انتشار تیزر تبلیغاتی اسنپفود در کرمانشاه با استقبال گسترده کاربران و البته انتقاداتی در شبکههای اجتماعی روبرو شده است.
به گزارش ایدنا (رسانه تبلیغاتی ایران) اسنپفود پس از راهاندازی بخش استانهای این اپلیکیشن حالا تبلیغات بومی مخصوص هریک از استانها را هم طراحی و اجرا کرده و در رسانههای هر استان منتشر کرده است.
به تازگی نیز تیزر تبلیغاتی این پلتفرم در کرمانشاه وایرال شده استقبال قابل توجهی هم گرفته است. دراین ویدیو دو جوان مسافر که به شهر کرمانشاه سفر کردهاند، ترانههای جالبی به زبان کردی و فارسی میخوانند و ضمن معرفی غذاهای محلی و رستورانهای معروف این شهر، اسنپفود کرمانشاه را تبلیغ میکنند.
آغاز به کار تپسیفود با تبلیغات گسترده محیطی در تهران احتمالا باعث شده تا تحرک تبلیغاتی اسنپ هم در تهران و هم در شهرهای دیگر کشور بیشتر شود.
موسیقی خوش ریتم و رنگبندی عناصر صحنه و لباس در این کلیپ بسیار مورد توجه قرار گرفته و با استقبال بسیاری روبرو شده است اما در مقابل نیز برخی عدم حضور دختران را در این کلیپ ویدیویی طنز، دستمایها نتقاداتی قرار دادهاند. گویی اسنپفود یک اپلیکیشن کاملا مردانه است و زنان و دختران نمیتوانند از آن استفاده کنند.