ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما
خانه » گزارش سال 1402 دیجیکالا منتشر شد/ سلام به حراجی‌ها + گزارش کامل

گزارش سال 1402 دیجیکالا منتشر شد/ سلام به حراجی‌ها + گزارش کامل

توسط EADNA ۳۰ مرداد ۱۴۰۳
۳۰ مرداد ۱۴۰۳ 2 دیدگاه
اشتراک‌گذاری 0FacebookTwitterPinterestWhatsapp
428

ظهر امروز دیجی کالا که به تازگی بخش عمده‌ای از سهامش را فروخته است، گزارشی از عملکردش در یک سال گذشته منتشر کرد.

به گزارش ایدنا (رسانه تبلیغات ایران) این گزارش احتمالا علاوه بر جنبه اطلاعاتی و آماری معمول، یک سند تاریخی نیز به شمار خواهد آمد زیرا می‌تواند نشان دهنده تفاوت‌های احتمالی عملکرد این برند پیش و پس از فروش عمده سهامش باشد.

در ادامه بخشی از مهمترین آمارهای اعلامی را مرور خواهیم کرد. دیجیکالا هم اکنون بیش از 12 هزار نفر کارمند دارد که 12.5 میلیون نوع کالا را به فروش می‌رسانند.

 

گزارش دیجیکالا: 5.5 میلیون بازدید روزانه

اگر شما هم سایت دیجیکالا را باز می‌کنید تا از فروش‌های شگفت‌انگیز یا محصولات جدید در شلف مجازی این پلتفرم دیدن کنید، یکی از همین آمار 5.5 میلیون نفری بازدید هستید. بر این اساس می‌توان گفت که دیجیکالا در سال بیش از دو میلیارد بار بازدید دارد یعنی به طور میانگین هر روز 5.5 میلیون بازدید.

 

گزارش دیجیکالا: 418 هزار فروشنده

418 هزار فروشنده از این پلتفرم برای عرضه و فروش کالاهای خود استفاده می‌کنند. این فروشندگان در بیش از 2 هزار شهر و روستا پراکنده‌اند.

 

گزارش دیجیکالا: آمار خریدارها

بر اساس اطلاعات موجود در گزارش احتمالا حدود 9 میلیون نفر سالانه از دیجیکالا خرید می‌کنند. از این تعداد حدود 4 میلیون نفر در تهران ساکن هستند و بیش از 5 میلیون نفر نیز در شهرهای غیر از تهران سفارش خرید خود را در دیجیکالا ثبت می‌کنند. پرمشتری‌ترین استان‌ها بعد از تهران به ترتیب البرز، اسفهان و مازندران هستند.

همچنین شهروندان خراسان جنوبی کمترین خرید را از دیجیالا دارند. پس از این استان، خراسان شمالی و پس از آن هم کهگیلویه و بویر احمد قرار دارند.

کدام‌ استان‌ها‌ بیشتر‌ خرید‌ می‌کنند؟

گزارش دیجیکالا: وای از آذر

رتبه اول تا چهارم پربازدیدترین روزهای سال به روزهای اول تا چهارم آذرماه تعلق می‌گیرد. اول آذر ماه نخستین روز از حراج روز بلک فرایدی یا همان جمعه سیاه بود و طبیعی است که افزایش قابل توجه بازدید در این روز ثبت شود. روزهای متوالی پس از اول آذرماه تحت تاثیر همین مناسبت پربازدیدترین روزهای سال هستند. پس از این چهار روز، 11 اسفند در ردیف پنجم قرار دارد. اما به جز 11 اسفند باقی روزهای پربازدید هم عمدتا در آذرماه رخ داده است. در گزارش اشاره ای به پرفروش ترین روزهای سال نشده است.

پرسفارش‌ترین روزها

پربازدیدترین روز سال

گزارش دیجیکالا: کالای ایرانی در رتبه دوم

گزارش نشان می‌دهد که بیش از 53 درصد مشتریان، کالاهای خارجی را خریداری کرده‌اند. عمده کالاهای فروخته شده کالاهای دیجیتالی همچون موبایل، لپتاپ، لوازم خانگی و … است. با این حال در فروش غذای تازه با 99 درصد، کتاب و لوازم التحریر با 88 درصد، غذای خشک با 88 درصد، لوازم نظافت منزل و لوازم با 83 درصد و مراقبت از کودک با 72 درصد محصولات ایرانی دست بالا را داشته اند.

ساخت ایران

متن کامل گزارش دیجیکالا 

 

ممکن است علاقه مند باشید
  • نمایش تبلیغات در منو استارت ویندوز ۱۱
  • تگ‌لاین زمزم در کانون انتقادها / آیا لذت و شادی با هم شعار خوبی برای برند است؟
  • رمزینکس ری‌برندینگ کرد / هویت بصری جدید رمزینکس
  • واکنش‌ها به تبلیغات بیمه بازار با طرح گلس شیشه شکسته/ خلاقانه یا کپی کاری؟
اشتراک‌گذاری 0 FacebookTwitterPinterestWhatsapp
نوشته قبلی
تجربه‌های انتخاب رشته دانشگاه / رابطه بازار کار و رشته تحصیلی در کمپین #کنترل_زد
نوشته بعدی
خرید آنلاین در ایران؛ بدون روتوش / پرسش‌های جالب رسانه‌ای‌ها از دیجیکالا

نوشته‌های مرتبط

تیزر ریبرندینگ جالب آیسی مانکی برای نسل z جدید

۲۶ خرداد ۱۴۰۳

مدیرعامل آپ کناره‌گیری کرد

۱۱ بهمن ۱۴۰۲

پایان پرنده آبی/ توییتر از امروز به صورت رسمی X.com...

۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

تبلیغات نادرست موجب جریمه میلیون دلاری اپل شد

۲۸ آذر ۱۴۰۲

کاربران پلتفرم‌های خدماتی چقدر درآمد دارند؟

۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

سوپر اپلیکیشن گلرنگ با دو نام تپسی و سیمرغ +...

۴ خرداد ۱۴۰۳

ایلان ماسک به دنبال تبلیغ ایکس در آمازون

۲۱ آذر ۱۴۰۲

ازکی تیزینگ «برات گرون تموم میشه» را مصادره کرد؟

۹ مهر ۱۴۰۳

پین‌دیس: تحول دیجیتال در پخش کالا و بهبود Sell-In برندها...

۱۶ بهمن ۱۴۰۳

نمک بازار برندینگ / بهترین نمک‌های ایرانی در رقابت جهانی

۷ مهر ۱۴۰۴

2 دیدگاه

خرید آنلاین در ایران؛ بدون روتوش / پرسش‌های جالب رسانه‌ای‌ها از دیجیکالا – ایدنا 30 مرداد 1403 - 17:12

[…] خواندن متن کامل گزارش سال 1402 دیجیکالا می‌توانید روی لینک زیر کلیک […]

پاسخ
temp mail 14 شهریور 1403 - 16:56

I just wanted to express my gratitude for the valuable insights you provide through your blog. Your expertise shines through in every word, and I’m grateful for the opportunity to learn from you.

پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید لغو پاسخ

پربازدیدترین مطالب

  • 1

    راهنمای دانلود chat GPT 4o و استفاده از...

    ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ 66,2K مشاهدات
  • 2

    نمایشگاه نوشت افزار ایران نوشت در مصلی /...

    ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ 18,5K مشاهدات
  • 3

    شوخی‌های جالب کاربران شبکه‌های اجتماعی با «یاد چه...

    ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ 17,6K مشاهدات
  • 4

    دانلود سوپر اپلیکیشن تپسی / رقابت داغ شد

    ۲ مرداد ۱۴۰۳ 14,6K مشاهدات
  • 5

    تبلیغات تجاری خلاقانه + نمونه‌های موفق 2024

    ۱ خرداد ۱۴۰۳ 13,K مشاهدات

دسته‌بندی‌ها

  • اسلایدر (275)
  • برندها (129)
  • برندینگ (87)
  • تجربه دیگران (47)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (100)
  • زندگی-بازار (10)
  • کلاس درس (54)
  • گزارش تصویری (36)
  • محیطی (46)
  • مقالات (7)

درباره ایدنا

درباره ایدنا

جدیدترین مطالب

  • واکنش‌ها به تبلیغات جدید رامک / گله‌ گاوهای بامزه در...

    ۱۲ مهر ۱۴۰۴
  • نمک بازار برندینگ / بهترین نمک‌های ایرانی در رقابت جهانی

    ۷ مهر ۱۴۰۴
  • واکنش‌ها به تبلیغات جدید اسنپ مارکت/ از جات تکون نمی‌خوری؟

    ۶ مهر ۱۴۰۴

دسته‌ها

  • اسلایدر (275)
  • برندها (129)
  • برندینگ (87)
  • تجربه دیگران (47)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (100)
  • زندگی-بازار (10)
  • کلاس درس (54)
  • گزارش تصویری (36)
  • محیطی (46)
  • مقالات (7)

© تمام حقوق این وبسایت مربوط به رسانه جامع اقتصاد و تبلیغات تجاری ایران می‌باشد.

ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما

همچنین بخوانیدx

واکنش مارکترهای ایرانی به اتفاقات دنیای...

۱۶ شهریور ۱۴۰۴

برند سیگار شهاب حسینی چیست ؟...

۲۹ بهمن ۱۴۰۲

تبلیغات زرکام برای بچه‌ها قانونی است؟

۲۰ آبان ۱۴۰۳