنوعی نقاط ضعفم رو بهم گفت

این مدیر دیجیتال مارکتینگ نوشته: دیروز توی خونه خیلی به این فکر کردم که چطور میتونم خودم رو توی حوزه کاریم تقویت کنم. اصلا دیجیتال مارکتینگ توی دنیا داره به کدوم سمت میره و آیا من به طرز درستی باهاش هم جهت هستم؟
خلاصه این فکرا این شد که گفتم باید از کسی بپرسم که فعلا از جواب دادن به هیچ سوالی نمی مونه.
پس رفتم سراغ جی پی تی عزیز و به ترتیب این کارهارو کردم.

1. رزومه رو به زبان انگلیسی بارگذاری کردم و بهش اطلاع دادم که این رزومه کاری من هست و توی حافظش نگهش داره. تا من سوالاتم رو در موردش بپرسم.

2. بعد این پرامپت ساده رو بهش دادم
I need you to keep me up to date in digital marketing based on my resume and today’s need worldwide in digital marketing, which area do you think I should practice more? give me 10 titles or 10 free sources (like YouTube) to keep me up
و اون به طرز غیرقابل باوری یه سری نکات بهم گفت که از دو جهت مهم بود که توی پست بعدی بهش اشاره می کنم.

3. توی پاسخش به سوال قبلی کمتر ویدیو بهم معرفی کرده بود و بیشتر سایتهای پولی مثل ماز رو معرفی کرده بود، پس بهش گفتم:
based on my weakness offer me videos from YouTube to start self educating

4. و نهایتا بعد از اینکه ویدیوهای جدیدی رو بهم معرفی کرد، تنبلی رو به حد اعلا رسوندم و این رو ازش خواستم:
I need the schedule for improving my weaknesses based on what you tell me to learn please make me an Exel file to plan my week.

و خب در کمتر از 10 دقیقه من برنامه یک ماه آیندم برای یادگیری رو آماده کردم.

ممکن است علاقه مند باشید
  • رویکردهای جدید کپی‌رایتینگ در سال 2025 / چگونه یک متن تبلیغاتی اثرگذار بنویسیم؟
  • شرایط و مدارک لازم برای شرکت در نمایشگاه الکامپ + راهنمای ساده
  • آژانس دیجیتال مارکتینگ چیست و چه کار می‌کند؟
  • نخستین هفته تبلیغات ایران در سال ۱۳۵۱ به روایت پژمان فخاریان
اشتراک‌گذاری 0 FacebookTwitterPinterestWhatsapp
نوشته قبلی
تیزر ریبرندینگ جالب آیسی مانکی برای نسل z جدید
نوشته بعدی
معرفی بهترین شرکت های تبلیغاتی ایران؛ کانون ایران نوین

نوشته‌های مرتبط

تعریف و کارکردهای نورومارکتینگ یا بازاریابی عصب‌خوانی

۸ آبان ۱۴۰۳

چالش‌های تبلیغات محیطی در گرمای شدید تابستان

۱۹ خرداد ۱۴۰۳

نخستین هفته تبلیغات ایران در سال ۱۳۵۱ به روایت پژمان...

۱۲ تیر ۱۴۰۳

آژانس دیجیتال مارکتینگ چیست و چه کار می‌کند؟

۱۹ فروردین ۱۴۰۳

بهترین استراتژی‌های تبلیغاتی برای کسب‌وکارهای کوچک در ایران

۲ مرداد ۱۴۰۳

نقش رپورتاژ آگهی در تبلیغات؛ چگونه موثر تبلیغ کنیم؟

۲۷ آذر ۱۴۰۲

رویکردهای جدید کپی‌رایتینگ در سال 2025 / چگونه یک متن...

۲۳ فروردین ۱۴۰۴

راهنمای شکار نهنگ در Google Ads / چگونه بهترین نتیجه...

۲۹ مرداد ۱۴۰۳

اهمیت استفاده از سئو و شبکه‌های اجتماعی برای بازاریابی رایگان...

۱۸ بهمن ۱۴۰۲

نگاه متفاوت کمیپن‌های تبلیغاتی Dove و Go Slim به یک...

۱۱ شهریور ۱۴۰۳

دیدگاه خود را بنویسید لغو پاسخ

پربازدیدترین مطالب

  • 1

    راهنمای دانلود chat GPT 4o و استفاده از...

    ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ 65,K مشاهدات
  • 2

    شوخی‌های جالب کاربران شبکه‌های اجتماعی با «یاد چه...

    ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ 17,4K مشاهدات
  • 3

    نمایشگاه نوشت افزار ایران نوشت در مصلی /...

    ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ 16,8K مشاهدات
  • 4

    دانلود سوپر اپلیکیشن تپسی / رقابت داغ شد

    ۲ مرداد ۱۴۰۳ 14,5K مشاهدات
  • 5

    تبلیغات تجاری خلاقانه + نمونه‌های موفق 2024

    ۱ خرداد ۱۴۰۳ 12,9K مشاهدات

دسته‌بندی‌ها

  • اسلایدر (266)
  • برندها (123)
  • برندینگ (85)
  • تجربه دیگران (40)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (99)
  • زندگی-بازار (9)
  • کلاس درس (54)
  • گزارش تصویری (34)
  • محیطی (45)
  • مقالات (7)

درباره ایدنا

درباره ایدنا

جدیدترین مطالب

  • طعنه به شهروندان در کمپین‌های محیطی آب و برق/ از...

    ۱۸ مرداد ۱۴۰۴
  • تحلیل بازار جهانی تبلیغات پس از جنگ تحمیلی 12 روزه

    ۴ مرداد ۱۴۰۴
  • راهنمای تبلیغات تجاری در زمان جنگ

    ۱۱ تیر ۱۴۰۴

دسته‌ها

  • اسلایدر (266)
  • برندها (123)
  • برندینگ (85)
  • تجربه دیگران (40)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (99)
  • زندگی-بازار (9)
  • کلاس درس (54)
  • گزارش تصویری (34)
  • محیطی (45)
  • مقالات (7)

© تمام حقوق این وبسایت مربوط به رسانه جامع اقتصاد و تبلیغات تجاری ایران می‌باشد.

ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما

همچنین بخوانیدx

طعنه به شهروندان در کمپین‌های محیطی...

۱۸ مرداد ۱۴۰۴

پرتال‌های بصری میان‌شهری و آینده تبلیغات...

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

تبلیغات چیست؟ تفاوت‌ها و هم‌سویی‌های تبلیغات...

۲۲ خرداد ۱۴۰۳