ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما
خانه » حاشیه‌های ثبت نام تجاری «فین‌تک» برای یک شرکت سرمایه‌گذاری

حاشیه‌های ثبت نام تجاری «فین‌تک» برای یک شرکت سرمایه‌گذاری

توسط EADNA ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ 1 دیدگاه
اشتراک‌گذاری 0FacebookTwitterPinterestWhatsapp
230

درخواست یک شرکت سرمایه‌گذاری در ایران برای ثبت یک نام تجاری حاشیه ساز شد.

به گزارش ایدنا (رسانه جامع اقتصاد و تبلیغات تجاری ایران) یکی از شرکت‌های سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری به تازگی درخواست نام تجاری «فین‌تک» را ثبت کرده است. فین‌تیک سال‌هاست که به حوزه «فناوری‌های مالی» اطلاق می‌شود که از یک نام منحصربفرد به یک نام عمومی تبدیل شده است. فین‌تک یا FinTech کوتاه شده Financial technology است و به کمپانی‌هایی اشاره دارد که با کاربرد تکنولوژی تلاش می‌کنند خدمات مالی را کارآمدتر کنند.

دوروز پیش انجمن فین‌تک ایران در شبکه اجتماعی توئیتر اعلام کرد یک شرکت سرمایه‌گذاری درخواست ثبت علامت تجاری Fintech را برای خود داشته و در پی آن انجمن فین‌تک به دنبال انجام مراحل اعتراض قانونی و پیگیری موضوع است.

در همین راستا سایت خبری ایرانیان استارتاپ نوشته: نکته جالب توجه این است که بر اساس آگهی تقاضای ثبت علامت تجاری فین تک (Fintech)، شرکت سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی و گردشگری ایران (سهامی عام) که درخواست ثبت این علامت تجاری را داشته در زمینه اجرای پروژه‌های سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری و هتلداری فعالیت میکند و به نظر می‌رسد این شرکت ارتباط مستقیمی با نام Fintech که اختصار کلمه Financial Technology  به معنای فناوری مالی و به مفهوم کاربرد نوآورانه فناوری در ارائه خدمات مالی است، ندارد.

لازم به ذکر است علارغم انتشار آگهی ثبت این علامت تجاری در روزنامه، انجمن فین‌تک به مدت 30 روز امکان اعتراض به آن را دارد که به گفته انجمن، پیگیری این موضوع در دست اقدام است.

ممکن است علاقه مند باشید
  • تبلیغات زرکام برای بچه‌ها قانونی است؟
  • چرا درگاه‌های پردخت دیجیکالا بسته شد؟ / جدال حقوقی با سازمان توسعه تجارت الکترونیک
  • تپسی فود یا اسنپ فود؟ کاربران چه می‌گویند؟
  • درآمد فصلی Apple به آستانه 120 میلیارد دلار رسید
اشتراک‌گذاری 0 FacebookTwitterPinterestWhatsapp
نوشته قبلی
انتقاد از بازارسازی برای کتاب‌های زیرپله‌ای در پلتفرم‌های آنلاین
نوشته بعدی
نام سوپر اپلیکیشن گروه صنعتی گلرنگ چیست؟ رقیب اسنپ با چه اسمی می‌آید؟

نوشته‌های مرتبط

از چگونگی تبلیغ در ماهواره تا برخوردهای ارشادی

۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

گلرنگ تپسی را خرید

۱۶ بهمن ۱۴۰۲

هزینه رفت‌وآمد شاغلان تهرانی چقدر است؟ دیجیکالا و اسنپ در...

۲۷ آذر ۱۴۰۳

همه واکنش‌ها به حواشی اخراج کارکنان فلایتیو / بحران Pr-Hr

۸ خرداد ۱۴۰۳

بیلبوردهای تهران قربانی گرفت/ برکناری رضا صیادی!

۲۱ آذر ۱۴۰۲

تبلیغات خلاقانه و جالب مک دونالد برای فصل تابستان +...

۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

چند می‌گیری تبلیغ کنی؟ / پایتخت برای سیما چقدر آورده...

۳۱ فروردین ۱۴۰۴

نیسان بازاریاب خودروهای چینی می‌شود

۲۷ آذر ۱۴۰۲

چند و چون جنگ تبلیغاتی در بازار برندهای ایران

۱۵ بهمن ۱۴۰۲

دانلود سوپر اپلیکیشن تپسی / رقابت داغ شد

۲ مرداد ۱۴۰۳

1 دیدگاه

homepage 19 مرداد 1403 - 23:33

Very interesting topic, thank you for posting.Raise your business

پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید لغو پاسخ

پربازدیدترین مطالب

  • 1

    راهنمای دانلود chat GPT 4o و استفاده از...

    ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ 63,3K مشاهدات
  • 2

    شوخی‌های جالب کاربران شبکه‌های اجتماعی با «یاد چه...

    ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ 17,2K مشاهدات
  • 3

    نمایشگاه نوشت افزار ایران نوشت در مصلی /...

    ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ 16,7K مشاهدات
  • 4

    دانلود سوپر اپلیکیشن تپسی / رقابت داغ شد

    ۲ مرداد ۱۴۰۳ 14,4K مشاهدات
  • 5

    تبلیغات تجاری خلاقانه + نمونه‌های موفق 2024

    ۱ خرداد ۱۴۰۳ 12,9K مشاهدات

دسته‌بندی‌ها

  • اسلایدر (263)
  • برندها (123)
  • برندینگ (84)
  • تجربه دیگران (39)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (99)
  • زندگی-بازار (9)
  • کلاس درس (53)
  • گزارش تصویری (33)
  • محیطی (44)
  • مقالات (7)

درباره ایدنا

درباره ایدنا

جدیدترین مطالب

  • مسدود شدن صفحه اینستاگرام “خانومی” پس از ویدیوی رپ خوانی...

    ۱۸ خرداد ۱۴۰۴
  • یوتیوب؛ عشق ابدی سریال‌های ایرانی؟

    ۱۲ خرداد ۱۴۰۴
  • نقد و تحلیل بیلبورد “همشهری ببین”

    ۱۰ خرداد ۱۴۰۴

دسته‌ها

  • اسلایدر (263)
  • برندها (123)
  • برندینگ (84)
  • تجربه دیگران (39)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (99)
  • زندگی-بازار (9)
  • کلاس درس (53)
  • گزارش تصویری (33)
  • محیطی (44)
  • مقالات (7)

© تمام حقوق این وبسایت مربوط به رسانه جامع اقتصاد و تبلیغات تجاری ایران می‌باشد.

ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما

همچنین بخوانیدx

راه‌هایی آسان برای ترمیم و تقویت...

۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

انتشار ویدیوکست جشنواره وب و موبایل

۱۰ بهمن ۱۴۰۲

تحلیل و مقایسه دوایده معروف در...

۴ خرداد ۱۴۰۴