ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما
خانه » بهترین پزشکان زیبایی و جراح پلاستیک در ایران 1403 / تبلیغات یا واقعیت؟

بهترین پزشکان زیبایی و جراح پلاستیک در ایران 1403 / تبلیغات یا واقعیت؟

توسط EADNA ۶ خرداد ۱۴۰۳
۶ خرداد ۱۴۰۳ 0 دیدگاه
اشتراک‌گذاری 0FacebookTwitterPinterestWhatsapp
232

بهترین جراح پلاستیک ایران چه کسی است؟ بهترین جراح زیبایی چقدر دستمزد می‌گیرد؟ آیا تنها با توجه به تبلیغات سایت‌ها و … می‌توان بهترین جراح زیبایی را تشخیص داد؟

به گزارش ایدنا (رسانه جامع اقتصاد و تبلیغات ایران) تبلیغات برای پزشکان و متخصصان درمان، سلامتی و زیبایی در سال‌های اخیر رشد قابل توجهی داشته و در این میان پیدا کردن بهترین روش تبلیغات برای خدمات پزشکی و زیبایی و سلامتی یک کار دشوار و کاملا تخصصی است.

رشد قابل توجه شبکه‌های اجتماعی از جمله اینستاگرام، توئیتر و  تلگرام در ایران بسیاری از کسب و کارها را بر آن داشته تا برای رونق بازار خود از متدهای خلاقانه تبلیغات دیجیتالی در این شبکه‌ها استفاده کنند.

اما در این میان نکته مهم تر این است که غیر از پزشکان بسیاری از افراد سودجود نیز با بهره گیری از تکنیک‌های سئو و جئو تلاش دارند تا بازار را به سمت خدمات خود تشویق کنند. به همین خاطر سازمان نظام پزشکی ایران تصمیم گرفته است تا با ساماندهی تبلیغات پزشکی در کشور، از ورود و مداخله افراد غیرمتخصص در امور درمانی، بهداشتی و به ویژه زیبایی جلوگیری کند.

بنابراین و با توجه به لزوم استعلام هویت پزشکان از مراجع ذیصلاح به ویژه سایت سازمان نظام پزشکی ایران، ابتدا باید ادعاهای پزشکان را در تبلیغات صحت سنجی و بعد به انها مراجعه کنید.

 

محبوب ترین پزشک جراحی پلاستیک زیبایی

آیا بهترین پزشک جراح زیبایی وجود دارد؟ مهم این است که بدانید از یک سطحی به بعد دیگر تفاوت چندانی میان پزشکان متخصص نیست. توجه به جزئیات، تجربه بالا، دانش کافی و مهارت در ارتباط با بیماران یا زیباجویان و … از مهمترین شاخص‌های تعیین سطح پزشکان است.

اما نکته مهم در این میان درک درست پزشک از زیبایی شناسی است. زیبایی شناسی مقوله ای بسیار عمیق تر و مهم تر از ترمیم اندام های چهره است. نوعی دانش فلسفی است که می‌تواند پزشک را در فهم منطق زیبایی، کارکرد و تفاوت‌های مصادیق زیبایی یاری کند. اگر پزشکی این دانش را نداند، مطمئنا بهترین جراح پلاستیک نیست.

شماره و آدرس بهترین پزشک زیبایی جراح پلاستیک 5 جراح برتر زیبایی ایران

نام دکتر آدرس مطب
دکتر علی اکبر مروتی ونک، خ گاندی جنوبی، خ ۱۸، پ ۱۵، طبقه ۲، واحد ۴ دکتر علی اکبر مروتی
دکتر سیده مطهره عبدالهی تهران، جردن، نرسیده به بلوار مدرس، طبقه زیر همکف داروخانه شبانه روزی آفریقا
دکتر فرناز پری افسای تهران،پونک،بلوار میرزابابایی،روبه روی پارکینگ شهروند،ساختمان پزشکان پونک،پلاک ۳۸،ط دوم، واحد ۵
دکتر امیر دریانی تهران، جردن، پایین تر از پل میرداماد، سر سپیدار، جنب بانک پارسیان، ساختمان مهرگان، طبقه اول، واحد دو
دکتر وهاب آسترکی تهران، خیابان لواسانی(فرمانیه شرقی)، جنب باشگاه فرمانیه، پلاک ۱۲، طبقه چهارم، واحد ۱۲، ساختمان ۲۴۱

 

معرفی دکتر علی اکبر مروتی

برای شناخت دقیق تر دکتر مروتی می توانید به سایت شخصی او مراجعه کنید. ( سایت شخصی دکتر علی اکبر مروتی ) دکتر مروتی از جراحان شناخته شده ای است که درجه فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبائی می باشند.

معرفی دکتر سیده مطهره عبدالهی

برای شناخت دقیق تر دکتر عبداللهی می توانید به سایت شخصی او مراجعه کنید. ( سایت شخصی دکتر مطهره عبدالهی ) دکتر عبداللهی نیز از جراحان شناخته شده ای است که درجه فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبائی می باشند.

معرفی دکتر فرناز پری افسای

برای شناخت دقیق تر دکتر پری افسای می توانید به این سایت شخصی مراجعه کنید. ( سایت معرفی فرناز پری افسای ) دکتر پری افسای نیز از جراحان شناخته شده و جوانی است که درجه فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبائی می باشند.

تبلیغات پزشکی؛ درست و غلط

دنیای تبلیغات در این چند ساله به کلی تغییر کرده است. تبلیغات پزشکان از این جهت با اهمیت است که حتی اگر شما بهترین خدمات را هم ارائه بدهید، بازهم تا افراد شما را راحت پیدا نکنند، نمی‌توانید خدمات را به تعداد زیادی از بیماران ارائه دهید. البته جامعه پزشکی تقاضای بالایی در بازار دارد و شاید افراد زیادی بدون استفاده از تبلیغات پزشکی در گذشته بسیار پیشرفت کرده باشند. امروزه رقابت در همه حوزه‌ها و به‌ویژه پزشکی بسیار پیچیده شده است و بدون برندسازی و تبلیغات پزشکی دیگر مثل گذشته مسیر برای یک پزشک هموار نیست و به مدت زمان خیلی زیادی نیاز دارد تا شناخته شود. ظهور اینترنت و شبکه‌های اجتماعی و هم‌زمانی آن با افزایش تعداد پزشکان در جامعه موجب شده است که توجه بیشتری به تبلیغات پزشکی بشود. در واقع یکی از بهترین روش‌های معرفی پزشک به بیمارانش تبلیغات پزشکی می‌باشد. البته تبلیغات باید موثر باشند. خیلی‌ها با استفاده از روش‌های تبلیغات سنتی و پرداخت هزینه زیاد، دستاورد لازم را به‌دست نمی‌آورند و کم‌کم در مسیر تبلیغات پزشکی نا‌امید می‌شوند. در این مقاله در آژانس دیجیتال مارکتینگ رستار عوامل موثر در تبلیغات پزشکان را بررسی کرده‌ایم. پس اگر به دنبال رویکردی درست در تبلیغات پزشکی هستید تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

 

نتیجه گیری

آیا در ایران تنها 5 پزشک در زمره بهترین جراحان پلاستیک قرار دارند؟ مطلقا خیر! اما نکته مهم این است که با توجه به نظرات بیماران و زیباجویان این پزشکان بیشتری رضایت عمومی را از کارشان به دست آورده اند و به زودی می‌توان نام پزشکان دیگری را نیز به این فهرست اضافه کرد.

ممکن است علاقه مند باشید
  • محصول در خدمت تبلیغ/ چرا اینفلوئنسرها به تئاتر آمده‌اند؟
  • سومین دوره آمبیانس برگزار می‌شود
  • فرزانه صادق وزیر راه خواهد شد؟ معرفی اولین وزیر زن بعد از انقلاب
  • شرکت مادر تیک تاک 300 میلیارد دلاری شد/ خودنمایی چینی‌ها در بازار شبکه‌های اجتماعی
اشتراک‌گذاری 0 FacebookTwitterPinterestWhatsapp
نوشته قبلی
مراقب تبلیغات درمانی در فضای مجازی باشید/ ساماندهی تبلیغات پزشکان
نوشته بعدی
مهمترین سایت‌های اختصاصی اخبار تبلیغات ایران

نوشته‌های مرتبط

تاثیر تبلیغات انتخاباتی بر تبلیغات تجاری در ایران

۶ تیر ۱۴۰۳

طراحی پلتفرم اشتغال آنلاین در حوزه تبلیغات برای افراد معلول

۱۰ دی ۱۴۰۲

کاهش 30 تا 40 درصدی فروش سوپرمارکت‌ها در روزهای تعطیلی

۳ دی ۱۴۰۳

افتتاح موزه ملی کارآفرینان بزرگ ایرانی با چاشنی حمایت از...

۲۱ اسفند ۱۴۰۲

نمایشگاه الکامپ چیست و چگونه برگزار می‌شود؟ + آدرس محل...

۹ تیر ۱۴۰۳

پلمپ یک كتاب‌فروشی در بغداد به علت تبلیغ برای رژیم...

۹ بهمن ۱۴۰۲

برگزاری «قند پارسی» با رویکرد تبلیغات

۱۱ دی ۱۴۰۲

ترب‌گلد؛ حاصل همکاری کاریزما و ترب/ چگونه طلای با پشتوانه...

۷ اسفند ۱۴۰۳

پایان پرنده آبی/ توییتر از امروز به صورت رسمی X.com...

۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

نمایشگاه نوشت افزار ایران نوشت در مصلی / لوازم التحریر...

۱۹ شهریور ۱۴۰۳

دیدگاه خود را بنویسید لغو پاسخ

پربازدیدترین مطالب

  • 1

    راهنمای دانلود chat GPT 4o و استفاده از...

    ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ 60,4K مشاهدات
  • 2

    شوخی‌های جالب کاربران شبکه‌های اجتماعی با «یاد چه...

    ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ 16,8K مشاهدات
  • 3

    نمایشگاه نوشت افزار ایران نوشت در مصلی /...

    ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ 16,6K مشاهدات
  • 4

    دانلود سوپر اپلیکیشن تپسی / رقابت داغ شد

    ۲ مرداد ۱۴۰۳ 13,9K مشاهدات
  • 5

    تبلیغات تجاری خلاقانه + نمونه‌های موفق 2024

    ۱ خرداد ۱۴۰۳ 12,9K مشاهدات

دسته‌بندی‌ها

  • اسلایدر (260)
  • برندها (122)
  • برندینگ (83)
  • تجربه دیگران (39)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (20)
  • رویدادها (97)
  • زندگی-بازار (9)
  • کلاس درس (53)
  • گزارش تصویری (33)
  • محیطی (42)
  • مقالات (7)

درباره ایدنا

درباره ایدنا

جدیدترین مطالب

  • خلیج فارس از یک هویت تاریخی تا یک برند اقتصادی...

    ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۴
  • انتشار اثری تازه از شوکت عباسی نقاش معاصر

    ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۴
  • واکنش مارکترها به تبلیغات خیابانی وحشت‌آفرین برای کودکان/ آیا تبلیغات...

    ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۴

دسته‌ها

  • اسلایدر (260)
  • برندها (122)
  • برندینگ (83)
  • تجربه دیگران (39)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (20)
  • رویدادها (97)
  • زندگی-بازار (9)
  • کلاس درس (53)
  • گزارش تصویری (33)
  • محیطی (42)
  • مقالات (7)

© تمام حقوق این وبسایت مربوط به رسانه جامع اقتصاد و تبلیغات تجاری ایران می‌باشد.

ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما

همچنین بخوانیدx

مهمترین سایت‌های اختصاصی اخبار تبلیغات ایران

۶ خرداد ۱۴۰۳

واکنش‌ها به سفیر برند شدن علی...

۱۸ شهریور ۱۴۰۳

اطلاعات نمایشگاه لوازم التحریر مصلی /...

۲۳ شهریور ۱۴۰۳