فرمند هم در سال 1402 ری برندینگ کرد و پس از نزدیک به سه دهه از فعالیت از لوگوی جدیدش رونمایی کرد.
به گزارش ایدنا شرکت فرمند در بیانیهای که در شبکههای اجتماعی منتشر کردهف نوشته است: این لوگو، از طریق یک فرایند دقیق و مشارکتی با همراهی صدها مصرف کننده از دسته های محصولی متنوع فرمند تکامل یافته و بر اساس ارزشهای اصلی ما: اصالت، تعهد به کیفیت و نوآوری شکل گرفته است. نمادی نوین که نه تنها بازتابی از هویت فعلی ماست بلکه گامهای مطمئن فرمند برای آینده را نیز نشان میدهد.
این شرکت که از سال ۱۳۷۴ فعالیت خود را آغاز کرده، پس از ۲۸ سال با لوگوی جدید اما همچنان با شعار قبلی، «فرمند به شیرینی لبخند» به فعالیت خود ادامه میدهد.
فرمند طی اقدامی چندین چهره با لبخند را کنار یکدیگر قرار داده و لبخند قرمزی را که لوگوی جدید این برند است که در وسط تصویر قرار داده و در صفحه اول سایت هم میتوان آن را مشاهده کرد.
در توضیح هویت بصری جدید این برند آمده: «این همان لبخند همیشگی است. بیایید با هم به استقبال فصل جدیدی برویم.»
این برند که به واسطه شکلاتهایش بیشتر در ذهن مصرفکنندگان شناخته میشود، اعلام کرده که در این ۲۸ سال بیش از ۲۰۰ محصول تولید کرده و همچنین محصولات خود را به ۱۴ کشور صادر کرده است.