ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما
خانه » استقبال از تبلیغات محیطی خودرو 45 / خودرو شما فروخته خواهد شد

استقبال از تبلیغات محیطی خودرو 45 / خودرو شما فروخته خواهد شد

توسط EADNA ۵ اسفند ۱۴۰۳
۵ اسفند ۱۴۰۳ 0 دیدگاه
اشتراک‌گذاری 0FacebookTwitterPinterestWhatsapp
189

مجموعه خودرو 45 که کار مشاوره و خرید و فروش خودرو انجام می‌دهد به تازگی طرحی تبلیغاتی را در تابلوهای تهران اکران کرده که با استقبال قابل توجهی روبرو شده است.

به گزارش ایدنا (رسانه تبلیغات ایران) در این طرح تبلیغاتی کپی و ویژوال تناسب خوبی با هم دارند و فروش فوری خودرو را تداعی می‌کنند.

امین پارسا، کپی‌رایتر در مجموعه اسنپ‌پی در صفحه لینکدین خود در این باره نوشته: «جالبه! ایده‌ی ردشدن سریع ماشین از روی “خواهد” و محوکردنش واقعا ایده‌ی جالبیه. یعنی تا بیای شعار رو بخونی، فروخته خواهد شد تبدیل به فروخته شد می‌شه. یعنی تا این حد سریع و آسون!

🔵 این تبلیغ یه نمونه‌ی دیگه از تبلیغاتیه که ویژوآل و شعارشون درهم‌تنیده‌ست. همون‌طور که قبلا هم گفتم، اینجور تبلیغات ریسک ابهام دارن. یعنی ممکنه اونقدر خلاقانه از آب دربیان که تبدیل به یه تبلیغ مبهم بشن. ولی به‌نظرم خودرو ۴۵ از پس این چالش براومده و کار رو دراورده!

⚠️ نکته‌ی تکمیلی:
❌️ اگر شماره‌ی تماس و تعداد شعب که در سمت راست تصویر گنجونده شده، میومد سمت چپ و فضای بیشتری به محتوای اصلی (اسلوگان، ساب‌اسلوگان و تصویر) داده می‌شد، با تبلیغ قدرتمندتری مواجه می‌شدیم. چرا؟ چون عناصر مهم‌تر کاملا به سمت راست منتقل می‌شدن و مخاطب معمولا این تبلیغات رو از راست به چپ می‌بینه و می‌خونه.»

فروش خودرو دست دوم؛ سرراست و مستقیم

کاربر دیگری هم نوشته:  من این بریجبورد رو امروز دیدم. اولش شوک شدم. فکر کن صبح اول وقت بری تو خیابون بهت بگن ماشینتو فروختن! اول حدس زدم که تبلیغ یکی از این پلتفرم‌های پیگیری امور حقوقی و … است که درباره کلاهبرداریه.

بعد که نزدیک شدم واقعا از این تبلیغ خوشم اومد. ترکیب و نسبت درست و خوبی که بین کپی و ویژوال هست و فروش فوری خودرو در تداعی می‌کنه جذاب و خلاقانه است. عنصر اضافی چندانی نداره و سرراست و مستقیم پیامش رو می‌رسونه.

ترکیب رنگ‌های مکمل ایده اولیه و کم‌خطریه که دیزاینر بر اساس رنگ سازمانی برند انتخاب کرده. معمولا در این گونه تبلیغ‌ها تداعی اعتماد‌برانگیزی و قابل اعتماد بودن برند هم بسیار مهمه! رنگ‌ها و چیدمان بصری در این تداعی خیلی اهمیت دارن و شاید می‌شد کار بهتری در چیدمان بصری تابلو می‌شد.

همچنین فکر می‌کنم برجسته کردن همزمان شماره تماس و تاکید بر حضور در شعبه‌ها، تناسبی نداره. بهتر بود مثلا می‌‌گفت: فقط با یک زنگ و یک بار مراجعه!

نکته دیگه استفاده از کلمه «شعب» یا کلماتی شبیه اینه که از عربی وارد فارسی شده. بهتر بود به جای جمع مکسر عربی، از کلمه «شعبه» یا «شعبه‌ها» استفاده می‌شد.

ممکن است علاقه مند باشید
  • تشکیل کارگروه‌های تحول‌آفرین برای حمایت از فعالان تبلیغاتی
  • نقد وبررسی کمپین تبلیغاتی «می‌مونیم باهم» استیل البرز
  • آیا بازار در انحصار گلرنگ است؟ برندهایی که به گلرنگ می‌رسند
  • تبلیغ جذاب شبکه پارامونت پلاس برای فوتبال اروپا + تیزر
اشتراک‌گذاری 0 FacebookTwitterPinterestWhatsapp
نوشته قبلی
فروش ۴۲.۵ درصد از سهام آپ به ارزش ۴۶۵۳ میلیارد تومان؛ خریدار بانک است؟
نوشته بعدی
ترب‌گلد؛ حاصل همکاری کاریزما و ترب/ چگونه طلای با پشتوانه بخریم؟

نوشته‌های مرتبط

غرهای استارتاپی! / کاربران لینکدین چه نقدهای دوستانه‌ای به استارتاپ‌های...

۲۳ بهمن ۱۴۰۳

جنگ تبلیغاتی روابط عمومی‌ها بالا گرفت/ حمله آماری اسنپ به...

۲۹ خرداد ۱۴۰۳

همکاری تولیپس و مات برای حضور در بازار جهانی

۲۴ بهمن ۱۴۰۲

پشت‌پرده‌های انحلال بانک آینده / وقتی برند به محاق می‌رود

۳ آبان ۱۴۰۴

نقش رپورتاژ آگهی در تبلیغات؛ چگونه موثر تبلیغ کنیم؟

۲۷ آذر ۱۴۰۲

خانومی دیر کرد! / بررسی گزارش جشن 10 سالگی

۱۵ مرداد ۱۴۰۳

آیا حرف‌های ما برای تبلیغات هدفمند شنود می‌شود؟

۲۸ آذر ۱۴۰۲

هوش مصنوعی می‌تواند جای 99 درصد کپی‌رایترها را بگیرد/ گفت‌وگو...

۲۶ فروردین ۱۴۰۴

افشای الگوریتم گوگل برای رتبه بندی و سئو محتوا +...

۱۳ خرداد ۱۴۰۳

راهنمای دانلود chat GPT 4o و استفاده از آن +...

۱۲ خرداد ۱۴۰۳

دیدگاه خود را بنویسید لغو پاسخ

پربازدیدترین مطالب

  • 1

    راهنمای دانلود chat GPT 4o و استفاده از...

    ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ 66,4K مشاهدات
  • 2

    نمایشگاه نوشت افزار ایران نوشت در مصلی /...

    ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ 18,5K مشاهدات
  • 3

    شوخی‌های جالب کاربران شبکه‌های اجتماعی با «یاد چه...

    ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ 17,7K مشاهدات
  • 4

    دانلود سوپر اپلیکیشن تپسی / رقابت داغ شد

    ۲ مرداد ۱۴۰۳ 14,7K مشاهدات
  • 5

    تبلیغات تجاری خلاقانه + نمونه‌های موفق 2024

    ۱ خرداد ۱۴۰۳ 13,K مشاهدات

دسته‌بندی‌ها

  • اسلایدر (278)
  • برندها (129)
  • برندینگ (88)
  • تجربه دیگران (47)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (101)
  • زندگی-بازار (10)
  • کلاس درس (54)
  • گزارش تصویری (36)
  • محیطی (46)
  • مقالات (7)

درباره ایدنا

درباره ایدنا

جدیدترین مطالب

  • پشت‌پرده‌های انحلال بانک آینده / وقتی برند به محاق می‌رود

    ۳ آبان ۱۴۰۴
  • دانلود رایگان مرورگر CHATgpt Atlas برای مک اپل + آموزش/...

    ۳۰ مهر ۱۴۰۴
  • 8 تشکر از وزارت نیرو ؟ / کمپین کاهش مصرف...

    ۲۷ مهر ۱۴۰۴

دسته‌ها

  • اسلایدر (278)
  • برندها (129)
  • برندینگ (88)
  • تجربه دیگران (47)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (101)
  • زندگی-بازار (10)
  • کلاس درس (54)
  • گزارش تصویری (36)
  • محیطی (46)
  • مقالات (7)

© تمام حقوق این وبسایت مربوط به رسانه جامع اقتصاد و تبلیغات تجاری ایران می‌باشد.

ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما

همچنین بخوانیدx

سرمایه‌گذاری ۳ میلیون دلاری گلرنگ‌‌ ونچرز...

۲۸ آذر ۱۴۰۲

انتشار فراخوان تبلیغات سینمای ایران در...

۲۰ آذر ۱۴۰۲

انتقاد مدیرکل تبلیغات وزارت ارشاد از...

۲۰ اسفند ۱۴۰۲