برندها قصه دارند، قصههای برندها از مهمترین ابزارهای آنان برای ارتباط با مشتریان است.
به گزارش ایدنا (رسانه تبلیغات ایران) نایک یا نایکی به عنوان یکی از برندهای بزرگ جهان که محبوبیت بسیاری در جهان و به ویژه در میان جوانان دارد، استراتژی جالبی برای تعریف قصه و تعریف قهرمان خود دارد.
در ادامه قصه برند Nike را به روایت مهسا حافظی خواهیم خواند.
درباره مهسا حافظی
مهسا حافظی، متولد سال 1371، متخصص برندینگ و مشاور دیجیتال مارکتینگ ایرانی است.
من مهسا هستم و مشاور دیجیتال مارکتینگ با بیش از 12 سال سابقه در این زمینه هستم. با چندین شرکت برتر ایرانی و جهانی کار کردهام و به آنها کمک کردهام تا استراتژیهای بازاریابی دیجیتال موثر را توسعه و پیادهسازی کنند. تخصص من در بازاریابی دیجیتال، تولید محتوا، تبلیغات گوگل، رسانههای اجتماعی، سئو و مشاوره دیجیتال مارکتینگ است.
از صفحه لینکدین مهسا حافظی
نخستین هفته تبلیغات ایران در سال ۱۳۵۱ به روایت پژمان فخاریان
قصه Nike
مهسا حافظی در صفحه لینکدین خود با استفاده از تصاویری، قصه برند نایکی را روایت کرده است. او هفت مرحله «قهرمان»، «مانع یا مشکل»، «راهنما»، «نقشه»، «اقدام»، «شکست» و «موفقیت» را در این قصه تحلیل و برای هر مرحله مثالی از کمپینهای برندینگ نایک را ارائه میکند.