ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما
خانه » گزارش سال 1402 دیجیکالا منتشر شد/ سلام به حراجی‌ها + گزارش کامل

گزارش سال 1402 دیجیکالا منتشر شد/ سلام به حراجی‌ها + گزارش کامل

توسط EADNA ۳۰ مرداد ۱۴۰۳
۳۰ مرداد ۱۴۰۳ 2 دیدگاه
اشتراک‌گذاری 0FacebookTwitterPinterestWhatsapp
385

ظهر امروز دیجی کالا که به تازگی بخش عمده‌ای از سهامش را فروخته است، گزارشی از عملکردش در یک سال گذشته منتشر کرد.

به گزارش ایدنا (رسانه تبلیغات ایران) این گزارش احتمالا علاوه بر جنبه اطلاعاتی و آماری معمول، یک سند تاریخی نیز به شمار خواهد آمد زیرا می‌تواند نشان دهنده تفاوت‌های احتمالی عملکرد این برند پیش و پس از فروش عمده سهامش باشد.

در ادامه بخشی از مهمترین آمارهای اعلامی را مرور خواهیم کرد. دیجیکالا هم اکنون بیش از 12 هزار نفر کارمند دارد که 12.5 میلیون نوع کالا را به فروش می‌رسانند.

 

گزارش دیجیکالا: 5.5 میلیون بازدید روزانه

اگر شما هم سایت دیجیکالا را باز می‌کنید تا از فروش‌های شگفت‌انگیز یا محصولات جدید در شلف مجازی این پلتفرم دیدن کنید، یکی از همین آمار 5.5 میلیون نفری بازدید هستید. بر این اساس می‌توان گفت که دیجیکالا در سال بیش از دو میلیارد بار بازدید دارد یعنی به طور میانگین هر روز 5.5 میلیون بازدید.

 

گزارش دیجیکالا: 418 هزار فروشنده

418 هزار فروشنده از این پلتفرم برای عرضه و فروش کالاهای خود استفاده می‌کنند. این فروشندگان در بیش از 2 هزار شهر و روستا پراکنده‌اند.

 

گزارش دیجیکالا: آمار خریدارها

بر اساس اطلاعات موجود در گزارش احتمالا حدود 9 میلیون نفر سالانه از دیجیکالا خرید می‌کنند. از این تعداد حدود 4 میلیون نفر در تهران ساکن هستند و بیش از 5 میلیون نفر نیز در شهرهای غیر از تهران سفارش خرید خود را در دیجیکالا ثبت می‌کنند. پرمشتری‌ترین استان‌ها بعد از تهران به ترتیب البرز، اسفهان و مازندران هستند.

همچنین شهروندان خراسان جنوبی کمترین خرید را از دیجیالا دارند. پس از این استان، خراسان شمالی و پس از آن هم کهگیلویه و بویر احمد قرار دارند.

کدام‌ استان‌ها‌ بیشتر‌ خرید‌ می‌کنند؟

گزارش دیجیکالا: وای از آذر

رتبه اول تا چهارم پربازدیدترین روزهای سال به روزهای اول تا چهارم آذرماه تعلق می‌گیرد. اول آذر ماه نخستین روز از حراج روز بلک فرایدی یا همان جمعه سیاه بود و طبیعی است که افزایش قابل توجه بازدید در این روز ثبت شود. روزهای متوالی پس از اول آذرماه تحت تاثیر همین مناسبت پربازدیدترین روزهای سال هستند. پس از این چهار روز، 11 اسفند در ردیف پنجم قرار دارد. اما به جز 11 اسفند باقی روزهای پربازدید هم عمدتا در آذرماه رخ داده است. در گزارش اشاره ای به پرفروش ترین روزهای سال نشده است.

پرسفارش‌ترین روزها

پربازدیدترین روز سال

گزارش دیجیکالا: کالای ایرانی در رتبه دوم

گزارش نشان می‌دهد که بیش از 53 درصد مشتریان، کالاهای خارجی را خریداری کرده‌اند. عمده کالاهای فروخته شده کالاهای دیجیتالی همچون موبایل، لپتاپ، لوازم خانگی و … است. با این حال در فروش غذای تازه با 99 درصد، کتاب و لوازم التحریر با 88 درصد، غذای خشک با 88 درصد، لوازم نظافت منزل و لوازم با 83 درصد و مراقبت از کودک با 72 درصد محصولات ایرانی دست بالا را داشته اند.

ساخت ایران

متن کامل گزارش دیجیکالا 

 

ممکن است علاقه مند باشید
  • «اُفود»؛ رقیب جدید اسنپ فود
  • جشن 15 سالگی اسنپ‌فود! / یک حاشیه بی پایان
  • همراه اول با چه قیمتی دیجی کالا را می‌خرد؟
  • ۲۰ سالگی فیس‌بوک؛ از خوابگاه دانشجویی تا شرکت تریلیون دلاری
اشتراک‌گذاری 0 FacebookTwitterPinterestWhatsapp
نوشته قبلی
تجربه‌های انتخاب رشته دانشگاه / رابطه بازار کار و رشته تحصیلی در کمپین #کنترل_زد
نوشته بعدی
خرید آنلاین در ایران؛ بدون روتوش / پرسش‌های جالب رسانه‌ای‌ها از دیجیکالا

نوشته‌های مرتبط

مردم چی می‌گن؟ / واکنش‌ها به تبلیغات کاسپین، پرسیل، تپسی...

۲۵ مهر ۱۴۰۳

همکاری اسنپ و محک در نمونه‌گیری از سلول‌های بنیادی

۵ دی ۱۴۰۲

پلتفرم‌هایی که تبلیغات‌چی شدند؟ از دیجیکالا و اسنپ تا دیوار...

۱۹ فروردین ۱۴۰۳

بهترین و خلاقانه‌ترین تبلیغات 2024 با تمرکز بر محیط زیست...

۴ تیر ۱۴۰۳

تبلیغ جالب اسنپ‌فود در کرمانشاه با خورش خلال و دنده...

۱۵ مهر ۱۴۰۳

شبکه اجتماعی دیجی‌کالا راه‌اندازی شد

۲۷ اسفند ۱۴۰۲

همه چیز درباره کارخانه تکنولوژی ایران / داستان پیشرفت و...

۲۴ مهر ۱۴۰۳

ایلان ماسک به دنبال تبلیغ ایکس در آمازون

۲۱ آذر ۱۴۰۲

تپسی رکورد 13 میلیون نصب در کافه بازار را شکست

۲۰ تیر ۱۴۰۳

ازکی تیزینگ «برات گرون تموم میشه» را مصادره کرد؟

۹ مهر ۱۴۰۳

2 دیدگاه

خرید آنلاین در ایران؛ بدون روتوش / پرسش‌های جالب رسانه‌ای‌ها از دیجیکالا – ایدنا 30 مرداد 1403 - 17:12

[…] خواندن متن کامل گزارش سال 1402 دیجیکالا می‌توانید روی لینک زیر کلیک […]

پاسخ
temp mail 14 شهریور 1403 - 16:56

I just wanted to express my gratitude for the valuable insights you provide through your blog. Your expertise shines through in every word, and I’m grateful for the opportunity to learn from you.

پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید لغو پاسخ

پربازدیدترین مطالب

  • 1

    راهنمای دانلود chat GPT 4o و استفاده از...

    ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ 60,4K مشاهدات
  • 2

    شوخی‌های جالب کاربران شبکه‌های اجتماعی با «یاد چه...

    ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ 16,8K مشاهدات
  • 3

    نمایشگاه نوشت افزار ایران نوشت در مصلی /...

    ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ 16,6K مشاهدات
  • 4

    دانلود سوپر اپلیکیشن تپسی / رقابت داغ شد

    ۲ مرداد ۱۴۰۳ 13,9K مشاهدات
  • 5

    تبلیغات تجاری خلاقانه + نمونه‌های موفق 2024

    ۱ خرداد ۱۴۰۳ 12,9K مشاهدات

دسته‌بندی‌ها

  • اسلایدر (260)
  • برندها (122)
  • برندینگ (83)
  • تجربه دیگران (39)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (20)
  • رویدادها (97)
  • زندگی-بازار (9)
  • کلاس درس (53)
  • گزارش تصویری (33)
  • محیطی (42)
  • مقالات (7)

درباره ایدنا

درباره ایدنا

جدیدترین مطالب

  • خلیج فارس از یک هویت تاریخی تا یک برند اقتصادی...

    ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۴
  • انتشار اثری تازه از شوکت عباسی نقاش معاصر

    ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۴
  • واکنش مارکترها به تبلیغات خیابانی وحشت‌آفرین برای کودکان/ آیا تبلیغات...

    ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۴

دسته‌ها

  • اسلایدر (260)
  • برندها (122)
  • برندینگ (83)
  • تجربه دیگران (39)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (20)
  • رویدادها (97)
  • زندگی-بازار (9)
  • کلاس درس (53)
  • گزارش تصویری (33)
  • محیطی (42)
  • مقالات (7)

© تمام حقوق این وبسایت مربوط به رسانه جامع اقتصاد و تبلیغات تجاری ایران می‌باشد.

ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما

همچنین بخوانیدx

«دکتر‌دکتر» اولین کمپین محیطی خود را...

۱۵ اسفند ۱۴۰۲

اسنپ بیانیه داد/ با هکرها مذاکره...

۱۰ دی ۱۴۰۲

برندها برای بندر چه کردند؟ واکنش...

۷ اردیبهشت ۱۴۰۴