گروه صنعتی گلرنگ دو سوپر اپلیکیشن را به بازار عرضه میکند که یکی به نام سوپر اپلیکیشن تپسی مخصوص مردم یا مشتریان عمومی و دیگری با عنوان سوپر اپلیکیشن سیمرغ مخصوص کسبوکارها و بیزنسها است.
به گزارش ایدنا (رسانه جامع اقتصاد و تبلیغات تجاری ایدنا) گلرنگ پیش از این با خرید تپسی و توسعه برند خود، رقابت نزدیکی را با گروه اسنپ آغاز کرده است. این گروه صنعتی به رهبری دکتر مهدی فضلی فرزند حاج کریم فضلی بنیانگذار گلرنگ برای رسیدن به اهداف کلان خود در سطح جهانی، تلاش ویژهای را آغاز کرده و در صدد است تا به عنوان بزرگترین شرکت خصوصی ایرانی در ردیف سودآورترین کمپانیهای جهان قرار بگیرد.
سوپراپلیکیشن تپسی
سوپر اپلیکیشن تپسی به اصطلاح قرار است به صورت B2C کار کند و به مشتریان عمومی خدمت رسانی کند. این اپلیکیشن خدمات
حمل و نقلی، خرید، درمان و … را در دستور کار قرار دارد و تمامی خدمات مورد نیاز یک شهروند را به صورت آنلاین ارائه خواهد کرد.
برای دانلود سوپر اپلیکیشن تپسی باید منتظر ارائه این اپلیکیشن بمانیم
دانلود اپلیکیشن تپسی
سوپراپلیکیشن سیمرغ
سیمرغ که انتخاب جالب در نامگذاری دارد و متشکل از کسبوکارهای متعدد در گروه صنعتی گلرنگ است، مخصوص بیزنسها یا کسب و کارها طراحی شده و اصطلاحا B2B است. به این معنی که همه کسب و کارهای ایران با نصب این اپلیکیشن میتوانند خدمات مورد نیاز خود را به صورت آنلاین دریافت کنند.
نکته: برای دانلود سوپر اپلیکیشن سیمرغ باید منتظر ارائه این اپلیکیشن بمانیم
دانلود سوپراپلیکیشن گلرنگ من