ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما
خانه » تبلیغات فیلم مست عشق سانسور شده است؟ + تیزر فارسی و ترکی

تبلیغات فیلم مست عشق سانسور شده است؟ + تیزر فارسی و ترکی

توسط EADNA ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ 1 دیدگاه
اشتراک‌گذاری 0FacebookTwitterPinterestWhatsapp
4,7K

به تازگی در شبکه‌های اجتماعی خبرهایی درباره سانسور تبلیغات مربوط به فیلم مست عشق ساخته حسن فتحی شنیده می‌شود که با واکنش‌های مختلفی روبرو شده است.

به گزارش ایدنا گفته شده که حضور بازیگران ترک این فیلم در محتواهای تبلیغاتی با محدودیت‌هایی روبرو شده اما تا کنون هیچ یک از سازندگان فیلم در این باره اعلام موضع نکرده است.

نکته جالب این که در تبلیغات ویدیویی فیلم در پلتفرم‌های داخلی هم بازیگران بی حجاب ترک حضور دارند اما گویا در نسخه ترکیه‌ای تیزر فیلم حضور آنان پررنگ است و در تیزر فارسی غیر از چند پلان کوتاه عکس‌مانند حضور ندارند.

اگرچه هنوز هیچ موضع گیری رسمی در این باره انجام نشده اما به نظر می‌رسد تبلیغات محیطی و شهری فیلم مست عشق با محدودیت‌هایی همراه است و گویا به همین دلیل است که تا کنون تبلیغات رسمی این فیلم در بیلبوردهای شهراکران نشده است.

 

تیزر فارسی فیلم

https://eadna.ir/wp-content/uploads/2024/04/farsi.mp4

تیزر ترکی فیلم

https://eadna.ir/wp-content/uploads/2024/04/torki.mp4

درباره فیلم مست عشق

فیلم مست عشق ساخته حسن فتحی یکی از مهم‌ترین فیلم‌های چند سال اخیر است که حاشیه‌های زیادی در اطراف آن شکل گرفت و حالا بعد از چند سال رنگ پرده دیده است. یکی از پروژه‌های مهم و بین‌المللی سینمای ایران درباره شخصیت محبوب عارفان و صالحان مولانا جلال‌الدین محمد بلخی. در ادامه مروری داریم بر متن و حاشیه و اطلاعات فیلم مست عشق.

خلاصه داستان فیلم مست عشق

همانطور که در طول زمان تولید و پس از آن از سوی رسانه‌ها اعلام شد فیلم مست عشق درباره زندگی مولانا جلال‌الدین محمد بلخی از بزرگان سده خود بود که با شمس تبریزی آشنا شده و سیر مراحل عرفان و سلوک را طی می‌کند. مست عشق چگونگی رسیدن این دو یار به یکدیگر و سرگذشت آن‌ها را سوژه کرده است. با فیلمنامه‌ای از احسان جوانمرد و فرهاد توحیدی که در طول ساخت مشورت‌های بسیاری از مولوی شناسان برجسته از جمله دکتر محمدعلی موحد دریافت کردند و تلاش شده است تا داستان بسیار به واقعیت نزدیک باشد.

این فیلم برشی از زندگی مولانا و شمس تبریزی در سال‌های ۶۴۰ تا ۶۴۵ هجری قمری است که رابطه مولانا با شمس تبریزی، عشقی که مولانا به او داشت، تأثیر فراوان شمس بر زندگی و اشعار مولانا، و عشق او به خدا را به تصویر می‌کشد. در واقع در فیلم مخاطب ۵ سال از زندگی مولانا را تماشا می‌کند و در این ۵ سال اتفاق‌های زیادی در زندگی این عارف بزرگ می‌افتد.

 

بازیگران و عوامل فیلم مست عشق

یکی از ویژگی‌های جذاب فیلم مست عشق ترکیب حضور بازیگران آن است. از ستارگان مطرح سینمای ایران و ترکیه همگی در این اثر سینمایی دور هم جمع شده‌اند و می‌توان این فیلم را یکی از مهم‌ترین و پرستاره‌ترین آثار سینمایی چند سال اخیر دانست؛ پارسا پیروزفر بازیگر مطرح و محبوب سینمای ایران در نقش مولانا بازی می‌کند و شهاب حسینی نیز در نقش شمس تبریزی با گریمی متفاوت و دیدنی در این اثر حضور دارد. حسام منظور دیگر بازیگری است که یکی از نقش‌های اصلی این فیلم یعنی شخصیت حسام‌الدین چلبی (همنشین و شاگرد مولانا) را بر عهده گرفته است.

بوراک توزکوپاران بازیگر مطرح سینمای ترکیه در نقش سلطان ولد (پسر بزرگ مولانا) حضور دارد. بوران کوزوم دیگر بازیگر مطرح ترکیه است که نقش علاءالدین (پسر مولانا) را بازی می‌کند. اما شاید یکی از مهم‌ترین چهره‌های این فیلم هانده ارچل ستاره تلویزیون و سریال‌های ترکیه است که در مست عشق در نقش  کیمیا خاتون (دختر مولانا) حضور یافته است. بنسو سورال در نقش مریم، سلما ارگچ در نقش کِرّا خاتون (همسر مولانا)، ابراهیم چلیک‌کول در نقش اسکندر و خالد ارگنچ ستاره مطرح ترکیه که پیش از این در سریال دیدنی حریم سلطان بازیگر نقش محوری بود در نقش پدر مولانا، از دیگر بازیگران این فیلم هستند.

مهران برومند تهیه‌کننده این اثر است که با سرمایه‌گذاران کشور ترکیه این فیلم را تولید کرده و تمامی تصاویر در کشور ترکیه ضبط شده است. فاهیر آتاک اوغلو آهنگساز آثاری همچون عمر و حریم سلطان، آهنگسازی موسیقی فیلم را بر عهده داشته و علیرضا قربانی موسیقی تیتراژ آن را اجرا کرده‌ است که در ادامه تماشا می‌کنید.

ممکن است علاقه مند باشید
  • به جای گوگل آنالیتیکس از چه ابزاری استفاده کنیم؟ / راهکار دور زدن تحریم google analytics
  • حاشیه‌های ثبت نام تجاری «فین‌تک» برای یک شرکت سرمایه‌گذاری
  • محمد رضا گلزار سفیر برند اکستریم VX شد
  • بهترین شرکت های تبلیغاتی ایران / از تبلیغات محیطی تا تبلیغات دیجیتالی
اشتراک‌گذاری 0 FacebookTwitterPinterestWhatsapp
نوشته قبلی
مدیر تبلیغات وزارت ارشاد: متولی تبلیغ در VODها ماییم
نوشته بعدی
طلاق سلبریتی‌‌ها و تبلیغات تجاری در ایران

نوشته‌های مرتبط

پول هست اما کم است/ گزارش تریبون از رسانه‌های ایرانی...

۲۸ آذر ۱۴۰۳

GroupM: سرعت رشد تبلیغات در جهان کاهش می‌یابد

۲۰ آذر ۱۴۰۲

کمپین جدید محیطی در تهران و محورهای مواصلاتی / داستان...

۱۵ آبان ۱۴۰۳

هوش مصنوعی ایلان ماسک Grock Ai منتشر شد/ دانلود رایگان...

۲۹ بهمن ۱۴۰۳

تصمیم فولکس‌واگن برای کاهش 20 درصدی هزینه کارکنان

۱۹ آذر ۱۴۰۲

چرا تبلیغات دیجیتالی در ایران خلاقانه نیست؟

۱۵ بهمن ۱۴۰۲

مدیرعامل آپ کناره‌گیری کرد

۱۱ بهمن ۱۴۰۲

واکنش‌ها به سفیر برند شدن علی دایی در جواهرات نور

۱۸ شهریور ۱۴۰۳

چالش‌های تبلیغات محیطی در گرمای شدید تابستان

۱۹ خرداد ۱۴۰۳

چرا زنان مارکتر دستمزد کمتری از مردان می‌گیرند؟

۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

1 دیدگاه

نگار 25 اردیبهشت 1403 - 21:20

شهاب حسینی بی نظیر و اسطوره هست و خخدای بازیهای متفاوت

پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید لغو پاسخ

پربازدیدترین مطالب

  • 1

    راهنمای دانلود chat GPT 4o و استفاده از...

    ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ 62,4K مشاهدات
  • 2

    شوخی‌های جالب کاربران شبکه‌های اجتماعی با «یاد چه...

    ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ 17,K مشاهدات
  • 3

    نمایشگاه نوشت افزار ایران نوشت در مصلی /...

    ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ 16,7K مشاهدات
  • 4

    دانلود سوپر اپلیکیشن تپسی / رقابت داغ شد

    ۲ مرداد ۱۴۰۳ 14,3K مشاهدات
  • 5

    تبلیغات تجاری خلاقانه + نمونه‌های موفق 2024

    ۱ خرداد ۱۴۰۳ 12,9K مشاهدات

دسته‌بندی‌ها

  • اسلایدر (263)
  • برندها (123)
  • برندینگ (84)
  • تجربه دیگران (39)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (99)
  • زندگی-بازار (9)
  • کلاس درس (53)
  • گزارش تصویری (33)
  • محیطی (44)
  • مقالات (7)

درباره ایدنا

درباره ایدنا

جدیدترین مطالب

  • مسدود شدن صفحه اینستاگرام “خانومی” پس از ویدیوی رپ خوانی...

    ۱۸ خرداد ۱۴۰۴
  • یوتیوب؛ عشق ابدی سریال‌های ایرانی؟

    ۱۲ خرداد ۱۴۰۴
  • نقد و تحلیل بیلبورد “همشهری ببین”

    ۱۰ خرداد ۱۴۰۴

دسته‌ها

  • اسلایدر (263)
  • برندها (123)
  • برندینگ (84)
  • تجربه دیگران (39)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (99)
  • زندگی-بازار (9)
  • کلاس درس (53)
  • گزارش تصویری (33)
  • محیطی (44)
  • مقالات (7)

© تمام حقوق این وبسایت مربوط به رسانه جامع اقتصاد و تبلیغات تجاری ایران می‌باشد.

ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما

همچنین بخوانیدx

تاخت‌وتاز عربستانی‌ها در اسپانسرینگ جام ملت‌های...

۲۳ بهمن ۱۴۰۲

تصویر بیتا فرهی و پروانه معصومی...

۱۱ آذر ۱۴۰۲

شاخص های کلیدی عملکرد (KPI) چیست؟

۲۲ خرداد ۱۴۰۳