ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما
خانه » همه چیز درباره کارخانه تکنولوژی ایران / داستان پیشرفت و نوآوری

همه چیز درباره کارخانه تکنولوژی ایران / داستان پیشرفت و نوآوری

توسط EADNA ۲۴ مهر ۱۴۰۳
۲۴ مهر ۱۴۰۳ 0 دیدگاه
اشتراک‌گذاری 0FacebookTwitterPinterestWhatsapp
427

کارخانه تکنولوژی از مجموعه‌های شناخته شده ایرانی در حوزه خدمات فناورانه است که پروژه‌ها و ایده‌های نو بیزنس‌ها یا حتی افراد را حمایت و پشتیبانی می‌کند.

به گزارش ایدنا (رسانه تبلیغات ایران) در متنی که این مجموعه منتشر کرده امده است: از روزی که کارخانه تکنولوژی آغاز به کار کرد، رویای ما همیشه فراتر از یک شرکت فناوری بود. ما می‌خواستیم پلتفرمی بسازیم که جایی برای رشد و نوآوری باشد، فضایی که به افراد و کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ کمک کند که توانایی‌هایشان را گسترش دهند و در مسیری روشن قدم بردارند.

 

خدمات کارخانه تکنولوژی

– هاب ورک،‌ پلتفرم مدیریت فضای کار اختصاصی و اشتراکی، یکی از اولین پروژه‌های ما بود. ایده ساده بود: فضایی که افراد بتوانند بیایند، کار کنند و در محیطی که از آن الهام می‌گیرند، رشد کنند. اما خیلی زود فهمیدیم که این تنها آغاز است. باید بیشتر می‌ساختیم، ابزارهایی که بتوانند جریان کار را بهینه کنند و افراد را به هم متصل کنند.

– سپس به زیرساخت تماس ابری فکر کردیم. راهکاری که بتواند ارتباطات را ساده‌تر و موثرتر کند و دسترسی به منابع ارتباطی را تنها با چند کلیک ممکن سازد. این سرویس به شرکت‌ها کمک می‌کند بدون هزینه‌های سنگین زیرساخت، تماس‌های خود را مدیریت کنند.

– در ادامه، ما به سراغ نوآوری‌های بزرگ‌تر رفتیم. راه‌اندازی و مدیریت فضاهای نوآوری و اشتراکی، کمک به توسعه زیرساخت‌های همکاری با کارخانجات نوآوری، و حتی شتابدهی به کسب‌وکارهای نوپا و فناور را آغاز کردیم.

– ما به این فکر کردیم که چطور می‌توانیم به شرکت‌ها کمک کنیم تا از دل چالش‌ها و ایده‌های نو، آینده خود را بسازند. در همین راستا،‌ بهینه‌سازی و عارضه‌یابی فرآیندهای فنی و تکنولوژی را در سازمان‌ها آغاز کردیم.
شاید پرسیده باشید، چرا اینقدر روی بهبود فرآیندها تاکید داریم؟ چون اعتقاد داریم که سازمان‌ها با بهینه‌سازی، می‌توانند به سطحی از کارایی و دقت دست یابند که تحقق رویاهایشان را ممکن می‌سازد.

– ما حتی به زیرساخت‌های حیاتی مثل طراحی و پیاده‌سازی دیتاسنترها هم ورود کرده‌ایم. اینجاست که امنیت را فراموش نکرده‌ایم و با تست نفوذ و ارزیابی امنیتی جامع، استانداردهای امنیت اطلاعات (ISMS) را برای تضمین امنیت داده‌های مشتریانمان اجرا می‌کنیم.
– و در پایان، پرورش نیروی انسانی. ما می‌دانیم که موفقیت شرکت‌ها در گرو داشتن تیمی از افراد متخصص و متعهد است. به همین دلیل، پرورش، ارزیابی و تامین نیروی انسانی متخصص را نیز به خدمات خود اضافه کردیم.

 

آدرس و تلفن کارخانه تکنولوژی

داستان کارخونه تکنولوژی همین است. نه تنها یک مجموعه از خدمات، بلکه یک جامعه، یک خانواده از متخصصان که کنار هم جمع شده‌اند تا دنیایی بهتر و پویاتر بسازند. ما با اشتیاق و همبستگی، هر روز برای شما قدمی به جلو برمی‌داریم و در مسیر پیشرفت و تحول همراهتان خواهیم بود.

نشانی: تهران – اقدسیه – محله سراج

شماره تماس:۰۹۳۷۴۸۴۴۱۲۱ خانم شاکری

ممکن است علاقه مند باشید
  • برند سیگار شهاب حسینی چیست ؟ جستجوی مخاطبان ایرانی
  • ترب‌گلد؛ حاصل همکاری کاریزما و ترب/ چگونه طلای با پشتوانه بخریم؟
  • همه واکنش‌ها به حواشی اخراج کارکنان فلایتیو / بحران Pr-Hr
  • برندها برای بندر چه کردند؟ واکنش کسب‌وکارها به حادثه رجایی‌شهر
اشتراک‌گذاری 0 FacebookTwitterPinterestWhatsapp
نوشته قبلی
گرایه‌سواری در لینکدین/ واکنش‌ کاربران به پیشنهاد استفاده از گرایه به جای ترند
نوشته بعدی
سند «تبلیغات تجاری در فضای مجازی» چیست و چه تاثیری بر دیجیتال مارکتینگ دارد؟

نوشته‌های مرتبط

واکنش‌ها به کمپین تبلیغاتی دیجیکالا برای نوشت‌افزار / هر چی...

۱۹ شهریور ۱۴۰۳

سلبریتی‌ها با چه غذایی جوان و سالم می‌مانند؟

۲۶ خرداد ۱۴۰۳

همه چیز درباره اسنپ پی و آن یک ساعت و...

۱۲ آذر ۱۴۰۳

شکایت بانوی اول برزیل از ایکس

۲۹ آذر ۱۴۰۲

۲۰ سالگی فیس‌بوک؛ از خوابگاه دانشجویی تا شرکت تریلیون دلاری

۱۶ بهمن ۱۴۰۲

افتتاح موزه ملی کارآفرینان بزرگ ایرانی با چاشنی حمایت از...

۲۱ اسفند ۱۴۰۲

سوپر اپلیکیشن گلرنگ با دو نام تپسی و سیمرغ +...

۴ خرداد ۱۴۰۳

مدیرعامل دیجی‌ کالا پس از ساعاتی بازداشت‌، آزاد‌ شد

۲۳ بهمن ۱۴۰۲

شروع همکاری یکتانت و دیوار در تبلیغات

۳۰ بهمن ۱۴۰۲

برندها برای بندر چه کردند؟ واکنش کسب‌وکارها به حادثه رجایی‌شهر

۷ اردیبهشت ۱۴۰۴

دیدگاه خود را بنویسید لغو پاسخ

پربازدیدترین مطالب

  • 1

    راهنمای دانلود chat GPT 4o و استفاده از...

    ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ 64,8K مشاهدات
  • 2

    شوخی‌های جالب کاربران شبکه‌های اجتماعی با «یاد چه...

    ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ 17,4K مشاهدات
  • 3

    نمایشگاه نوشت افزار ایران نوشت در مصلی /...

    ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ 16,7K مشاهدات
  • 4

    دانلود سوپر اپلیکیشن تپسی / رقابت داغ شد

    ۲ مرداد ۱۴۰۳ 14,5K مشاهدات
  • 5

    تبلیغات تجاری خلاقانه + نمونه‌های موفق 2024

    ۱ خرداد ۱۴۰۳ 12,9K مشاهدات

دسته‌بندی‌ها

  • اسلایدر (266)
  • برندها (123)
  • برندینگ (85)
  • تجربه دیگران (40)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (99)
  • زندگی-بازار (9)
  • کلاس درس (54)
  • گزارش تصویری (34)
  • محیطی (45)
  • مقالات (7)

درباره ایدنا

درباره ایدنا

جدیدترین مطالب

  • طعنه به شهروندان در کمپین‌های محیطی آب و برق/ از...

    ۱۸ مرداد ۱۴۰۴
  • تحلیل بازار جهانی تبلیغات پس از جنگ تحمیلی 12 روزه

    ۴ مرداد ۱۴۰۴
  • راهنمای تبلیغات تجاری در زمان جنگ

    ۱۱ تیر ۱۴۰۴

دسته‌ها

  • اسلایدر (266)
  • برندها (123)
  • برندینگ (85)
  • تجربه دیگران (40)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (99)
  • زندگی-بازار (9)
  • کلاس درس (54)
  • گزارش تصویری (34)
  • محیطی (45)
  • مقالات (7)

© تمام حقوق این وبسایت مربوط به رسانه جامع اقتصاد و تبلیغات تجاری ایران می‌باشد.

ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما

همچنین بخوانیدx

1000 شعبه جدید مک دونالد در...

۱۸ بهمن ۱۴۰۲

خانومی دیر کرد! / بررسی گزارش...

۱۵ مرداد ۱۴۰۳

شوخی‌های جالب کاربران شبکه‌های اجتماعی با...

۲۱ مرداد ۱۴۰۳