ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما
خانه » رقابت داغ شرکت‌‎های تبلیغات دیجیتالی/ خبر خرید شیپور توسط تپسل، دیوار را به یکتانت برد؟

رقابت داغ شرکت‌‎های تبلیغات دیجیتالی/ خبر خرید شیپور توسط تپسل، دیوار را به یکتانت برد؟

توسط EADNA ۱۷ بهمن ۱۴۰۳
۱۷ بهمن ۱۴۰۳ 0 دیدگاه
اشتراک‌گذاری 0FacebookTwitterPinterestWhatsapp
168

در حالی که تپسل به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های تبلیغات دیجیتالی در ایران در حال توسعه خود است و اخیرا با خرید تمام سهام اپلیکیشن کافه بازار سعی کرد، ضرب شستی به رقبای خود از جمله یکتانت وارد کند، حالا خبر رسیده که اپلیکیشن دیوار به عنوان بزرگترین بازار دست دوم فروشی ایران پس از پایان همکاری با تپسل از این به بعد تنها با یکتانت همکاری خواهد کرد.

به گزارش ایدنا (رسانه تبلیغات ایران) در یک سال گذشته دیوار تمامی فضاهای تبلیغاتی داخلی اپلیکیشن خود را در اختیار تپسل و دارت‌ادز قرار داده بود. فضاهای تبلیغاتی بنری این اپلیکیشن در یک سال گذشته بسیار مورد توجه قرار گرفت اما هم اکنون خبر رسیده که مدیران این اپلیکیشن پس از پایان همکاری با تپسل حالا به صورت انحصاری با یکتانت کار خواهند کرد.

کمی پیش از این نیز خبر رسیده بود که تپسل بعد از خرید کافه بازار، می‌خواهد اپلیکیشن شیپور را هم بخرد. شیپور مانند دیوار یک بازار فروش کالا دست دوم بود که چند سال پیش از هم تبلیغات گسترده‌ای اجرا کرده بود و هم اکنون نیز مهمترین رقیب دیوار است. به نظر می رسد مدیران دیوار، با شنیدن خبر خرید شیپور توسط تپسل، همکاری با این شرکت تبلیغاتی را تمام کرده اند.

رقابت شرکت‌های تبلیغاتی دیجیتالی ایران

تپسل، یکتانت، پابلیکا و … کسب‌وکارهایی هستند که فضاهای تبلیغاتی آنلاین را از کسب‌وکارهای آنلاین مانند سایت‌ها، اپلیکیشن‌ها و فروشگاه‌های انلاین اجاره می‌کنند و در اختیار متقاضیان ابلیغاتی دیجیتالی قرار می‌دهند.

پیش از این تپسی، اسنپ، اکالا، دیجیکالا و … به عنوان بزرگترین برندهای خدمات حمل و نقل و فروش تبلیغات دیجیتالی خود یعنی بهره‌بری از فضاهای تبلیغاتی آنلاین خودرا برون سپاری کرده بودند و اجاره فضای تبلیغاتی داخلی در سایت‌ها و اپلیکیشن‌های ایرانی در دو، سه سال گذشته به بازار مهمی برای تبلیغاتی دیجیتالی تبدیل شده است.

تپسل به عنوان بزرگترین پلتفرم تبلیغات دیجیتالی با خرید بخش مهمی از بازیگران بازار تبلیغات دیجیتالی سعی کرده است تا پیشرو این رقابت‌ها بماند. خرید کافه بازار که می‌تواند دامنه اطلاعات گسترده‌ای در اختیار تپسل قرار دهد و رفتار مشتریان و کاربران ایرانی را در ویترین انحصاری تپسل بگذارد، شاید مهمترین خبر اکوسیستم استارتاپی ایران در هفته‌ها و ماه‌های اخیر بود. اتفاقی که رقابت با تپسل را برای دیگر پلتفرم‌ها دشوار می‌کند.

حالا شرکت‌های بزرگ تبلیغات دیجیتالی بر سر این بازار نوپا در حال رقابت هستند و هر یک تلاش می‌کنند تا بخشی از این بازار بزرگ را به انحصار خود درآورند. فعلا رقابت یکتانت و تپسل در همین راستا قابل تحلیل است.

بیانیه دیوار درباره همکاری با یکتانت

دیوار در خبری که در مورد همکاری با یکتانت منتشر کرده نوشته است: «این همکاری با تمرکز بر ارائه تبلیغات بنری در دیوار، گامی در راستای بهبود دسترسی برندها به مخاطبان هدف و افزایش اثربخشی تبلیغات دیجیتال است. براساس این همکاری، یکتانت به عنوان همکار دیوار در زمینه تبلیغات بنری، تمام مراحل از طراحی بنر تا هدف‌گذاری و گزارش‌دهی بنرهای تبلیغاتی منتشر شده در دیوار را پشتیبانی خواهد کرد.»

ممکن است علاقه مند باشید
  • مرکز توسعه نوآوری و فناوری تبلیغات کشور راه‌اندازی می‌شود
  • تبلیغات تجاری خلاقانه + نمونه‌های موفق 2024
  • واکنش‌ها به تبلیغات محیطی سیف CIF / تصادف با شیشه تمیز؛ کپی‌کاری یا خلاقانه؟
  • راهنمای کامل ایمیل مارکتینگ Email Marketing + دانلود رایگان فایل
اشتراک‌گذاری 0 FacebookTwitterPinterestWhatsapp
نوشته قبلی
پین‌دیس: تحول دیجیتال در پخش کالا و بهبود Sell-In برندها / توزیع هوشمند، مکمل فروش ویزیتورمحور
نوشته بعدی
غرهای استارتاپی! / کاربران لینکدین چه نقدهای دوستانه‌ای به استارتاپ‌های معروف ایرانی دارند؟

نوشته‌های مرتبط

اینترنت بدون فیلتر از پردیس به جزیره رسید / کیش...

۲۴ شهریور ۱۴۰۳

۲۰ سالگی فیس‌بوک؛ از خوابگاه دانشجویی تا شرکت تریلیون دلاری

۱۶ بهمن ۱۴۰۲

کاهش بودجه مارکتینگ برندها در ایران؟

۲۴ بهمن ۱۴۰۲

بهترین و خلاقانه‌ترین تبلیغات 2024 با تمرکز بر محیط زیست...

۴ تیر ۱۴۰۳

محل برگزاری و جزئیات اولین نمایشگاه صنعت کنسرو در ایران

۲۱ آبان ۱۴۰۳

تصمیم فولکس‌واگن برای کاهش 20 درصدی هزینه کارکنان

۱۹ آذر ۱۴۰۲

آغاز رقابت بانی مد با دیجیکالا

۱۷ بهمن ۱۴۰۲

اهمیت و کاربرد نوستالژی در تبلیغات/ خاطره‌ها چگونه بازار می‌سازند؟

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

82 درصد کاربران اعتباری تپسی به موقع تسویه حساب کرده‌اند

۱۰ بهمن ۱۴۰۲

خداحافظی لوگوها با دهه شصتی‌ها / موج ری‌برندینگ‌ برای جذب...

۸ مهر ۱۴۰۳

دیدگاه خود را بنویسید لغو پاسخ

پربازدیدترین مطالب

  • 1

    راهنمای دانلود chat GPT 4o و استفاده از...

    ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ 61,8K مشاهدات
  • 2

    شوخی‌های جالب کاربران شبکه‌های اجتماعی با «یاد چه...

    ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ 16,9K مشاهدات
  • 3

    نمایشگاه نوشت افزار ایران نوشت در مصلی /...

    ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ 16,6K مشاهدات
  • 4

    دانلود سوپر اپلیکیشن تپسی / رقابت داغ شد

    ۲ مرداد ۱۴۰۳ 14,1K مشاهدات
  • 5

    تبلیغات تجاری خلاقانه + نمونه‌های موفق 2024

    ۱ خرداد ۱۴۰۳ 12,9K مشاهدات

دسته‌بندی‌ها

  • اسلایدر (262)
  • برندها (123)
  • برندینگ (84)
  • تجربه دیگران (39)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (99)
  • زندگی-بازار (9)
  • کلاس درس (53)
  • گزارش تصویری (33)
  • محیطی (44)
  • مقالات (7)

درباره ایدنا

درباره ایدنا

جدیدترین مطالب

  • یوتیوب؛ عشق ابدی سریال‌های ایرانی؟

    ۱۲ خرداد ۱۴۰۴
  • نقد و تحلیل بیلبورد “همشهری ببین”

    ۱۰ خرداد ۱۴۰۴
  • تحلیل و مقایسه دوایده معروف در تبلیغات محیطی

    ۴ خرداد ۱۴۰۴

دسته‌ها

  • اسلایدر (262)
  • برندها (123)
  • برندینگ (84)
  • تجربه دیگران (39)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (99)
  • زندگی-بازار (9)
  • کلاس درس (53)
  • گزارش تصویری (33)
  • محیطی (44)
  • مقالات (7)

© تمام حقوق این وبسایت مربوط به رسانه جامع اقتصاد و تبلیغات تجاری ایران می‌باشد.

ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما

همچنین بخوانیدx

تبلیغات کدام باشگاه‌های فوتبال را ثروتمند...

۲۹ فروردین ۱۴۰۳

شاخص‌های جدید اینفلوئنسر مارکتینگ در بازارهای...

۱ اسفند ۱۴۰۲

چطور پیام‌های صوتی تبلیغاتی را غیر...

۲۱ آذر ۱۴۰۲