ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما
خانه » جنگ تبلیغاتی روابط عمومی‌ها بالا گرفت/ حمله آماری اسنپ به گلرنگ

جنگ تبلیغاتی روابط عمومی‌ها بالا گرفت/ حمله آماری اسنپ به گلرنگ

توسط EADNA ۲۹ خرداد ۱۴۰۳
۲۹ خرداد ۱۴۰۳ 0 دیدگاه
اشتراک‌گذاری 0FacebookTwitterPinterestWhatsapp
328

گلرنگ در چند بازار آنلاین رقابت با اسنپ را آغاز کرده است؛ رقابت در بازار  آنلاین خرید از سوپری، رستوران و تهیه غذا و بازار تاکسی‌های اینترنتی. اما این رقابت از اسفند ماه گذشته تا الان با حملات آماری ادامه پیدا کرده و هر بار یکی از این دو گزارشی آمار منتشر کرده و رقیش را تحقیر می‌کند.

به گزارش ایدنا (رسانه تبلیغات ایران) بعد از این که گلرنگ تپسی را خرید، رقابتش با اسنپ وارد مرحله جدیدی شد. گروه صنعتی گلرنگ تلاش کرد تا کسب و کارهای متعدد و متنوع خود را همسو و همراستا کند و آن دسته از زیرمجموعه‌هایش را که آنلاین هستند، ذیل یک سوپراپلیکیشن جمع کند. سوپراپلیکیشنی که قرار است تمام قد در برابر اسنپ بایستند و در همه بازارها از جمله ویزیت پزشکی و درمانی، خرید اقلام خوراکی و بهداشتی (سوپری) و حمل و نقل داخل شهری و بین شهری رقابت کند.

این سوپر اپلیکیشن با نام تپسی قرار است به زودی در دسترس همه کاربران قرار بگیرد. سوپراپلیکیشن تپسی به اپلیکیشن اکالا دسترسی دارد و آن را ذیل خود قرار داده تا در کنار افود و تپسی دکتر، خدمات روزمره شهروندان را تامین کند.

 

جنگ یا رقابت آماری-تبلیغاتی

1

اسفند ماه گذشته گروه صنعتی گلرنگ صاحب اپلیکیشن اکالا اعلام کرد که این اپلیکیشن بعد از برگزاری کمپین تبلیغاتی اش توانسته رکورد ثبت سفارش خرید آنلاین از سوپر مارکت را جابجا کند. این یعنی اکالا در یک روز توانسته اسنپ مارکت را شکست دهد و بیش از آن سفارش ثبت کند.

خبر مثل توپ صدا کرد و پخش شد اما اسنپ هم دست روی دست نگذاشت. روابط عمومی اسنپد در پاسخ به این حمله خبری-رسانه‌ای، گزارشی را منتشر کرد و اعلام کرد که 64 درصد از کل بازار خرید آنلاین از سوپر مارکت ها را در اختیار دارد.

2

پیش از این اکالا در کمپین تبلیغاتی اش به شکل غیرمنتظره ای اعلام کرده بود که ارسال تمامی خریدها از اپلیکیشن اکالا رایگان خواهد بود. در مقابل هم اسنپ برای این که از قافله عقب نماند، برای مشتریان خاصش ارسال رایگان را فعال کرد.

3

حالا باز قصه تغییر کرده است. بعد از سه چهار ماه از آغاز این رقابت تن به تن و شانه به شانه، که در میانه آن رقابت بسیاری هم بر سر نیروهای انسانی و متخصصان هر دو برند شکل گرفت، اسنپ یک حمله جدید را آغاز کرده است.

محمد خلج، مدیرعامل گروه اسنپ امروز اعلام کرده که سهم اسنپ از بازار تاکسی‌های اینترنتی در کل کشور به ۹۲‌ درصد رسیده است.

این خبر، یک حمله جدی به تپسی به شمار می‌آید؛ یعنی دیگر تاکسی های اینترنتی که البته تپسی مهمترینشان است همه با هم 8 درصد از بازار را در اختیار دارند.

باید منتظر بمانیم و ببینیم که تپسی برای مقابله با این جنگ تازه چه تدبیری می اندیشد؟

جامه‌گردانی غول‌ها در ایران؟ احتمال تغییرات گسترده در دیجیکالا و تپسی

ممکن است علاقه مند باشید
  • برندهای بزرگ چگونه از بحران‌ها عبور می‌کنند؟ راه‌حل غول‌های برندینگ برای حل بحران
  • لوئیس فیگو برای تبلیغ لبنیات وارد تهران شد
  • پول هست اما کم است/ گزارش تریبون از رسانه‌های ایرانی در سال 1402 منتشر شد
  • پایان مزاحم‌های بدصدای بی‌موقع / تماس‌های تبلیغاتی ممنوع شد
اشتراک‌گذاری 0 FacebookTwitterPinterestWhatsapp
نوشته قبلی
معرفی بهترین شرکت های تبلیغاتی ایران؛ کانون ایران نوین
نوشته بعدی
معرفی بهترین شرکت‌های تبلیغاتی ایران؛ آوای صدرا رسانه

نوشته‌های مرتبط

نقد و بررسی هویت بصری جدید همراه اول

۷ اسفند ۱۴۰۳

تکرار نمیشه! / عذرخواهی برندها از تبلیغات تجاری توهین‌آمیز +...

۱۶ مهر ۱۴۰۳

تبلیغات خلاقانه و جالب مک دونالد برای فصل تابستان +...

۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

نقد وبررسی کمپین تبلیغاتی «می‌مونیم باهم» استیل البرز

۲۲ اسفند ۱۴۰۳

رویکردهای جدید کپی‌رایتینگ در سال 2025 / چگونه یک متن...

۲۳ فروردین ۱۴۰۴

رنگ سال 2024 از نظر کمپانی‌های بزرگ دیزاین

۲۰ آذر ۱۴۰۲

درآمد یوتیوب چقدر است؟ رونق بازار تبلیغات در بزرگترین پلتفرم...

۱۲ آذر ۱۴۰۳

گلرنگ تپسی را خرید

۱۶ بهمن ۱۴۰۲

بیلبورد سه بعدی تجریش؛ نسل نوین تبلیغات ایران / گفت‌وگو...

۸ دی ۱۴۰۳

معرفی بهترین دوره های آموزش دیجیتال مارکتینگ در ایران /...

۲۵ شهریور ۱۴۰۳

دیدگاه خود را بنویسید لغو پاسخ

پربازدیدترین مطالب

  • 1

    راهنمای دانلود chat GPT 4o و استفاده از...

    ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ 60,4K مشاهدات
  • 2

    شوخی‌های جالب کاربران شبکه‌های اجتماعی با «یاد چه...

    ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ 16,8K مشاهدات
  • 3

    نمایشگاه نوشت افزار ایران نوشت در مصلی /...

    ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ 16,6K مشاهدات
  • 4

    دانلود سوپر اپلیکیشن تپسی / رقابت داغ شد

    ۲ مرداد ۱۴۰۳ 13,9K مشاهدات
  • 5

    تبلیغات تجاری خلاقانه + نمونه‌های موفق 2024

    ۱ خرداد ۱۴۰۳ 12,9K مشاهدات

دسته‌بندی‌ها

  • اسلایدر (260)
  • برندها (122)
  • برندینگ (83)
  • تجربه دیگران (39)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (20)
  • رویدادها (97)
  • زندگی-بازار (9)
  • کلاس درس (53)
  • گزارش تصویری (33)
  • محیطی (42)
  • مقالات (7)

درباره ایدنا

درباره ایدنا

جدیدترین مطالب

  • خلیج فارس از یک هویت تاریخی تا یک برند اقتصادی...

    ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۴
  • انتشار اثری تازه از شوکت عباسی نقاش معاصر

    ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۴
  • واکنش مارکترها به تبلیغات خیابانی وحشت‌آفرین برای کودکان/ آیا تبلیغات...

    ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۴

دسته‌ها

  • اسلایدر (260)
  • برندها (122)
  • برندینگ (83)
  • تجربه دیگران (39)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (20)
  • رویدادها (97)
  • زندگی-بازار (9)
  • کلاس درس (53)
  • گزارش تصویری (33)
  • محیطی (42)
  • مقالات (7)

© تمام حقوق این وبسایت مربوط به رسانه جامع اقتصاد و تبلیغات تجاری ایران می‌باشد.

ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما

همچنین بخوانیدx

آغاز رقابت بانی مد با دیجیکالا

۱۷ بهمن ۱۴۰۲

سومین دوره آمبیانس برگزار می‌شود

۱۶ دی ۱۴۰۲

هزینه تبلیغات بیمه‌ها چقدر است؟

۱۲ دی ۱۴۰۲