ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما
خانه » تبلیغ بینابینی چیست؟

تبلیغ بینابینی چیست؟

توسط EADNA ۲۲ خرداد ۱۴۰۳
۲۲ خرداد ۱۴۰۳ 0 دیدگاه
اشتراک‌گذاری 0FacebookTwitterPinterestWhatsapp
222

تبلیغ بینابینی یک تبلیغ تمام صفحه در گوشی‌های هوشمند تلفن همراه یا دیگر ابزارهای دیجیتالی مانند تلویزیون است که کل رابط برنامه میزبان را پوشش می‌دهد.

به گزارش ایدنا (رسانه جامع اقتصاد و تبلیغات تجاری ایران) این تبلیغات به گونه ای طراحی شده اند که بین محتوا قرار گیرند و معمولاً در نقاط انتقال در جریان برنامه، مانند بین فعالیت ها، در طول مکث، یا بین سطوح در یک بازی، نمایش داده می شوند. هنگامی که یک تبلیغ بینابینی به کاربر نشان داده می‌شود، آن‌ها این انتخاب را دارند که روی تبلیغ کلیک کرده و به مقصد خود ادامه دهند یا آن را ببندند و به برنامه بازگردند.

تبلیغات بینابینی شبیه به تبلیغات پاپ آپ هستند، اما با پوشش تمام صفحه متمایز می شوند. آنها همچنین می توانند قابل گسترش باشند (معروف به تبلیغات قابل گسترش)، که قبل از اینکه کل صفحه را بگیرند به عنوان تبلیغات بنری معمولی شروع می شوند.

بینابینی‌ها را می‌توان در قالب‌های مختلف مانند متن، تصویر ثابت، رسانه غنی یا ویدیو نمایش داد. زمان گزینه بستن به نوع تبلیغ بستگی دارد. معمولاً، تبلیغات استاتیک را می توان فوراً بسته کرد، در حالی که تبلیغات ویدیویی بینابینی ممکن است تا 5 ثانیه تأخیر داشته باشند تا به کاربر اجازه دهند آگهی را ببندد. بینابینی ها همچنین می توانند از تبلیغات قابل پخش استفاده کنند که به کاربران امکان می دهد پیش نمایش یک بازی را ببینند یا حتی قبل از دانلود آن را آزمایش کرده و با آن تعامل داشته باشند.

 

چرا تبلیغات بینابینی مهم هستند؟

تبلیغات بینابینی یکی از محبوب ترین فرمت های تبلیغات موبایلی است و ابزار مهمی برای کسب درآمد برای برنامه ها و بازی های موبایل است. ناشران آنها را دوست دارند زیرا برنامه خود را به وضوح از تبلیغات جدا می کنند، در حالی که تبلیغ کنندگان از مزایای توجه کامل کاربر لذت می برند. از تجربه تمام صفحه تبلیغات بینابینی می‌توان برای جلوگیری از «کوری بنر» (زمانی که کاربران آنقدر به دیدن تبلیغات بنری عادت کرده‌اند که دیگر متوجه آن نمی‌شوند) استفاده کرد و منجر به تعداد بالای نمایش‌ها شد. این نرخ نمایش بالاتر معمولا منجر به نرخ کلیک بالاتر (CTR) و نرخ تبدیل بالاتر می شود.

Interstitial ads example with a rich media ad format.

بهترین روش ها برای تبلیغات بینابینی

هنگام استفاده از تبلیغات بینابینی، مهم است که متفکر باشید و بهترین شیوه ها را دنبال کنید، زیرا اندازه بزرگ آنها در صورت استفاده بیش از حد بر تجربه کاربر تأثیر منفی می گذارد. تبلیغات بینابینی برای برنامه هایی با تجربیات کاربر خطی که دارای نقاط انتقال طبیعی هستند مناسب تر است. تکمیل یک کار مانند اشتراک‌گذاری تصویر یا تکمیل سطح بازی، چنین نقطه‌ای را ایجاد می‌کند که در آن کاربر انتظار یک وقفه در عمل را دارد. از غافلگیر کردن کاربران، ارائه تبلیغات بیش از حد به آنها، یا مانع تراشی در استفاده آنها از برنامه، که می تواند منجر به کلیک های تصادفی و تجربه کاربری ضعیف شود، خودداری کنید. هنگام باز کردن یا بستن یک برنامه، یا بلافاصله پس از تبلیغ دیگری، تبلیغات بینابینی را نمایش ندهید. همچنین، به یاد داشته باشید که هنگام نمایش یک تبلیغ بینابینی، هرگونه فعالیت درون برنامه ای (مانند گیم پلی یا موسیقی) را متوقف کنید و زمان بارگذاری کافی را در نظر بگیرید.

 

 

ممکن است علاقه مند باشید
  • تبلیغات فیلم مست عشق سانسور شده است؟ + تیزر فارسی و ترکی
  • تبلیغات کدام باشگاه‌های فوتبال را ثروتمند کرده است؟
  • آژانس دیجیتال مارکتینگ چیست و چه کار می‌کند؟
  • بهترین شرکت های تبلیغاتی ایران / از تبلیغات محیطی تا تبلیغات دیجیتالی
اشتراک‌گذاری 0 FacebookTwitterPinterestWhatsapp
نوشته قبلی
شاخص های کلیدی عملکرد (KPI) چیست؟
نوشته بعدی
بهترین آژانس‌های تبلیغات محیطی ایران / 5 شرکت تبلیغاتی برتر

نوشته‌های مرتبط

نحوه استفاده از هوش مصنوعی Grok AI: راهنمای جامع ثبت...

۳۰ بهمن ۱۴۰۳

نمک بازار برندینگ / بهترین نمک‌های ایرانی در رقابت جهانی

۷ مهر ۱۴۰۴

راهنمای دانلود chat GPT 4o و استفاده از آن +...

۱۲ خرداد ۱۴۰۳

تجربه‌های جالب مارکتینگ و تبلیغات؛ تینا شاهین

۹ تیر ۱۴۰۳

جالب‌ترین پرسونال برندینگ ایران در خیابان انقلاب تهران

۱ خرداد ۱۴۰۳

وضعیت آموزش و پژوهش تبلیغات در ایران / اعظم صوفیانی

۲۳ مرداد ۱۴۰۳

نخستین هفته تبلیغات ایران در سال ۱۳۵۱ به روایت پژمان...

۱۲ تیر ۱۴۰۳

اما و اگرهای یک ایده یا یک نظریه؟ / «انسان...

۸ بهمن ۱۴۰۲

اهمیت و کاربرد نوستالژی در تبلیغات/ خاطره‌ها چگونه بازار می‌سازند؟

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

طلاق سلبریتی‌‌ها و تبلیغات تجاری در ایران

۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

دیدگاه خود را بنویسید لغو پاسخ

پربازدیدترین مطالب

  • 1

    راهنمای دانلود chat GPT 4o و استفاده از...

    ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ 66,7K مشاهدات
  • 2

    نمایشگاه نوشت افزار ایران نوشت در مصلی /...

    ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ 18,5K مشاهدات
  • 3

    شوخی‌های جالب کاربران شبکه‌های اجتماعی با «یاد چه...

    ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ 17,7K مشاهدات
  • 4

    دانلود سوپر اپلیکیشن تپسی / رقابت داغ شد

    ۲ مرداد ۱۴۰۳ 14,8K مشاهدات
  • 5

    تبلیغات تجاری خلاقانه + نمونه‌های موفق 2024

    ۱ خرداد ۱۴۰۳ 13,K مشاهدات

دسته‌بندی‌ها

  • اسلایدر (279)
  • برندها (129)
  • برندینگ (89)
  • تجربه دیگران (48)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (101)
  • زندگی-بازار (11)
  • کلاس درس (54)
  • گزارش تصویری (36)
  • محیطی (46)
  • مقالات (7)

درباره ایدنا

درباره ایدنا

جدیدترین مطالب

  • تبلیغات یا مزاحمت تلفنی کسب‌وکارها؟ / از آبشار عاطفه‌ها تا...

    ۲۷ آبان ۱۴۰۴
  • مزایای فارغ التحصیلی IT از دانشگاه‌های آلمان

    ۷ آبان ۱۴۰۴
  • پشت‌پرده‌های انحلال بانک آینده / وقتی برند به محاق می‌رود

    ۳ آبان ۱۴۰۴

دسته‌ها

  • اسلایدر (279)
  • برندها (129)
  • برندینگ (89)
  • تجربه دیگران (48)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (101)
  • زندگی-بازار (11)
  • کلاس درس (54)
  • گزارش تصویری (36)
  • محیطی (46)
  • مقالات (7)

© تمام حقوق این وبسایت مربوط به رسانه جامع اقتصاد و تبلیغات تجاری ایران می‌باشد.

ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما

همچنین بخوانیدx

اخبار تبلیغات تجاری را از کجا...

۱۲ خرداد ۱۴۰۳

جالب‌ترین پرسونال برندینگ ایران در خیابان...

۱ خرداد ۱۴۰۳

نامزدهای بخش تبلیغات جشنواره فیلم فجر...

۱۱ بهمن ۱۴۰۲