ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما
خانه » همه چیز درباره کارخانه تکنولوژی ایران / داستان پیشرفت و نوآوری

همه چیز درباره کارخانه تکنولوژی ایران / داستان پیشرفت و نوآوری

توسط EADNA ۲۴ مهر ۱۴۰۳
۲۴ مهر ۱۴۰۳ 0 دیدگاه
اشتراک‌گذاری 0FacebookTwitterPinterestWhatsapp
387

کارخانه تکنولوژی از مجموعه‌های شناخته شده ایرانی در حوزه خدمات فناورانه است که پروژه‌ها و ایده‌های نو بیزنس‌ها یا حتی افراد را حمایت و پشتیبانی می‌کند.

به گزارش ایدنا (رسانه تبلیغات ایران) در متنی که این مجموعه منتشر کرده امده است: از روزی که کارخانه تکنولوژی آغاز به کار کرد، رویای ما همیشه فراتر از یک شرکت فناوری بود. ما می‌خواستیم پلتفرمی بسازیم که جایی برای رشد و نوآوری باشد، فضایی که به افراد و کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ کمک کند که توانایی‌هایشان را گسترش دهند و در مسیری روشن قدم بردارند.

 

خدمات کارخانه تکنولوژی

– هاب ورک،‌ پلتفرم مدیریت فضای کار اختصاصی و اشتراکی، یکی از اولین پروژه‌های ما بود. ایده ساده بود: فضایی که افراد بتوانند بیایند، کار کنند و در محیطی که از آن الهام می‌گیرند، رشد کنند. اما خیلی زود فهمیدیم که این تنها آغاز است. باید بیشتر می‌ساختیم، ابزارهایی که بتوانند جریان کار را بهینه کنند و افراد را به هم متصل کنند.

– سپس به زیرساخت تماس ابری فکر کردیم. راهکاری که بتواند ارتباطات را ساده‌تر و موثرتر کند و دسترسی به منابع ارتباطی را تنها با چند کلیک ممکن سازد. این سرویس به شرکت‌ها کمک می‌کند بدون هزینه‌های سنگین زیرساخت، تماس‌های خود را مدیریت کنند.

– در ادامه، ما به سراغ نوآوری‌های بزرگ‌تر رفتیم. راه‌اندازی و مدیریت فضاهای نوآوری و اشتراکی، کمک به توسعه زیرساخت‌های همکاری با کارخانجات نوآوری، و حتی شتابدهی به کسب‌وکارهای نوپا و فناور را آغاز کردیم.

– ما به این فکر کردیم که چطور می‌توانیم به شرکت‌ها کمک کنیم تا از دل چالش‌ها و ایده‌های نو، آینده خود را بسازند. در همین راستا،‌ بهینه‌سازی و عارضه‌یابی فرآیندهای فنی و تکنولوژی را در سازمان‌ها آغاز کردیم.
شاید پرسیده باشید، چرا اینقدر روی بهبود فرآیندها تاکید داریم؟ چون اعتقاد داریم که سازمان‌ها با بهینه‌سازی، می‌توانند به سطحی از کارایی و دقت دست یابند که تحقق رویاهایشان را ممکن می‌سازد.

– ما حتی به زیرساخت‌های حیاتی مثل طراحی و پیاده‌سازی دیتاسنترها هم ورود کرده‌ایم. اینجاست که امنیت را فراموش نکرده‌ایم و با تست نفوذ و ارزیابی امنیتی جامع، استانداردهای امنیت اطلاعات (ISMS) را برای تضمین امنیت داده‌های مشتریانمان اجرا می‌کنیم.
– و در پایان، پرورش نیروی انسانی. ما می‌دانیم که موفقیت شرکت‌ها در گرو داشتن تیمی از افراد متخصص و متعهد است. به همین دلیل، پرورش، ارزیابی و تامین نیروی انسانی متخصص را نیز به خدمات خود اضافه کردیم.

 

آدرس و تلفن کارخانه تکنولوژی

داستان کارخونه تکنولوژی همین است. نه تنها یک مجموعه از خدمات، بلکه یک جامعه، یک خانواده از متخصصان که کنار هم جمع شده‌اند تا دنیایی بهتر و پویاتر بسازند. ما با اشتیاق و همبستگی، هر روز برای شما قدمی به جلو برمی‌داریم و در مسیر پیشرفت و تحول همراهتان خواهیم بود.

نشانی: تهران – اقدسیه – محله سراج

شماره تماس:۰۹۳۷۴۸۴۴۱۲۱ خانم شاکری

ممکن است علاقه مند باشید
  • همکاری تولیپس و مات برای حضور در بازار جهانی
  • خداحافظی لوگوها با دهه شصتی‌ها / موج ری‌برندینگ‌ برای جذب نسل z
  • اسنپ بیانیه داد/ با هکرها مذاکره می‌کنیم
  • حاشیه‌های آپدیت جدید اپلیکیشن تپسی در کافه‌ بازار + دانلود مستقیم سوپراپلیکیشن تپسی
اشتراک‌گذاری 0 FacebookTwitterPinterestWhatsapp
نوشته قبلی
گرایه‌سواری در لینکدین/ واکنش‌ کاربران به پیشنهاد استفاده از گرایه به جای ترند
نوشته بعدی
سند «تبلیغات تجاری در فضای مجازی» چیست و چه تاثیری بر دیجیتال مارکتینگ دارد؟

نوشته‌های مرتبط

ارزش «ایکس» سقوط کرد

۱۲ دی ۱۴۰۲

اسنپ فود هک شد+جزئیات تازه

۱۰ دی ۱۴۰۲

بهترین و جالب‌ترین هدیه‌‌های سازمانی به روایت آرا هنر +...

۱۳ تیر ۱۴۰۳

واکنش‌ها به تیزینگ «از قیمت‌ها غول نساز» در تهران

۲ بهمن ۱۴۰۳

عینک متا ریبن؛ رونق بازار یک محصول 20 میلیونی در...

۲۴ مرداد ۱۴۰۳

گلایه‌ها و راه‌کارهای مبتکرانه برای روشن کردن کولر در اسنپ...

۲۳ تیر ۱۴۰۳

شبکه نمایش خانگی شیدا هم وارد بازی شد

۲۵ فروردین ۱۴۰۳

ترب‌گلد؛ حاصل همکاری کاریزما و ترب/ چگونه طلای با پشتوانه...

۷ اسفند ۱۴۰۳

همه چیز درباره اسنپ پی و آن یک ساعت و...

۱۲ آذر ۱۴۰۳

هزینه رفت‌وآمد شاغلان تهرانی چقدر است؟ دیجیکالا و اسنپ در...

۲۷ آذر ۱۴۰۳

دیدگاه خود را بنویسید لغو پاسخ

پربازدیدترین مطالب

  • 1

    راهنمای دانلود chat GPT 4o و استفاده از...

    ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ 60,4K مشاهدات
  • 2

    شوخی‌های جالب کاربران شبکه‌های اجتماعی با «یاد چه...

    ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ 16,8K مشاهدات
  • 3

    نمایشگاه نوشت افزار ایران نوشت در مصلی /...

    ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ 16,6K مشاهدات
  • 4

    دانلود سوپر اپلیکیشن تپسی / رقابت داغ شد

    ۲ مرداد ۱۴۰۳ 13,9K مشاهدات
  • 5

    تبلیغات تجاری خلاقانه + نمونه‌های موفق 2024

    ۱ خرداد ۱۴۰۳ 12,9K مشاهدات

دسته‌بندی‌ها

  • اسلایدر (260)
  • برندها (122)
  • برندینگ (83)
  • تجربه دیگران (39)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (20)
  • رویدادها (97)
  • زندگی-بازار (9)
  • کلاس درس (53)
  • گزارش تصویری (33)
  • محیطی (42)
  • مقالات (7)

درباره ایدنا

درباره ایدنا

جدیدترین مطالب

  • خلیج فارس از یک هویت تاریخی تا یک برند اقتصادی...

    ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۴
  • انتشار اثری تازه از شوکت عباسی نقاش معاصر

    ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۴
  • واکنش مارکترها به تبلیغات خیابانی وحشت‌آفرین برای کودکان/ آیا تبلیغات...

    ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۴

دسته‌ها

  • اسلایدر (260)
  • برندها (122)
  • برندینگ (83)
  • تجربه دیگران (39)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (20)
  • رویدادها (97)
  • زندگی-بازار (9)
  • کلاس درس (53)
  • گزارش تصویری (33)
  • محیطی (42)
  • مقالات (7)

© تمام حقوق این وبسایت مربوط به رسانه جامع اقتصاد و تبلیغات تجاری ایران می‌باشد.

ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما

همچنین بخوانیدx

عینک متا ریبن؛ رونق بازار یک...

۲۴ مرداد ۱۴۰۳

شکایت بانوی اول برزیل از ایکس

۲۹ آذر ۱۴۰۲

حذف برچسب‌ از بطری‌های نوشابه

۲۳ بهمن ۱۴۰۲