پس از اجرای کمپین تیزینگ مربوط به بیمه دات کام با شعار «برات گرون تموم میشه» که به تازگی اجرا شد، گفته می شود که ازکی کمپین تبلیغاتی جدیدی را در فضای مجازی طراحی و اجرا کرده که به نوعی مصادره کردن تیزینگ رقیبش است.
به گزارش ایدنا (رسانه تبلیغات ایران) تیم مارکتینگ برند بیمه دات کام مدتی است که تیزینگی با شعار «برات گرون تموم میشه» را اجرا کرده و به تازگی با تکمله «اگه مقایسه نکنی» این کمپین را تکمیل کرد. بیمه دات کام بر ویژگی اهمیت مقایسه با رقبا تاکید کرده بود .
اما تنها دو روز پس از اجرا فاز اوپنینگ در این کمپین، تصویری در شبکههای اجتماعی دستبه دست شد که به معنای کامل کلمه مصادره تیزینگ بیمه دات کام به نفع رقیبش یعنی از کی بود. این تصویر که در آژانس تبلیغاتی رضا مهدوی تهیه شده است با استفاده از شعار تیزینگ یعنی «برات گرون تموم میشه»، تلاش کرد تا این کمپین را به نفع ازکی مصادره کند.
به هر روی طبق محتواهای منتشر شده در شبکههای اجتماعی، این آژانس با انتشار تصاویری در شبکههای اجتماعی ضمن اشاره به شعار برات گرون تموم میشه، از عبارت «نه میدونم ازکی بخرم» را مطرح کرد.
گفته شده که این کار به سفارش ازکی نبوده است.