ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما
خانه » جشنواره شیرهای کن Cannes Lions چیست ؟ / رقابت تبلیغاتی ایده‌های خلاقانه

جشنواره شیرهای کن Cannes Lions چیست ؟ / رقابت تبلیغاتی ایده‌های خلاقانه

توسط EADNA ۲۳ خرداد ۱۴۰۳
۲۳ خرداد ۱۴۰۳ 1 دیدگاه
اشتراک‌گذاری 0FacebookTwitterPinterestWhatsapp
410

جشنواره بین المللی خلاقیت شیرهای کن Cannes Lions یکی از برجسته ترین رویدادها در صنعت تبلیغات است که از سال 1954 هر ساله در شهر کن فرانسه جشن گرفته می‌شود. متخصصان تبلیغات از سراسر جهان به مدت یک هفته برای به اشتراک گذاشتن ایده‌ها، بحث در مورد روندها و شناخت برجسته‌ترین دستاوردها در زمینه خلاقیت گرد هم می‌آیند.

به گزارش ایدنا (رسانه جامع تبلیغات ایران) شیرهای کن مهم‌ترین جشنواره تبلیغات در جهان محسوب می‌شود و شیر طلایی آن به مهمترین جایزه تبلیغاتی در میان فعالان این حوزه تبدیل شده است. در طول سال‌ها، این جشنواره در طول 70 سالی که از تولدش می‌گذرد، گسترش موضوعی و سازمانی پیدا کرده و امروزه بخش‌های مختلفی از جمله فیلم، رادیو، چاپ، روابط عمومی و غیره را در بر می‌گیرد. همچنین بخش‌های جدیدی مانند Creative Data و Creative eCommerce را برای برجسته کردن نوآوری و خلاقیت در پیشرفت‌های فناوری در بخش‌های رقابت اصلی گنجانده است.

این جشنواره 5 روزه یک ماه پس از جشنواره فیلم کن در کاخ جشنواره‌ها و کنگره‌ها در کن فرانسه برگزار می‌شود .

شیرهای کن هر سال بیش از 20000 اثر تبلیغاتی از سراسر جهان دریافت می کنند تا توسط هیئت داوران بین المللی و مشهور ارزیابی شوند. در میان تمامی این آثار، بیش از 5000 فیلم تبلیغاتی، حدود 10000 اطلاعیه و پوستر، 1500 عنوان اینترنتی، بیش از 800 راهکار رسانه ای و حدود 1200 پیشنهاد برای بازاریابی مستقیم وجود دارد که توسط بیش از 9000 تبلیغ کننده از سراسر جهان مشاهده خواهد شد.

شیرهای کن به همه شرکت‌کنندگان، چه با تجربه و چه مبتدی، اجازه می‌دهند تا با هم همکاری کنند، ایده‌ها را به اشتراک بگذارند و از طریق خلاقیت و اشتیاق مشترکشان پیشرفت کنند.

 

جایزه‌های شیرهای کن

از جمله جوایز اصلی اهدا شده در شیرهای کن می توان به جایزه بزرگ، شیر طلایی، نخل طلایی، شیر نقره ای و شیر برنزی اشاره کرد . اما امسال جوایز دیگری هم به این جایزه‌ها اضافه شده است.

معرفی شیرهای لوکس و سبک زندگی

این جایزه قرار است امسال اهدا شود. معیاری جدید برای برندهای لوکس، با تمرکز بر کار خلاقانه و راه حل های تاثیرگذار در بخش لوکس، که نوآوری ریشه در صنعتگری را جشن می گیرد. این شیر فرصتی بی نظیر برای شکل دادن به آینده خلاقیت برندهای لوکس فراهم می کند.

شیرهای نوآوری گسترده

این بخش از جوایز حوزه‌های گسترده‌تری از راه‌حل‌های خلاقانه، از جمله نوآوری‌های زیست‌محیطی، اجتماعی و مالی را در بر می‌گیرند که منعکس‌کننده ماهیت متنوع چالش‌های مدرن است.

شیرهای طناز

دسته بندی جدیدی در میان شیرهای مختلف شکل گرفته که به اهمیت طنز در ارتباطات و تعاملات تجاری خلاقانه می‌پردازد. این بخش فضایی ویژه برای کمپین های طنز آمیز است. اگر کمپین‌های سرگرم‌کننده در دسته‌بندی خودشان ترکیب شوند، دیدن این که چگونه بر دیگر برندگان تأثیر می‌گذارد، جالب خواهد بود.

شیرهای اینفلوئنسری و شبکه اجتماعی

این جایزه نقش سازندگان محتوا را در پیام رسانی برند و نفوذ دیجیتال بهتر می سنجد. خب خیلی وقت است که سازندگان محتوا یا همان ولاگرها و اینفلوئنسرها رسما وارد صحنه شده اند و حالا به طور مشخص در دسته بندی های رقابتی جشنواره نام برده می شوند.

شیرهای روابط عمومی PR

این جایزه قرار است رقابت آژانس ها در پیشبرد تکنیک های روابط عمومی را محقق کند.

 

 

ممکن است علاقه مند باشید
  • درآمد فصلی Apple به آستانه 120 میلیارد دلار رسید
  • واکنش برندها، استارتاپ‌ها و گرافیست‌ها به حادثه معدن طبس + تصاویر
  • کودکان کار در تبلیغات اینستاگرامی
  • شاخص‌های جدید اینفلوئنسر مارکتینگ در بازارهای جهانی + گزارش کامل
اشتراک‌گذاری 0 FacebookTwitterPinterestWhatsapp
نوشته قبلی
لینک مستقیم هوش مصنوعی درنا / آموزش استفاده از ابزار ایرانی AI
نوشته بعدی
بهترین شرکت های تبلیغاتی ایران / از تبلیغات محیطی تا تبلیغات دیجیتالی

نوشته‌های مرتبط

اهمیت استفاده از سئو و شبکه‌های اجتماعی برای بازاریابی رایگان...

۱۸ بهمن ۱۴۰۲

کمپین جدید محیطی در تهران و محورهای مواصلاتی / داستان...

۱۵ آبان ۱۴۰۳

از آینده نوآورانه آژانس‌های تبلیغاتی تا مطالبات سنگین مالی /...

۷ شهریور ۱۴۰۳

خداحافظی لوگوها با دهه شصتی‌ها / موج ری‌برندینگ‌ برای جذب...

۸ مهر ۱۴۰۳

پیش‌بینی حجم تبلیغات جهان در 2024/ رونق دیجیتالی‌ها

۴ دی ۱۴۰۲

چند می‌گیری تبلیغ کنی؟ / پایتخت برای سیما چقدر آورده...

۳۱ فروردین ۱۴۰۴

ماجرای سازه‌های سه بعدی دیجیتالی در تهران/ تابلوهای سه بعدی...

۱۴ آبان ۱۴۰۳

هزینه تبلیغات بیمه‌ها چقدر است؟

۱۲ دی ۱۴۰۲

چرا برندینگ برای استارتاپ‌ها حیاتی است؟

۱۳ اسفند ۱۴۰۲

هزینه رفت‌وآمد شاغلان تهرانی چقدر است؟ دیجیکالا و اسنپ در...

۲۷ آذر ۱۴۰۳

1 دیدگاه

بهنام ناصح 25 خرداد 1403 - 16:24

اگر در خبرگزاریتون نیرو خواستید لطفا اطلاع بدید

پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید لغو پاسخ

پربازدیدترین مطالب

  • 1

    راهنمای دانلود chat GPT 4o و استفاده از...

    ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ 62,4K مشاهدات
  • 2

    شوخی‌های جالب کاربران شبکه‌های اجتماعی با «یاد چه...

    ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ 17,K مشاهدات
  • 3

    نمایشگاه نوشت افزار ایران نوشت در مصلی /...

    ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ 16,7K مشاهدات
  • 4

    دانلود سوپر اپلیکیشن تپسی / رقابت داغ شد

    ۲ مرداد ۱۴۰۳ 14,3K مشاهدات
  • 5

    تبلیغات تجاری خلاقانه + نمونه‌های موفق 2024

    ۱ خرداد ۱۴۰۳ 12,9K مشاهدات

دسته‌بندی‌ها

  • اسلایدر (263)
  • برندها (123)
  • برندینگ (84)
  • تجربه دیگران (39)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (99)
  • زندگی-بازار (9)
  • کلاس درس (53)
  • گزارش تصویری (33)
  • محیطی (44)
  • مقالات (7)

درباره ایدنا

درباره ایدنا

جدیدترین مطالب

  • مسدود شدن صفحه اینستاگرام “خانومی” پس از ویدیوی رپ خوانی...

    ۱۸ خرداد ۱۴۰۴
  • یوتیوب؛ عشق ابدی سریال‌های ایرانی؟

    ۱۲ خرداد ۱۴۰۴
  • نقد و تحلیل بیلبورد “همشهری ببین”

    ۱۰ خرداد ۱۴۰۴

دسته‌ها

  • اسلایدر (263)
  • برندها (123)
  • برندینگ (84)
  • تجربه دیگران (39)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (99)
  • زندگی-بازار (9)
  • کلاس درس (53)
  • گزارش تصویری (33)
  • محیطی (44)
  • مقالات (7)

© تمام حقوق این وبسایت مربوط به رسانه جامع اقتصاد و تبلیغات تجاری ایران می‌باشد.

ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما

همچنین بخوانیدx

مدیرعامل دیجی‌ کالا پس از ساعاتی...

۲۳ بهمن ۱۴۰۲

کاهش بودجه مارکتینگ برندها در ایران؟

۲۴ بهمن ۱۴۰۲

جشن 15 سالگی اسنپ‌فود! / یک...

۲۲ مهر ۱۴۰۳