ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما
خانه » کمپین تبلیغاتی کالین با شعار «کالین باشه تو هم باشی» و دو مرد جوان حاشیه ساز شد

کمپین تبلیغاتی کالین با شعار «کالین باشه تو هم باشی» و دو مرد جوان حاشیه ساز شد

توسط EADNA ۲۱ خرداد ۱۴۰۳
۲۱ خرداد ۱۴۰۳ 0 دیدگاه
اشتراک‌گذاری 0FacebookTwitterPinterestWhatsapp
553

انتشار طرح‌های جدید کمپین تبلیغاتی کالین در سطح شهر تهران با واکنش‌های مختلفی روبرو شده و حاشیه‌های قابل توجهی ایجاد کرده است.

به گزارش ایدنا (رسانه جامع اقتصاد و تبلیغات تجاری ایران) محصولات کالین که از محصولات شرکت درین پودر است به تازگی طرح‌های جدیدی را روی بیلبوردهای سطح شهر تهران اکران کرده است. این طرح‌ها با شعار «کالین باشه، تو هم باشی» در معرض تماشا قرار گرفته . تصویر دو مرد جوان را نمایش می‌دهد که با لباس‌های رسمی گویی در جشنی در کنار هم هستند.

این شرکت در معرفی کمپین خود نوشته: «کالین باشه، تو هم باشی. آرزوی ما، بودن تو کنار کسانیه که دوستشون داری. از  ۱۶ خرداد تا ۱۶ تیر تو کمپین ما شرکت کن تا کالین هم آرزوی تو رو تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان برآورده کنه!»

برخی کاربران لینکدین و اینستاگرام و دیگر شبکه‌های اجتماعی این تصویر را نقد کرده و معتقدند که چنین تبلیغی، خواسته یا ناخواسته سویه‌های غیراخلاقی دارد.

این در حالی است که برخی دیگر از کاربران شبکه‌های اجتماعی با تاکید بر روی نام برند «کالین» که به معنی قدرت، کوه و مردانگی است تلاش کرده‌اند تحلیلی متفاوت ارائه دهند.

به نظر می‌رسد با افزایش حاشیه مجموعه کالین نیز تصویری از یک خانواده را جایگزین طرح دو مرد جوان کرده است. اگر این موضوع درستباشد، در تصویر جدید یک زوج جوان در کنار فرزند خرسالشان دیده می‌شوند.

 

 

 

ممکن است علاقه مند باشید
  • تبلیغات 2024 در یک نگاه / پیش‌بینی‌ها از رویکردهای تبلیغاتی در 2025
  • راهنمای کامل ایمیل مارکتینگ Email Marketing + دانلود رایگان فایل
  • گزارش تپسل؛ ۱۰ میلیارد نمایش تبلیغات در بلک فرایدی
  • نزدیک است شاخ در بیاورم! / گفت‌وگو با یاشار مشیرفر درباره تبلیغات ایرانی و بحران فقر خلاقیت
اشتراک‌گذاری 0 FacebookTwitterPinterestWhatsapp
نوشته قبلی
چگونه یک بیلبورد اجاره کنیم؟ / راهنمای گام به گام اجرای کمپین‌های تبلیغات محیطی
نوشته بعدی
تبلیغات چیست؟ تفاوت‌ها و هم‌سویی‌های تبلیغات تجاری، فرهنگی و سیاسی

نوشته‌های مرتبط

دومین رویداد برندکارفرمایی برگزار می‌شود / سالن ضرغام کجاست؟

۲۴ آذر ۱۴۰۳

تیزر ریبرندینگ جالب آیسی مانکی برای نسل z جدید

۲۶ خرداد ۱۴۰۳

رمزینکس ری‌برندینگ کرد / هویت بصری جدید رمزینکس

۲۷ فروردین ۱۴۰۳

سرمایه‌گذاری ۳ میلیون دلاری گلرنگ‌‌ ونچرز در استارتاپ شب

۲۸ آذر ۱۴۰۲

برند سیگار شهاب حسینی چیست ؟ جستجوی مخاطبان ایرانی

۲۹ بهمن ۱۴۰۲

جامه‌گردانی غول‌ها در ایران؟ احتمال تغییرات گسترده در دیجیکالا و...

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

تخفیفان رکورد زد / بیشترین ارتباط با فروشگاه‌های اینترنتی و...

۳ مرداد ۱۴۰۳

کلیپ تبلیغاتی لیونل مسی برای عربستان

۸ بهمن ۱۴۰۲

گلرنگ تپسی را خرید

۱۶ بهمن ۱۴۰۲

از رقابت نمی‌ترسیم اما با کپی‌کاری مبارزه می‌کنیم/ گفت‌وگو با...

۲۸ مرداد ۱۴۰۳

دیدگاه خود را بنویسید لغو پاسخ

پربازدیدترین مطالب

  • 1

    راهنمای دانلود chat GPT 4o و استفاده از...

    ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ 66,1K مشاهدات
  • 2

    نمایشگاه نوشت افزار ایران نوشت در مصلی /...

    ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ 18,5K مشاهدات
  • 3

    شوخی‌های جالب کاربران شبکه‌های اجتماعی با «یاد چه...

    ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ 17,6K مشاهدات
  • 4

    دانلود سوپر اپلیکیشن تپسی / رقابت داغ شد

    ۲ مرداد ۱۴۰۳ 14,6K مشاهدات
  • 5

    تبلیغات تجاری خلاقانه + نمونه‌های موفق 2024

    ۱ خرداد ۱۴۰۳ 13,K مشاهدات

دسته‌بندی‌ها

  • اسلایدر (275)
  • برندها (129)
  • برندینگ (87)
  • تجربه دیگران (47)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (100)
  • زندگی-بازار (10)
  • کلاس درس (54)
  • گزارش تصویری (36)
  • محیطی (46)
  • مقالات (7)

درباره ایدنا

درباره ایدنا

جدیدترین مطالب

  • واکنش‌ها به تبلیغات جدید رامک / گله‌ گاوهای بامزه در...

    ۱۲ مهر ۱۴۰۴
  • نمک بازار برندینگ / بهترین نمک‌های ایرانی در رقابت جهانی

    ۷ مهر ۱۴۰۴
  • واکنش‌ها به تبلیغات جدید اسنپ مارکت/ از جات تکون نمی‌خوری؟

    ۶ مهر ۱۴۰۴

دسته‌ها

  • اسلایدر (275)
  • برندها (129)
  • برندینگ (87)
  • تجربه دیگران (47)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (100)
  • زندگی-بازار (10)
  • کلاس درس (54)
  • گزارش تصویری (36)
  • محیطی (46)
  • مقالات (7)

© تمام حقوق این وبسایت مربوط به رسانه جامع اقتصاد و تبلیغات تجاری ایران می‌باشد.

ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما

همچنین بخوانیدx

چه نوع تبلیغاتی روی نسل زد...

۲۵ بهمن ۱۴۰۲

نامزدهای بخش تبلیغات جشنواره فیلم فجر...

۱۱ بهمن ۱۴۰۲

بیلبوردهای دیجیتالی چقدر می‌ارزد؟

۱۹ آذر ۱۴۰۲