ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما
خانه » واکنش جبلی به تبلیغ سریال‌های ترکیه‌ای در شبکه نمایش خانگی

واکنش جبلی به تبلیغ سریال‌های ترکیه‌ای در شبکه نمایش خانگی

توسط EADNA ۲۹ آذر ۱۴۰۲
۲۹ آذر ۱۴۰۲ 0 دیدگاه
اشتراک‌گذاری 0FacebookTwitterPinterestWhatsapp
203

رئیس سازمان صدا و سیما در واکنش به تبلیغ سریال‌های ترکیه‌ای در شبکه نمایش خانگی،  ساترا (سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر) را مسئول تنظیم‌گری و نظارت بر تولیدات نمایش خانگی دانست.

به گزارش ایتنا، پیمان جبلی روز چهارشنبه در حاشیه هیات دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال ایرنا در واکنش به تبلیغ سریال‌های ترکیه‌ای در شبکه نمایش خانگی افزود: با توجه به سطح ارتباطات خوب ما با حوزه نمایش تخلفات کمتر شده است و امیدواریم ارتباط خوب و تعامل روان ساترا و نمایش خانگی بهتر از این باشد تا شاهد تخلفات و ناهنجاری‌های کمتری باشیم.

رئیس سازمان صدا و سیما درباره برخی برنامه‌ها با موضوع تخریب شخصیت‌های سیاسی و فرصت دفاع به آنها، افزود: اگر در هر برنامه زنده یا تولیدی خارج از ضوابط و مقرارت صدا وسیما اتفاقی رخ دهد با آن برخورد می‌کنیم و فرصت را در اختیار آن فرد که احیاتا توهین یا افترایی به آن شده باشد، خواهیم داد.

ممکن است علاقه مند باشید
  • چگونه برای کودکان تبلیغ تجاری طراحی کنیم؟ تجربه‌ برندهای بزرگ جهان
  • سریال هفت چگونه تبلیغاتش را مدیریت کرد؟
  • 2024 سال رونق تبلیغات دیجیتالی در جهان + گزارش جامع استفاده از اینترنت و شبکه‌های اجتماعی
  • موج تبلیغات کنسرت‌ها در تهران / رقابت عجیب و غیرجذاب بیلبوردی
اشتراک‌گذاری 0 FacebookTwitterPinterestWhatsapp
نوشته قبلی
تبلیغات تلویزیونی: اصول، نکات، و تأثیر تیزر خوب در برند سازی توسط تلویزیون
نوشته بعدی
خیز سایپا برای بازاریابی گسترده در روسیه

نوشته‌های مرتبط

برندهای بزرگ چگونه از بحران‌ها عبور می‌کنند؟ راه‌حل غول‌های برندینگ...

۲۲ آبان ۱۴۰۳

قیمت تبلیغات ویدیویی در مراسم اسکار

۲۷ اسفند ۱۴۰۲

نقدی بر تبلیغات تلویزیونی مواد آرایشی بهداشتی

۸ بهمن ۱۴۰۲

ماجرای شکایت زودکس از اسنپ‌فود/ بابک هوشمند: اسنپ وندورهای ما...

۱۰ آذر ۱۴۰۳

اهمیت «بازرگانی دیداری» در فروشگاه‌ها+نمونه‌های داخلی و خارجی

۱۵ اسفند ۱۴۰۲

واکنش مارکترها به تبلیغات خیابانی وحشت‌آفرین برای کودکان/ آیا تبلیغات...

۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۴

نمک بازار برندینگ / بهترین نمک‌های ایرانی در رقابت جهانی

۷ مهر ۱۴۰۴

لوئیس فیگو برای تبلیغ لبنیات وارد تهران شد

۲۷ آذر ۱۴۰۲

محتوای تولید شده با هوش مصنوعی در میان ریسک‌های بزرگ...

۱۶ اسفند ۱۴۰۲

دومین رویداد برندکارفرمایی برگزار می‌شود / سالن ضرغام کجاست؟

۲۴ آذر ۱۴۰۳

دیدگاه خود را بنویسید لغو پاسخ

پربازدیدترین مطالب

  • 1

    راهنمای دانلود chat GPT 4o و استفاده از...

    ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ 66,7K مشاهدات
  • 2

    نمایشگاه نوشت افزار ایران نوشت در مصلی /...

    ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ 18,5K مشاهدات
  • 3

    شوخی‌های جالب کاربران شبکه‌های اجتماعی با «یاد چه...

    ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ 17,7K مشاهدات
  • 4

    دانلود سوپر اپلیکیشن تپسی / رقابت داغ شد

    ۲ مرداد ۱۴۰۳ 14,8K مشاهدات
  • 5

    تبلیغات تجاری خلاقانه + نمونه‌های موفق 2024

    ۱ خرداد ۱۴۰۳ 13,K مشاهدات

دسته‌بندی‌ها

  • اسلایدر (279)
  • برندها (129)
  • برندینگ (89)
  • تجربه دیگران (48)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (101)
  • زندگی-بازار (11)
  • کلاس درس (54)
  • گزارش تصویری (36)
  • محیطی (46)
  • مقالات (7)

درباره ایدنا

درباره ایدنا

جدیدترین مطالب

  • تبلیغات یا مزاحمت تلفنی کسب‌وکارها؟ / از آبشار عاطفه‌ها تا...

    ۲۷ آبان ۱۴۰۴
  • مزایای فارغ التحصیلی IT از دانشگاه‌های آلمان

    ۷ آبان ۱۴۰۴
  • پشت‌پرده‌های انحلال بانک آینده / وقتی برند به محاق می‌رود

    ۳ آبان ۱۴۰۴

دسته‌ها

  • اسلایدر (279)
  • برندها (129)
  • برندینگ (89)
  • تجربه دیگران (48)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (101)
  • زندگی-بازار (11)
  • کلاس درس (54)
  • گزارش تصویری (36)
  • محیطی (46)
  • مقالات (7)

© تمام حقوق این وبسایت مربوط به رسانه جامع اقتصاد و تبلیغات تجاری ایران می‌باشد.

ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما

همچنین بخوانیدx

تبلیغ جذاب یک فیلم سینمایی در...

۲ مرداد ۱۴۰۳

کودکان کار در تبلیغات اینستاگرامی

۱۹ آذر ۱۴۰۲

تبلیغات کدام باشگاه‌های فوتبال را ثروتمند...

۲۹ فروردین ۱۴۰۳