سالهایی دهه هفتاد برخی سازمانها و ادارهها به کارمندانشان قابلمه، ساعت دیواری، تابلو یا پتو هدیه میدادند. هدایایی که البته آن سالها جالب، متفاوت و مورد نیاز بود اما الزاما ارتباطی با هویت سازمان و کارکردش نداشت و در توسعه برندینگ سازمانها و برندها تقریبا بیفایده بود. اما حالا هدیههای سازمانی خیلی تغییر کرده و البته خلاقانهتر و بامزه هم شده…
به گزارش ایدنا (رسانه تبلیغات ایران) هدایای سازمانی در ده سال گذشته به موضوعی مهم و حسابشده از روابط سازمان با کارکنان و مشتریانش تبدیل شده است. سازمانها تلاش دارند فکرها و ایدههایشان را روی هم بریزند تا بهترین، جالبترین و بامزهترین هدیههای سازمانی را طراحی و اهدا کنند.
ایده های جالب برای هدیه سازمانی
مجموعه آراهنر که متخصص طراحی هدایای سازمانی است، به تازگی در صفحه لینکدینش کار جالبی کرده و برخی از عجیبترین هدیههای سازمانی جهان را معرفی کرده است.
این مجموعه در متن صفحه لینکدینش نوشته: خیلی از شرکتها دوست دارن هدایای خیلی متفاوت هدیه بدن و با این کار متمایز بشن. 🎁
چه کسبوکاریه که دلش نخواد با خلاقیت، متفاوت دیده بشه؟! اما یک جاهایی اگه درست از خلاقیت استفاده نکنیم، باعث میشه به جای متفاوت دیدهشدن، عجیب به نظر برسیم!
در این پست چند هدیه خیلی عجیب که بعضی از شرکتها به کارمندهاشون هدیه دادهن رو بررسی کردیم. شاید باورتون نشه که بعضی از شرکتها، به کارمندهاشون حیوان خانگی یا کیسه بوکس هدیه دادهن… 😯
ما هم باور داریم که خلاقیت هیچ مرزی نمیشناسه؛ اما وقتی پای چهره برند و ثبت یک تصویر حرفهای از سازمان در میون باشه، خلاقیت باید درست به کار گرفته بشه. ✅
به نظر شما کدوم هدیه از همه عجیبتره؟