ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما
خانه » تبلیغات محیطی به املت رسید / خوراک خودته !

تبلیغات محیطی به املت رسید / خوراک خودته !

توسط EADNA ۳ مهر ۱۴۰۳
۳ مهر ۱۴۰۳ 0 دیدگاه
اشتراک‌گذاری 0FacebookTwitterPinterestWhatsapp
381

به تازگی در تهران یکی از برندهای شناخته شده صنایع غذایی برای محصول جدید خود که کنسرو مایه املت است، کمپین تبلیغات محیطی اجرا کرده است.

به گزارش ایدنا (رسانه تبلیغات ایران) این روزها تبلیغات محیطی به ویژه در تهران بیش از همیشه مورد توجه شهروندان قرار می‌گیرد و به نظر می‌رسد که تبلیغات محیطی ایران در حال سپری کردن یک دوره رنسانس باشد. تلاش برای اجرای ایده‌های خلاقانه‌تر و جلب توجه عموم شهروندان، فضایی بانشاط، جالب و امیدبخش ایجاد کرده است تا تبلیغات محیطی ایرانی نیز بتواند بخشی از زندگی روزمره شهروندان باشد و علاوه بر انتقال پیام های تجاری، در توسعه فرهنگی، نشاط عمومی و زیباسازی شهرها نقش ایفا کند.

به تازگی یکی از کمپین‌های تبلیغاتی که برند سان گل اجرا کرده با سوژه کنسرو مایه املت مورد توجه قرار گرفته است.

 

واکنش‌ها به تبلیغ کنسرو مایه املت

حمیدرضا قاضی مقدم، مشاور بازاریابی و توسعه کسب کار و بنیانگذار آژانس تبلیغاتی هم‌خرد در صفحه لینکدینش به این کمپین تبلیغاتی واکنش نشان داده و نوشته:

پرداختن به فعالیت های مارکتینگی هر محصولی، مستلزم کسب شناخت دقیق از بازار و مخاطب هدف اون محصوله و این دغدغه در ارتباط با محصولات جدید (محصولاتی که قبلا مشابه اون در دنیا و لااقل در منطقه جغرافیایی عرضه محصول وجود نداشته باشه) به مراتب پیچیده تره.

ضمن آرزوی موفقیت برای برند پرتلاش سان گل و فارغ از قضاوت نسبت به موفقیت یا عدم موفقیت این محصول در بازار، به عنوان یک چالش ذهنی و صرفا برای تمرین؛

❓ به نظرتون چه سگمنتی از بازار می تونن مشتری کنسرو مایه املت باشن؟ به عبارت بهتر، مخاطبان هدف این محصول از نظر ویژگی های زیر چگونه توصیف می شوند؟

🔰 چه سنی؟
🔰 با چه شغلی؟
🔰 با چه جنسیتی؟
🔰 با چه سطحی از درآمد؟
🔰 با چه میزانی از تحصیلات؟
🔰 در چه مرحله ای از چرخه عمر زندگی؟
🔰 در چه موقعیت هایی؟
🔰 با چه معیارهایی از ارزیابی و انتخاب محصول؟
🔰 با چه عادت های رسانه ای؟
🔰 به عنوان جایگزین/ مکمل چه غذاهایی؟
🔰 و …

 

تبلیغات ناخوشایند تک ماکارون

اما این همه ماجرا نبود. برخی کاربران شبکه‌های اجتماع با یادآوری تبلیغای مربوط به برند تک ماکارون در چند سال گذشته، شعار تبلیغاتی این نوع کنسرو را ناخوشایند قلمداد کردند. آنها نوشتند که شعار «خوراک خودته» شعار خوشابندی برای مخاطبان این کمپین نیست و حتی می‌تواند توهین آمیز باشد.

پیش از این تک ماکارون در یک اقدام عجیب، تلاش کرده بود تا قیمت ارزان ماکارونی‌های خودش را در بیلبوردهای شهر تهران برجسته سازی کند. اما این افدام با یک شعار ناخوشایند همراه بود که واکنش‌های بسیاری برانگیخت.

یکی از کاربران توئیتر با نام رسام در صفحه خود نوشت: «تک ماکارون تو حقانی بیلبورد زده «یک غذای تک برای ۵ نفر، ۵٠٠٠ تومن» با عکس یه بسته ماکارونی خالی. جدا از ناراحت‌کننده بودن چنین پیامی، اگه قرار باشه ماکارونی خالی بخوریم که خب نون بربری هست.»

ممکن است علاقه مند باشید
  • تبلیغات کدام باشگاه‌های فوتبال را ثروتمند کرده است؟
  • شکایت زودکس از اسنپ‌فود به اتهام انحصارگری / دعوا سر سفره
  • نقد وبررسی کمپین تبلیغاتی «می‌مونیم باهم» استیل البرز
  • درآمد تلویزیون از پخش تبلیغات در مسابقات ورزشی سال 1403
اشتراک‌گذاری 0 FacebookTwitterPinterestWhatsapp
نوشته قبلی
تیزینگ جدید در تهران / برات گرون تموم میشه !
نوشته بعدی
تبلیغات خلاقانه برندها/ رقابت آتشین سس‌های کچاپ تند در تبلیغات + تصاویر

نوشته‌های مرتبط

وضعیت دیجیتال مارکتینگ ایرانی در سال 03

۲۸ فروردین ۱۴۰۳

یک چهره برای هزار تبلیغ ؟ / بیلبوردهای تهران در...

۳ شهریور ۱۴۰۳

گزارش تحلیلی از وضعیت تبلیغات ایران در ۹ ماه اول...

۲ دی ۱۴۰۳

گلرنگ تپسی را خرید

۱۶ بهمن ۱۴۰۲

هوا دلپذیر شد؟ / حاشیه‌های کمپین محیطی شهرداری روی بیلبوردها...

۱۴ بهمن ۱۴۰۳

شبکه اجتماعی دیجی‌کالا راه‌اندازی شد

۲۷ اسفند ۱۴۰۲

واکنش‌ها به کمپین تبلیغاتی دیجیکالا برای نوشت‌افزار / هر چی...

۱۹ شهریور ۱۴۰۳

درآمد تبلیغات سوپر لیگ اروپا؛ 3 میلیارد یورو

۴ دی ۱۴۰۲

برگزاری «قند پارسی» با رویکرد تبلیغات

۱۱ دی ۱۴۰۲

تاثیر تبلیغات انتخاباتی بر تبلیغات تجاری در ایران

۶ تیر ۱۴۰۳

دیدگاه خود را بنویسید لغو پاسخ

پربازدیدترین مطالب

  • 1

    راهنمای دانلود chat GPT 4o و استفاده از...

    ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ 62,4K مشاهدات
  • 2

    شوخی‌های جالب کاربران شبکه‌های اجتماعی با «یاد چه...

    ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ 17,K مشاهدات
  • 3

    نمایشگاه نوشت افزار ایران نوشت در مصلی /...

    ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ 16,7K مشاهدات
  • 4

    دانلود سوپر اپلیکیشن تپسی / رقابت داغ شد

    ۲ مرداد ۱۴۰۳ 14,3K مشاهدات
  • 5

    تبلیغات تجاری خلاقانه + نمونه‌های موفق 2024

    ۱ خرداد ۱۴۰۳ 12,9K مشاهدات

دسته‌بندی‌ها

  • اسلایدر (263)
  • برندها (123)
  • برندینگ (84)
  • تجربه دیگران (39)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (99)
  • زندگی-بازار (9)
  • کلاس درس (53)
  • گزارش تصویری (33)
  • محیطی (44)
  • مقالات (7)

درباره ایدنا

درباره ایدنا

جدیدترین مطالب

  • مسدود شدن صفحه اینستاگرام “خانومی” پس از ویدیوی رپ خوانی...

    ۱۸ خرداد ۱۴۰۴
  • یوتیوب؛ عشق ابدی سریال‌های ایرانی؟

    ۱۲ خرداد ۱۴۰۴
  • نقد و تحلیل بیلبورد “همشهری ببین”

    ۱۰ خرداد ۱۴۰۴

دسته‌ها

  • اسلایدر (263)
  • برندها (123)
  • برندینگ (84)
  • تجربه دیگران (39)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (99)
  • زندگی-بازار (9)
  • کلاس درس (53)
  • گزارش تصویری (33)
  • محیطی (44)
  • مقالات (7)

© تمام حقوق این وبسایت مربوط به رسانه جامع اقتصاد و تبلیغات تجاری ایران می‌باشد.

ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما

همچنین بخوانیدx

تبلیغ جذاب یک فیلم سینمایی در...

۲ مرداد ۱۴۰۳

واکنش پلیس راهور به تبلیغات فروش...

۱۱ دی ۱۴۰۲

دانلود اپلیکیشن تپسی فود / غذا...

۲۸ مهر ۱۴۰۳