ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما
خانه » مراقب تبلیغات درمانی در فضای مجازی باشید/ ساماندهی تبلیغات پزشکان

مراقب تبلیغات درمانی در فضای مجازی باشید/ ساماندهی تبلیغات پزشکان

توسط EADNA ۵ خرداد ۱۴۰۳
۵ خرداد ۱۴۰۳ 1 دیدگاه
اشتراک‌گذاری 0FacebookTwitterPinterestWhatsapp
326

با افزایش تبلیغات تجاری پزشکان و مراکز درمانی در فضای مجازی، سازمان نظام پزشکی ایران از ساماندهی این گونه تبلیغات خبر داد.

به گزارش ایدنا (رسانه جامع اقتصاد و تبلیغات تجاری ایران) رضا لاری پور معاون فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی ایران، گفت: تبلیغ‌کنندگان و سایت‌های تبلیغات تجاری ایران می‌توانند هویت پزشکان را از طریق سایت سازمان نظام پزشکی استعلام وصحب سنجی کنند.

گویا پیش از این شماری از سایت‌ها و صفحات فعال در فضای مجازی بدون استعلام از صحت اطلاعات افرادی که خود را پزشک معرفی کرده‌اند، تبلیغاتی را منتشر کرده و موجب ایجاد فضایی ناامن برای مراجعان شده‌اند.

خداحافظی با داروخانه‌ها/ چرا تبلیغ دارو در پلتفرم‌ها ممنوع شد؟

چگونه استعلام بگیریم؟

معاون فنی و نظارت نظام پزشکی اعلام کرده که در حال تدوین سامانه‌ای برای ساماندهی تبلیغات پزشکان در فضای مجازی هستیم و برهمین اساس برای دخالت افراد غیرمجاز در امور درمانی جریمه‌های بازدارنده و سنگین برقرار خواهد شد.

او همچنین افزود: مردم می‌توانند با مراجعه به سایت نظام پزشکی، هویت پزشکان برای اقدامات درمانی را استعلام بگیرند.

برای جستجوی نام پزشک مورد نظر و صحت سنجی اطلاعات او می‌توانید روی لینک زیر کلیک کرده و نام و اطلاعات او را وارد کنید.

استعلام هویت پزشکان در سایت سازمان نظام پزشکی

این مقام مسئول با عنوان این مطلب که تخلف تبلیغات در فضای مجازی قابلیت تعمیم به اکثر پزشکان را ندارد، گفت: اصلاح تعرفه‌ها نقش مهمی در کاهش تخلفات احتمالی دارد.

نقدی بر تبلیغات تلویزیونی مواد آرایشی بهداشتی

ممکن است علاقه مند باشید
  • تپسل رفع فیلتر شد؛ علت فیلتر شدن تپسل چه بود؟
  • آیا حجم و مدل نمایش تبلیغات بنری در سایت‌های خبری استاندارد است؟
  • غرهای استارتاپی! / کاربران لینکدین چه نقدهای دوستانه‌ای به استارتاپ‌های معروف ایرانی دارند؟
  • چه نوع تبلیغاتی روی نسل زد تاثیرگذار است؟
اشتراک‌گذاری 0 FacebookTwitterPinterestWhatsapp
نوشته قبلی
هوش مصنوعی گوگل تبلیغات را آغاز کرد
نوشته بعدی
بهترین پزشکان زیبایی و جراح پلاستیک در ایران 1403 / تبلیغات یا واقعیت؟

نوشته‌های مرتبط

ری برندهای بزرگ سال 2023؛ از ایکس تا پپسی

۱۵ بهمن ۱۴۰۲

تبلیغات در گوگل ادز چقدر بازدهی دارد؟

۲۷ فروردین ۱۴۰۳

پایان عصر ناهارهای آنلاین؟ بهترین کباب در پاوه 50 هزار،...

۲۶ آبان ۱۴۰۳

جریمه HelloFresh به دلیل ارسال ۸۰ میلیون ایمیل اسپم

۱۸ بهمن ۱۴۰۲

چرا تبلیغات دیجیتالی در ایران خلاقانه نیست؟

۱۵ بهمن ۱۴۰۲

محمد رضا گلزار سفیر برند اکستریم VX شد

۱۵ بهمن ۱۴۰۲

شرایط و مدارک لازم برای شرکت در نمایشگاه الکامپ +...

۱۰ تیر ۱۴۰۳

واکنش برندها، استارتاپ‌ها و گرافیست‌ها به حادثه معدن طبس +...

۲ مهر ۱۴۰۳

تپسی فود یا اسنپ فود؟ کاربران چه می‌گویند؟

۹ آبان ۱۴۰۳

خداحافظی لوگوها با دهه شصتی‌ها / موج ری‌برندینگ‌ برای جذب...

۸ مهر ۱۴۰۳

1 دیدگاه

بهترین پزشکان زیبایی و جراح پلاستیک در ایران 1403 / تبلیغات یا واقعیت؟ – ایدنا 6 خرداد 1403 - 12:02

[…] خاطر سازمان نظام پزشکی ایران تصمیم گرفته است تا با ساماندهی تبلیغات پزشکی در کشور، از ورود و مداخله افراد غیرمتخصص در امور […]

پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید لغو پاسخ

پربازدیدترین مطالب

  • 1

    راهنمای دانلود chat GPT 4o و استفاده از...

    ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ 66,7K مشاهدات
  • 2

    نمایشگاه نوشت افزار ایران نوشت در مصلی /...

    ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ 18,5K مشاهدات
  • 3

    شوخی‌های جالب کاربران شبکه‌های اجتماعی با «یاد چه...

    ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ 17,7K مشاهدات
  • 4

    دانلود سوپر اپلیکیشن تپسی / رقابت داغ شد

    ۲ مرداد ۱۴۰۳ 14,8K مشاهدات
  • 5

    تبلیغات تجاری خلاقانه + نمونه‌های موفق 2024

    ۱ خرداد ۱۴۰۳ 13,K مشاهدات

دسته‌بندی‌ها

  • اسلایدر (279)
  • برندها (129)
  • برندینگ (89)
  • تجربه دیگران (48)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (101)
  • زندگی-بازار (11)
  • کلاس درس (54)
  • گزارش تصویری (36)
  • محیطی (46)
  • مقالات (7)

درباره ایدنا

درباره ایدنا

جدیدترین مطالب

  • تبلیغات یا مزاحمت تلفنی کسب‌وکارها؟ / از آبشار عاطفه‌ها تا...

    ۲۷ آبان ۱۴۰۴
  • مزایای فارغ التحصیلی IT از دانشگاه‌های آلمان

    ۷ آبان ۱۴۰۴
  • پشت‌پرده‌های انحلال بانک آینده / وقتی برند به محاق می‌رود

    ۳ آبان ۱۴۰۴

دسته‌ها

  • اسلایدر (279)
  • برندها (129)
  • برندینگ (89)
  • تجربه دیگران (48)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (101)
  • زندگی-بازار (11)
  • کلاس درس (54)
  • گزارش تصویری (36)
  • محیطی (46)
  • مقالات (7)

© تمام حقوق این وبسایت مربوط به رسانه جامع اقتصاد و تبلیغات تجاری ایران می‌باشد.

ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما

همچنین بخوانیدx

انتقاد مدیرکل تبلیغات وزارت ارشاد از...

۲۰ اسفند ۱۴۰۲

تبلیغات زیر مجموعه معاونت مطبوعاتی شد؟

۱۸ آذر ۱۴۰۲

انتقاد از بازارسازی برای کتاب‌های زیرپله‌ای...

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳