ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما
خانه » بهترین و جالب‌ترین هدیه‌‌های سازمانی به روایت آرا هنر + عکس

بهترین و جالب‌ترین هدیه‌‌های سازمانی به روایت آرا هنر + عکس

توسط EADNA ۱۳ تیر ۱۴۰۳
۱۳ تیر ۱۴۰۳ 0 دیدگاه
اشتراک‌گذاری 0FacebookTwitterPinterestWhatsapp
224

سال‌هایی دهه هفتاد برخی سازمان‌ها و اداره‌ها به کارمندان‌شان قابلمه، ساعت دیواری، تابلو یا پتو هدیه می‌دادند. هدایایی که البته آن سال‌ها جالب، متفاوت و مورد نیاز بود اما الزاما ارتباطی با هویت سازمان و کارکردش نداشت و در توسعه برندینگ سازمان‌ها و برندها  تقریبا بی‌فایده بود. اما حالا هدیه‌های سازمانی خیلی تغییر کرده و البته خلاقانه‌تر و بامزه هم شده…

به گزارش ایدنا (رسانه تبلیغات ایران) هدایای سازمانی در ده سال گذشته به موضوعی مهم و حساب‌شده از روابط سازمان با کارکنان و مشتریانش تبدیل شده است. سازمان‌ها تلاش دارند فکرها و ایده‌های‌شان را روی هم بریزند تا بهترین، جالب‌ترین و بامزه‌ترین هدیه‌های سازمانی را طراحی و اهدا کنند.

ایده های جالب برای هدیه سازمانی

مجموعه آراهنر که متخصص طراحی هدایای سازمانی است، به تازگی در صفحه لینکدینش کار جالبی کرده و برخی از عجیب‌ترین هدیه‌های سازمانی جهان را معرفی کرده است.

این مجموعه در متن صفحه لینکدینش نوشته: خیلی از شرکت‌ها دوست دارن هدایای خیلی متفاوت هدیه بدن و با این کار متمایز بشن. 🎁
چه کسب‌وکاریه که دلش نخواد با خلاقیت، متفاوت دیده بشه؟! اما یک جاهایی اگه درست از خلاقیت استفاده نکنیم، باعث می‌شه به جای متفاوت دیده‌شدن، عجیب به نظر برسیم!
‌در این پست چند هدیه خیلی عجیب که بعضی از شرکت‌ها به کارمندهاشون هدیه داده‌ن رو بررسی کردیم. شاید باورتون نشه که بعضی از شرکت‌ها، به کارمندهاشون حیوان خانگی یا کیسه بوکس هدیه داده‌ن… 😯
‌ما هم باور داریم که خلاقیت هیچ مرزی نمی‌شناسه؛ اما وقتی پای چهره برند و ثبت یک تصویر حرفه‌ای از سازمان در میون باشه، خلاقیت باید درست به کار گرفته بشه. ✅
‌به نظر شما کدوم هدیه از همه عجیب‌تره؟

ممکن است علاقه مند باشید
  • استفاده از تصویر غیراخلاقی در تبلیغات یک نمایشگاه
  • آیا رفع فیلتر واتساپ تاثیری در فضای دیجیتال مارکتینگ دارد؟ + واکنش کاربران
  • چند قدم تا هزار میلیارد بازدید/ گزارش داغ تپسل در گرمترین شب سال
  • گلایه‌ها و راه‌کارهای مبتکرانه برای روشن کردن کولر در اسنپ و تپسی
اشتراک‌گذاری 0 FacebookTwitterPinterestWhatsapp
نوشته قبلی
نخستین هفته تبلیغات ایران در سال ۱۳۵۱ به روایت پژمان فخاریان
نوشته بعدی
سفر قهرمان در قصه برند Nike به روایت مهسا حافظی

نوشته‌های مرتبط

تاثیر تبلیغات انتخاباتی بر تبلیغات تجاری در ایران

۶ تیر ۱۴۰۳

محل برگزاری و جزئیات اولین نمایشگاه صنعت کنسرو در ایران

۲۱ آبان ۱۴۰۳

دومین رویداد برندکارفرمایی برگزار می‌شود / سالن ضرغام کجاست؟

۲۴ آذر ۱۴۰۳

ماجرای شکایت زودکس از اسنپ‌فود/ بابک هوشمند: اسنپ وندورهای ما...

۱۰ آذر ۱۴۰۳

ماجرای اجلاس سران اینستاگرام چیست؟ / یک شوخی یا نشست...

۴ مهر ۱۴۰۳

فرزانه صادق وزیر راه خواهد شد؟ معرفی اولین وزیر زن...

۲۱ مرداد ۱۴۰۳

سند «تبلیغات تجاری در فضای مجازی» چیست و چه تاثیری...

۲۴ مهر ۱۴۰۳

سلبریتی‌ها با چه غذایی جوان و سالم می‌مانند؟

۲۶ خرداد ۱۴۰۳

مدیر تبلیغات وزارت ارشاد: متولی تبلیغ در VODها ماییم

۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

اینترنت بدون فیلتر در پارک فناوری پردیس/ یک تبعیض یا...

۱۷ شهریور ۱۴۰۳

دیدگاه خود را بنویسید لغو پاسخ

پربازدیدترین مطالب

  • 1

    راهنمای دانلود chat GPT 4o و استفاده از...

    ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ 62,4K مشاهدات
  • 2

    شوخی‌های جالب کاربران شبکه‌های اجتماعی با «یاد چه...

    ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ 17,K مشاهدات
  • 3

    نمایشگاه نوشت افزار ایران نوشت در مصلی /...

    ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ 16,7K مشاهدات
  • 4

    دانلود سوپر اپلیکیشن تپسی / رقابت داغ شد

    ۲ مرداد ۱۴۰۳ 14,3K مشاهدات
  • 5

    تبلیغات تجاری خلاقانه + نمونه‌های موفق 2024

    ۱ خرداد ۱۴۰۳ 12,9K مشاهدات

دسته‌بندی‌ها

  • اسلایدر (263)
  • برندها (123)
  • برندینگ (84)
  • تجربه دیگران (39)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (99)
  • زندگی-بازار (9)
  • کلاس درس (53)
  • گزارش تصویری (33)
  • محیطی (44)
  • مقالات (7)

درباره ایدنا

درباره ایدنا

جدیدترین مطالب

  • مسدود شدن صفحه اینستاگرام “خانومی” پس از ویدیوی رپ خوانی...

    ۱۸ خرداد ۱۴۰۴
  • یوتیوب؛ عشق ابدی سریال‌های ایرانی؟

    ۱۲ خرداد ۱۴۰۴
  • نقد و تحلیل بیلبورد “همشهری ببین”

    ۱۰ خرداد ۱۴۰۴

دسته‌ها

  • اسلایدر (263)
  • برندها (123)
  • برندینگ (84)
  • تجربه دیگران (39)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (99)
  • زندگی-بازار (9)
  • کلاس درس (53)
  • گزارش تصویری (33)
  • محیطی (44)
  • مقالات (7)

© تمام حقوق این وبسایت مربوط به رسانه جامع اقتصاد و تبلیغات تجاری ایران می‌باشد.

ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما

همچنین بخوانیدx

واکنش‌ها به سفیر برند شدن علی...

۱۸ شهریور ۱۴۰۳

همه چیز درباره اسنپ پی و...

۱۲ آذر ۱۴۰۳

پلمپ یک كتاب‌فروشی در بغداد به...

۹ بهمن ۱۴۰۲