ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما
خانه » همه چیز درباره کارخانه تکنولوژی ایران / داستان پیشرفت و نوآوری

همه چیز درباره کارخانه تکنولوژی ایران / داستان پیشرفت و نوآوری

توسط EADNA ۲۴ مهر ۱۴۰۳
۲۴ مهر ۱۴۰۳ 0 دیدگاه
اشتراک‌گذاری 0FacebookTwitterPinterestWhatsapp
398

کارخانه تکنولوژی از مجموعه‌های شناخته شده ایرانی در حوزه خدمات فناورانه است که پروژه‌ها و ایده‌های نو بیزنس‌ها یا حتی افراد را حمایت و پشتیبانی می‌کند.

به گزارش ایدنا (رسانه تبلیغات ایران) در متنی که این مجموعه منتشر کرده امده است: از روزی که کارخانه تکنولوژی آغاز به کار کرد، رویای ما همیشه فراتر از یک شرکت فناوری بود. ما می‌خواستیم پلتفرمی بسازیم که جایی برای رشد و نوآوری باشد، فضایی که به افراد و کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ کمک کند که توانایی‌هایشان را گسترش دهند و در مسیری روشن قدم بردارند.

 

خدمات کارخانه تکنولوژی

– هاب ورک،‌ پلتفرم مدیریت فضای کار اختصاصی و اشتراکی، یکی از اولین پروژه‌های ما بود. ایده ساده بود: فضایی که افراد بتوانند بیایند، کار کنند و در محیطی که از آن الهام می‌گیرند، رشد کنند. اما خیلی زود فهمیدیم که این تنها آغاز است. باید بیشتر می‌ساختیم، ابزارهایی که بتوانند جریان کار را بهینه کنند و افراد را به هم متصل کنند.

– سپس به زیرساخت تماس ابری فکر کردیم. راهکاری که بتواند ارتباطات را ساده‌تر و موثرتر کند و دسترسی به منابع ارتباطی را تنها با چند کلیک ممکن سازد. این سرویس به شرکت‌ها کمک می‌کند بدون هزینه‌های سنگین زیرساخت، تماس‌های خود را مدیریت کنند.

– در ادامه، ما به سراغ نوآوری‌های بزرگ‌تر رفتیم. راه‌اندازی و مدیریت فضاهای نوآوری و اشتراکی، کمک به توسعه زیرساخت‌های همکاری با کارخانجات نوآوری، و حتی شتابدهی به کسب‌وکارهای نوپا و فناور را آغاز کردیم.

– ما به این فکر کردیم که چطور می‌توانیم به شرکت‌ها کمک کنیم تا از دل چالش‌ها و ایده‌های نو، آینده خود را بسازند. در همین راستا،‌ بهینه‌سازی و عارضه‌یابی فرآیندهای فنی و تکنولوژی را در سازمان‌ها آغاز کردیم.
شاید پرسیده باشید، چرا اینقدر روی بهبود فرآیندها تاکید داریم؟ چون اعتقاد داریم که سازمان‌ها با بهینه‌سازی، می‌توانند به سطحی از کارایی و دقت دست یابند که تحقق رویاهایشان را ممکن می‌سازد.

– ما حتی به زیرساخت‌های حیاتی مثل طراحی و پیاده‌سازی دیتاسنترها هم ورود کرده‌ایم. اینجاست که امنیت را فراموش نکرده‌ایم و با تست نفوذ و ارزیابی امنیتی جامع، استانداردهای امنیت اطلاعات (ISMS) را برای تضمین امنیت داده‌های مشتریانمان اجرا می‌کنیم.
– و در پایان، پرورش نیروی انسانی. ما می‌دانیم که موفقیت شرکت‌ها در گرو داشتن تیمی از افراد متخصص و متعهد است. به همین دلیل، پرورش، ارزیابی و تامین نیروی انسانی متخصص را نیز به خدمات خود اضافه کردیم.

 

آدرس و تلفن کارخانه تکنولوژی

داستان کارخونه تکنولوژی همین است. نه تنها یک مجموعه از خدمات، بلکه یک جامعه، یک خانواده از متخصصان که کنار هم جمع شده‌اند تا دنیایی بهتر و پویاتر بسازند. ما با اشتیاق و همبستگی، هر روز برای شما قدمی به جلو برمی‌داریم و در مسیر پیشرفت و تحول همراهتان خواهیم بود.

نشانی: تهران – اقدسیه – محله سراج

شماره تماس:۰۹۳۷۴۸۴۴۱۲۱ خانم شاکری

ممکن است علاقه مند باشید
  • نقد و بررسی هویت بصری جدید همراه اول
  • اسنپ فود هک شد+جزئیات تازه
  • مدیرعامل دیجی‌ کالا پس از ساعاتی بازداشت‌، آزاد‌ شد
  • گلرنگ به دنبال خرید کل سهام تپسی
اشتراک‌گذاری 0 FacebookTwitterPinterestWhatsapp
نوشته قبلی
گرایه‌سواری در لینکدین/ واکنش‌ کاربران به پیشنهاد استفاده از گرایه به جای ترند
نوشته بعدی
سند «تبلیغات تجاری در فضای مجازی» چیست و چه تاثیری بر دیجیتال مارکتینگ دارد؟

نوشته‌های مرتبط

حجم بازار اجاره اقامتگاه در ایران: 19 هزار میلیارد تومان

۲۸ آذر ۱۴۰۲

شرکت مادر تیک تاک 300 میلیارد دلاری شد/ خودنمایی چینی‌ها...

۲۸ آبان ۱۴۰۳

اسنپ بیانیه داد/ با هکرها مذاکره می‌کنیم

۱۰ دی ۱۴۰۲

«اُفود»؛ رقیب جدید اسنپ فود

۱۵ بهمن ۱۴۰۲

هوش مصنوعی گوگل تبلیغات را آغاز کرد

۵ خرداد ۱۴۰۳

ایلان ماسک به دنبال تبلیغ ایکس در آمازون

۲۱ آذر ۱۴۰۲

کاربران پلتفرم‌های خدماتی چقدر درآمد دارند؟

۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

جنگ تبلیغاتی روابط عمومی‌ها بالا گرفت/ حمله آماری اسنپ به...

۲۹ خرداد ۱۴۰۳

1000 شعبه جدید مک دونالد در چین

۱۸ بهمن ۱۴۰۲

اُکالا رکورد زد / ثبت ۱۵۷ هزار سفارش در یک...

۷ آبان ۱۴۰۳

دیدگاه خود را بنویسید لغو پاسخ

پربازدیدترین مطالب

  • 1

    راهنمای دانلود chat GPT 4o و استفاده از...

    ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ 62,4K مشاهدات
  • 2

    شوخی‌های جالب کاربران شبکه‌های اجتماعی با «یاد چه...

    ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ 17,K مشاهدات
  • 3

    نمایشگاه نوشت افزار ایران نوشت در مصلی /...

    ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ 16,7K مشاهدات
  • 4

    دانلود سوپر اپلیکیشن تپسی / رقابت داغ شد

    ۲ مرداد ۱۴۰۳ 14,3K مشاهدات
  • 5

    تبلیغات تجاری خلاقانه + نمونه‌های موفق 2024

    ۱ خرداد ۱۴۰۳ 12,9K مشاهدات

دسته‌بندی‌ها

  • اسلایدر (263)
  • برندها (123)
  • برندینگ (84)
  • تجربه دیگران (39)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (99)
  • زندگی-بازار (9)
  • کلاس درس (53)
  • گزارش تصویری (33)
  • محیطی (44)
  • مقالات (7)

درباره ایدنا

درباره ایدنا

جدیدترین مطالب

  • مسدود شدن صفحه اینستاگرام “خانومی” پس از ویدیوی رپ خوانی...

    ۱۸ خرداد ۱۴۰۴
  • یوتیوب؛ عشق ابدی سریال‌های ایرانی؟

    ۱۲ خرداد ۱۴۰۴
  • نقد و تحلیل بیلبورد “همشهری ببین”

    ۱۰ خرداد ۱۴۰۴

دسته‌ها

  • اسلایدر (263)
  • برندها (123)
  • برندینگ (84)
  • تجربه دیگران (39)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (99)
  • زندگی-بازار (9)
  • کلاس درس (53)
  • گزارش تصویری (33)
  • محیطی (44)
  • مقالات (7)

© تمام حقوق این وبسایت مربوط به رسانه جامع اقتصاد و تبلیغات تجاری ایران می‌باشد.

ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما

همچنین بخوانیدx

فروش اسنپ به بنیاد مستضعفان تکذیب...

۱۳ آذر ۱۴۰۳

همکاری اسنپ و محک در نمونه‌گیری...

۵ دی ۱۴۰۲

تگ‌لاین زمزم در کانون انتقادها /...

۲۹ بهمن ۱۴۰۳