ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما
خانه » حاشیه‌های آپدیت جدید اپلیکیشن تپسی در کافه‌ بازار + دانلود مستقیم سوپراپلیکیشن تپسی

حاشیه‌های آپدیت جدید اپلیکیشن تپسی در کافه‌ بازار + دانلود مستقیم سوپراپلیکیشن تپسی

توسط EADNA ۱ مهر ۱۴۰۳
۱ مهر ۱۴۰۳ 0 دیدگاه
اشتراک‌گذاری 0FacebookTwitterPinterestWhatsapp
234

این روزها، گلرنگ که مالک مجموعه تپسی هم شده در حال تلاش برای گسترش این پلتفرم و رقابت با اسنپ است. اما این رقابت با ایده‌های عجیبی همراه شده که واکنش‌های بسیاری هم برانگیخته است.

به گزارش ایدنا (رسانه تبلیغات ایران) تپسی به تازگی برای تشویق کاربرانش به نصب نسخه جدید این اپلیکیشن، مشوق‌های تازه‌ای در نظر گرفته است. از جمله شما می‌توانید با دانلود نسخه جدید اپلیکیشن تپسی که سوپراپلیکیشن تپسی است، به صورت رایگان به پلتفرم فیلم‌نت هم دسترسی پیدا کنید. این پلفترم یک وی.او.دی است و محتوای ویدیویی در قالب سریال، فیلم سینمایی، برنامه ترکیبی، رئالیتی شو و … منتشر می‌کند.

اما اتفاق جالب و عجیب در این باره انتشار نسخه جدید تپسی در اپلیکیشن کافه بازار است که برخی کاربران را به دردسر انداخته. برخی کاربران تپسی در شبکه‌های اجتماعی از جمله لینکدین شکایت کرده اند که آپدیت جدید این اپلیکیشن تنها در کافه بازار اارئه  شده و بنابراین در صورتی اجازه نصب نسخه جدید خود را به کاربران می دهد که همزمان اپلیکیشن کافه بازار هم دانلود و نصب شود. اما نکته این است که شما برای نصب نسخه جدید تپسی دو راه دارید، یکی دانلود مستقیم از سایت و دیگری دانلود از کافه بازار. بدیهی است که برای دانلود از کافه بازار لازم است که ابتدا خود این اپلیکیشن را هم داشته باشید اما برای دانلود مستقیم از سایت تپسی نیازی به این کار نیست. اما موضوع این است که گفته می‌شود نسخه موجود در سایت، آخرین نسخه بروزرسانی شده تپسی نیست.

مشکل این است که در اپلیکیشن تپسی اگر بر روی لینک بروزرسانی کلیک کنید، به سایت کافه بازار هداست می شوید و از شما خواسته می شود تا این اپلیکیشن را نیز نصب کنید.

برای دانلود سوپراپلیکیشن تپسی می‌توانید به لینک زیر مراجعه کنید:

دانلود مستقیم آپدیت جدید تپسی با فیلمنت

دانلود سوپر اپلیکیشن تپسی / رقابت داغ شد

حاشیه‌های یک بروزرسانی

در همین راستا کاربری به نام پویا احمدی از بنیانگذاران داینامیکس 365 در صفحه لینکدینش نوشته: این بروزرسانی #تپسی واقعا فرق داره! فرقش اینه که کاربر رو مجبور میکنه برای بروزرسانی ، کافه بازار رو نصب کنه، یعنی من اگر کاربر تپسی باشم و کاربر کافه بازار نباشم و نخوام کافه بازار رو که خیلی خاطره خوبی ازش ندارم نصب کنم، ناچارم و باید قید #تپسی رو بزنم!
درست مثل این هست که مثلا شرکت دامداران بگه برای اینکه از من شیر بخری باید حتما از گلرنگ شوینده بخری!!
بزرگانی که این ایده ی خلاقانه به ذهنشون رسیده احتمالا در لینکدین حضور دارند و من خیلی دوست دارم با ایشون آشنا بشم و ازشون بشنوم که واقعا چرا؟!

کاربران دیگری هم در واکنش به این اتفاق، از چنین اقدامی اظهار تعجب کرده‌اند.

نازلی ابراهیمی از مربیان شغلی ذیل همین پست در لینکدین نوشته: من هم تعجب کردم. تپسی رو آن‌اینستال کردم کلا. بعد از وبسایت خودشون رفتم دانلود مستقیم اندروید رو زدم و نصب مجدد. دیگه کافه بازار نمی‌خواست. بانک سامان و تپسی تنها اپ‌های ایرانی هستند که رو گوشی‌م دارم و کلافه‌م از بس آپدیت می‌دن و هر بار مشکلات جدید دارم برای به روزرسانی. مشکلات جانبی و بی‌ربط دیگه رو هم اگر اضافه کنیم باید بگم خیلی جدی دارم فکر می‌کنم قید همین دو تا رو هم بزنم با این کارهای بی‌ربطی که می‌کنن دائم.

کیارش قاسمی مارکتر نیز نوشته: منم به این مشکل خوردم ولی مستقیم به سایت تپسی رفتم و از اونجا فایل apk رو مستقیم دانلود کردم.  راه حل ساده‌ای داره که بهش دقت نکردن، کافیه امکان انتخاب از بین دانلود مستقیم یا دانلود از بازار رو بذارن. مورد بعدی که انتظار داشتم و اتفاق نیفتاد، بعد از نصب توقع داشتم مثل یک آپدیت روی اپ قبلی باشه، ولی بعد از نصب متوجه شدم دو تا اپ تپسی دارم.

اما آیدا شکیبانژاد در پاسخ به او اعلام کرده است که نسخه موجود در سایت اخرین بروزرسانی اپلیکیشن نیست.

در یک نظرسنجی غیررسمی هم که میان کاربران لینکدین شکل گرفته بسیاری اعلام کرده‌اند که به خاطر این اتفاق، قید بروزرسانی تپسی را خواهند زد.

تولد شجریان در تپسی

اما در شرایطی که شکایت‌ها از  شیوه دانلود نسخه جدید تپسی و همچنین افزایش قیمت‌ها در روز اول مهر اوج می گرفت، این اپلیکیشن در اقدام جالبی با انتشار یک متن کوتاه یادآوری، زادروز استاد محمدرضا شجریان را گرامی داشت. استاد شجریان در روز اول مهر سال 1319 به دنیا آمده است.

نگار توانگر در لینکدین خود تصویری از این گرامیداشت منتشر کرد.

ممکن است علاقه مند باشید
  • عزم تپسی‌ برای شکست اسنپ/ رسوندن کباب و پاستا به جمع رفقا و دوستا
  • چند درصد از کل تبلیغات، تلویزیونی است؟ کاهش مخاطبان اثری در ارزش تبلیغات سیما دارد؟
  • تشکیل کارگروه‌های تحول‌آفرین برای حمایت از فعالان تبلیغاتی
  • حذف برچسب‌ از بطری‌های نوشابه
اشتراک‌گذاری 0 FacebookTwitterPinterestWhatsapp
نوشته قبلی
رفع فیلتر اینستاگرام از آبان حقیقت دارد؟ افزایش دو برابری تبلیغات دیجیتالی
نوشته بعدی
واکنش برندها، استارتاپ‌ها و گرافیست‌ها به حادثه معدن طبس + تصاویر

نوشته‌های مرتبط

آیا پایان سلطنت گوگل نزدیک است؟ جئو چیست و چگونه...

۷ مهر ۱۴۰۳

واژگونی بیلبورد تبلیغاتی در اتوبان کرج-تهران + فیلم

۱۹ اسفند ۱۴۰۲

تپسل رفع فیلتر شد؛ علت فیلتر شدن تپسل چه بود؟

۱۸ فروردین ۱۴۰۳

اسنپ فود هک شد+جزئیات تازه

۱۰ دی ۱۴۰۲

مجوز کانون‌های تبلیغاتی غیرفعال باطل می‌شود

۱۹ آذر ۱۴۰۲

تکرار نمیشه! / عذرخواهی برندها از تبلیغات تجاری توهین‌آمیز +...

۱۶ مهر ۱۴۰۳

تپسی رکورد 13 میلیون نصب در کافه بازار را شکست

۲۰ تیر ۱۴۰۳

شهرداری‌ها تبلیغات محیطی انتخابات را شروع کنند

۸ بهمن ۱۴۰۲

تگ‌لاین زمزم در کانون انتقادها / آیا لذت و شادی...

۲۹ بهمن ۱۴۰۳

چه نوع تبلیغاتی روی نسل زد تاثیرگذار است؟

۲۵ بهمن ۱۴۰۲

دیدگاه خود را بنویسید لغو پاسخ

پربازدیدترین مطالب

  • 1

    راهنمای دانلود chat GPT 4o و استفاده از...

    ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ 60,4K مشاهدات
  • 2

    شوخی‌های جالب کاربران شبکه‌های اجتماعی با «یاد چه...

    ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ 16,8K مشاهدات
  • 3

    نمایشگاه نوشت افزار ایران نوشت در مصلی /...

    ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ 16,6K مشاهدات
  • 4

    دانلود سوپر اپلیکیشن تپسی / رقابت داغ شد

    ۲ مرداد ۱۴۰۳ 13,9K مشاهدات
  • 5

    تبلیغات تجاری خلاقانه + نمونه‌های موفق 2024

    ۱ خرداد ۱۴۰۳ 12,9K مشاهدات

دسته‌بندی‌ها

  • اسلایدر (260)
  • برندها (122)
  • برندینگ (83)
  • تجربه دیگران (39)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (20)
  • رویدادها (97)
  • زندگی-بازار (9)
  • کلاس درس (53)
  • گزارش تصویری (33)
  • محیطی (42)
  • مقالات (7)

درباره ایدنا

درباره ایدنا

جدیدترین مطالب

  • خلیج فارس از یک هویت تاریخی تا یک برند اقتصادی...

    ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۴
  • انتشار اثری تازه از شوکت عباسی نقاش معاصر

    ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۴
  • واکنش مارکترها به تبلیغات خیابانی وحشت‌آفرین برای کودکان/ آیا تبلیغات...

    ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۴

دسته‌ها

  • اسلایدر (260)
  • برندها (122)
  • برندینگ (83)
  • تجربه دیگران (39)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (20)
  • رویدادها (97)
  • زندگی-بازار (9)
  • کلاس درس (53)
  • گزارش تصویری (33)
  • محیطی (42)
  • مقالات (7)

© تمام حقوق این وبسایت مربوط به رسانه جامع اقتصاد و تبلیغات تجاری ایران می‌باشد.

ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما

همچنین بخوانیدx

نقد تبلیغات / ویدیوی تبلیغاتی هایلایت...

۱۲ آذر ۱۴۰۳

پرتال‌های بصری میان‌شهری و آینده تبلیغات...

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

آیا پایان سلطنت گوگل نزدیک است؟...

۷ مهر ۱۴۰۳