تپسی با اضافه کردن فضای ویژه تبلیغات در اپلیکیشن خود، از این به بعد تبلیغات پوستری و ویدیویی کسب و کارهای مختلف را منتشر میکند.
به گزارش ایدنا زمان انتظار برای پیدا شدن سفیر تاکسیهای اینترنتی، برای بسیاری از این سرویسها، فرصتی فراهم میکند تا بتوانند محتواهای تبلیغاتی خود را به کاربران نمایش دهند.
طبق اعلام روابط عمومی تپسی، از ابتدای اسفندماه سال گذشته، ظرفیت جدیدی برای نمایش تبلیغات به این پلتفرم اضافه شده است. این یک قابلیت جدید در تپسی است که فرصت را برای کسبوکارهای مختلف فراهم میسازد تا آفرهای جذاب خود برای مخاطبان را در پلتفرم تپسی به نمایش بگذارند.
آمار تبلیغات تپسی
گفتنی است از ابتدای اسفند سال گذشته تا فروردین امسال، شش کسبوکار با تپسی همکاری کرده و از ظرفیتهای جدید تبلیغاتی آن استفاده کردهاند. این تبلیغات درون اپلیکیشنی طی این بازه ۲۰ روزه، ۷۲ میلیون بار نمایش داده شدهاند.
به گفته روابط عمومی تپسی، میانگین نرخ کلیک تبلیغات نیز در این پلتفرم بیش از ۵ درصد بوده که این عدد با توجه به طرح و آفر کسبوکار متفاوت بوده است. یعنی نرخ کلیک برای تبلیغاتی که حاوی پیام و طراحی بهتر و جذابتری بودهاند، بیش از سایرین بوده است.
سفارش تبلیغ به تپسی
تپسی برای نمایش تبلیغات دروناپلیکیشنی خود چهار جایگاه تاپبنر (بالای صفحه)، صفحه فایندینگ (صفحه انتظار برای راننده)، جایگاه باتم (پایین صفحه) و اینراید (صفحه پس از قبول درخواست توسط راننده) را در نظر گرفته است.
گفتنی است شیوه قیمت گذاری این تبلیغات نیز بسته به نوع شرکت و جایگاه آن تفاوت دارد.
براساس اعلام روابط عمومی این مجموعه، کسبوکارها میتوانند برای هماهنگی و تبلیغات به لینک زیر مراجعه کنید: