ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما
خانه » تبلیغات محیطی به املت رسید / خوراک خودته !

تبلیغات محیطی به املت رسید / خوراک خودته !

توسط EADNA ۳ مهر ۱۴۰۳
۳ مهر ۱۴۰۳ 0 دیدگاه
اشتراک‌گذاری 0FacebookTwitterPinterestWhatsapp
376

به تازگی در تهران یکی از برندهای شناخته شده صنایع غذایی برای محصول جدید خود که کنسرو مایه املت است، کمپین تبلیغات محیطی اجرا کرده است.

به گزارش ایدنا (رسانه تبلیغات ایران) این روزها تبلیغات محیطی به ویژه در تهران بیش از همیشه مورد توجه شهروندان قرار می‌گیرد و به نظر می‌رسد که تبلیغات محیطی ایران در حال سپری کردن یک دوره رنسانس باشد. تلاش برای اجرای ایده‌های خلاقانه‌تر و جلب توجه عموم شهروندان، فضایی بانشاط، جالب و امیدبخش ایجاد کرده است تا تبلیغات محیطی ایرانی نیز بتواند بخشی از زندگی روزمره شهروندان باشد و علاوه بر انتقال پیام های تجاری، در توسعه فرهنگی، نشاط عمومی و زیباسازی شهرها نقش ایفا کند.

به تازگی یکی از کمپین‌های تبلیغاتی که برند سان گل اجرا کرده با سوژه کنسرو مایه املت مورد توجه قرار گرفته است.

 

واکنش‌ها به تبلیغ کنسرو مایه املت

حمیدرضا قاضی مقدم، مشاور بازاریابی و توسعه کسب کار و بنیانگذار آژانس تبلیغاتی هم‌خرد در صفحه لینکدینش به این کمپین تبلیغاتی واکنش نشان داده و نوشته:

پرداختن به فعالیت های مارکتینگی هر محصولی، مستلزم کسب شناخت دقیق از بازار و مخاطب هدف اون محصوله و این دغدغه در ارتباط با محصولات جدید (محصولاتی که قبلا مشابه اون در دنیا و لااقل در منطقه جغرافیایی عرضه محصول وجود نداشته باشه) به مراتب پیچیده تره.

ضمن آرزوی موفقیت برای برند پرتلاش سان گل و فارغ از قضاوت نسبت به موفقیت یا عدم موفقیت این محصول در بازار، به عنوان یک چالش ذهنی و صرفا برای تمرین؛

❓ به نظرتون چه سگمنتی از بازار می تونن مشتری کنسرو مایه املت باشن؟ به عبارت بهتر، مخاطبان هدف این محصول از نظر ویژگی های زیر چگونه توصیف می شوند؟

🔰 چه سنی؟
🔰 با چه شغلی؟
🔰 با چه جنسیتی؟
🔰 با چه سطحی از درآمد؟
🔰 با چه میزانی از تحصیلات؟
🔰 در چه مرحله ای از چرخه عمر زندگی؟
🔰 در چه موقعیت هایی؟
🔰 با چه معیارهایی از ارزیابی و انتخاب محصول؟
🔰 با چه عادت های رسانه ای؟
🔰 به عنوان جایگزین/ مکمل چه غذاهایی؟
🔰 و …

 

تبلیغات ناخوشایند تک ماکارون

اما این همه ماجرا نبود. برخی کاربران شبکه‌های اجتماع با یادآوری تبلیغای مربوط به برند تک ماکارون در چند سال گذشته، شعار تبلیغاتی این نوع کنسرو را ناخوشایند قلمداد کردند. آنها نوشتند که شعار «خوراک خودته» شعار خوشابندی برای مخاطبان این کمپین نیست و حتی می‌تواند توهین آمیز باشد.

پیش از این تک ماکارون در یک اقدام عجیب، تلاش کرده بود تا قیمت ارزان ماکارونی‌های خودش را در بیلبوردهای شهر تهران برجسته سازی کند. اما این افدام با یک شعار ناخوشایند همراه بود که واکنش‌های بسیاری برانگیخت.

یکی از کاربران توئیتر با نام رسام در صفحه خود نوشت: «تک ماکارون تو حقانی بیلبورد زده «یک غذای تک برای ۵ نفر، ۵٠٠٠ تومن» با عکس یه بسته ماکارونی خالی. جدا از ناراحت‌کننده بودن چنین پیامی، اگه قرار باشه ماکارونی خالی بخوریم که خب نون بربری هست.»

ممکن است علاقه مند باشید
  • راهنمای آموزش کامل ساختن ریلز اینستاگرام برای تبلیغات محصول و صفحه
  • محمد رضا گلزار سفیر برند اکستریم VX شد
  • بسته‌بندی به عنوان نخستین قدم برندینگ/ ماجرای توسعه کالاهای ایرانی در بسته‌بندی
  • تبلیغات خلاقانه برندها/ رقابت آتشین سس‌های کچاپ تند در تبلیغات + تصاویر
اشتراک‌گذاری 0 FacebookTwitterPinterestWhatsapp
نوشته قبلی
تیزینگ جدید در تهران / برات گرون تموم میشه !
نوشته بعدی
تبلیغات خلاقانه برندها/ رقابت آتشین سس‌های کچاپ تند در تبلیغات + تصاویر

نوشته‌های مرتبط

وضعیت دیجیتال مارکتینگ ایرانی در سال 03

۲۸ فروردین ۱۴۰۳

نمایش تبلیغات در منو استارت ویندوز ۱۱

۲۷ فروردین ۱۴۰۳

راهنمای کامل ایمیل مارکتینگ Email Marketing + دانلود رایگان فایل

۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

چرا درگاه‌های پردخت دیجیکالا بسته شد؟ / جدال حقوقی با...

۱ آبان ۱۴۰۳

کوئیز آو کینگز 9 ساله شد/ درآمد محبوب‌ترین بازی ایرانی...

۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

ازکی تیزینگ «برات گرون تموم میشه» را مصادره کرد؟

۹ مهر ۱۴۰۳

از آینده نوآورانه آژانس‌های تبلیغاتی تا مطالبات سنگین مالی /...

۷ شهریور ۱۴۰۳

تکرار نمیشه! / عذرخواهی برندها از تبلیغات تجاری توهین‌آمیز +...

۱۶ مهر ۱۴۰۳

بسته‌بندی به عنوان نخستین قدم برندینگ/ ماجرای توسعه کالاهای ایرانی...

۶ آبان ۱۴۰۳

کاربران پلتفرم‌های خدماتی چقدر درآمد دارند؟

۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

دیدگاه خود را بنویسید لغو پاسخ

پربازدیدترین مطالب

  • 1

    راهنمای دانلود chat GPT 4o و استفاده از...

    ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ 60,4K مشاهدات
  • 2

    شوخی‌های جالب کاربران شبکه‌های اجتماعی با «یاد چه...

    ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ 16,8K مشاهدات
  • 3

    نمایشگاه نوشت افزار ایران نوشت در مصلی /...

    ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ 16,6K مشاهدات
  • 4

    دانلود سوپر اپلیکیشن تپسی / رقابت داغ شد

    ۲ مرداد ۱۴۰۳ 13,9K مشاهدات
  • 5

    تبلیغات تجاری خلاقانه + نمونه‌های موفق 2024

    ۱ خرداد ۱۴۰۳ 12,9K مشاهدات

دسته‌بندی‌ها

  • اسلایدر (260)
  • برندها (122)
  • برندینگ (83)
  • تجربه دیگران (39)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (20)
  • رویدادها (97)
  • زندگی-بازار (9)
  • کلاس درس (53)
  • گزارش تصویری (33)
  • محیطی (42)
  • مقالات (7)

درباره ایدنا

درباره ایدنا

جدیدترین مطالب

  • خلیج فارس از یک هویت تاریخی تا یک برند اقتصادی...

    ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۴
  • انتشار اثری تازه از شوکت عباسی نقاش معاصر

    ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۴
  • واکنش مارکترها به تبلیغات خیابانی وحشت‌آفرین برای کودکان/ آیا تبلیغات...

    ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۴

دسته‌ها

  • اسلایدر (260)
  • برندها (122)
  • برندینگ (83)
  • تجربه دیگران (39)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (20)
  • رویدادها (97)
  • زندگی-بازار (9)
  • کلاس درس (53)
  • گزارش تصویری (33)
  • محیطی (42)
  • مقالات (7)

© تمام حقوق این وبسایت مربوط به رسانه جامع اقتصاد و تبلیغات تجاری ایران می‌باشد.

ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما

همچنین بخوانیدx

طلاق سلبریتی‌‌ها و تبلیغات تجاری در...

۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

بیلبوردهای گردشگری اردبیل 2023 بروزرسانی می‌شود

۲۰ آذر ۱۴۰۲

وضعیت دیجیتال مارکتینگ ایرانی در سال...

۲۸ فروردین ۱۴۰۳