ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما
خانه » تغییر در رویکردهای تبلیغاتی برندهای بزرگ/ استارباکس هم CMO را حذف کرد

تغییر در رویکردهای تبلیغاتی برندهای بزرگ/ استارباکس هم CMO را حذف کرد

توسط EADNA ۲۵ فروردین ۱۴۰۳
۲۵ فروردین ۱۴۰۳ 0 دیدگاه
اشتراک‌گذاری 0FacebookTwitterPinterestWhatsapp
189

تحولات در چیدمان سازمانی و رویکرد تبلیغاتی برندهای بزرگ جهان، نشان دهنده این است که تبلیغات منسجم، واحد و جهانی برندها آرام آرام در حال حذف شدن است و به جای آن تبلیغات محلی و منطقه‌ای در دستور کار قرار می گیرد..

به گزارش ایدنا اخیرا و با انتصاب مدیر مارکتینگ بین‌المللی فعلی استارباکس به عنوان مدیر توسعه کسب‌وکار بین‌المللی، به نظر می‌رسد این برند مانند چندین برند دیگر در حال حذف کردن سمت مدیر ارشد بازاریابی است و قصد دارد تغییراتی جدی در سازمان خود ایجاد کند.

به گزارش ایدنا پس از منصوب شدن مدیر مارکتینگ بین‌المللی استار‌باکس به عنوان مدیر توسعه کسب‌وکارهای بین‌المللی، این برند تصمیم گرفته است که این پوزیشن شغلی را با فرد دیگری جایگزین نکرده و به جای آن، صرفاً مدیران مارکتینگ منطقه‌ای استخدام کند. اینطور که پیداست، این کار بخشی از یک استراتژی کسب‌وکاری جدید است.

نکته قابل توجه اینجاست که استارباکس اولین برندی که نقش CMO را کنار گذاشته نیست، چرا که برندهای دیگری مانند Etsy در سالی که گذشت این موقعیت شغلی را در سازمان خود حذف کردند.

برندی بروئر، مدیر ارشد بازاریابی بین‌المللی استارباکس در سال ۲۰۰۱ به عنوان مدیر مارکتینگ به استارباکس پیوست و حدود ۲۰ سال در این موقعیت شغلی مشغول به فعالیت بود.

لاکسمن ناراسیمهان، مدیرعامل استارباکس، اخیرا اعلام کرده است که این برند با برنامه رشد خود یک پیشرفت قوی را رقم خواهد زد. او می‌گوید: «برای سرعت گرفتن این پیشرفت، ما در حال از نو چیدن این سازمان هستیم تا بتوانیم با سرمایه‌گذاری درست در موقعیت‌های درست، بهره‌وری استارباکس را افزایش دهیم.»

ممکن است علاقه مند باشید
  • مجوز کانون‌های تبلیغاتی غیرفعال باطل می‌شود
  • ماجرای سازه‌های سه بعدی دیجیتالی در تهران/ تابلوهای سه بعدی دیجیتالی کجا نصب می‌شوند؟
  • تبلیغات فیلم مست عشق سانسور شده است؟ + تیزر فارسی و ترکی
  • عجیب ترین پرسونال برندینگ ایران در خیابان انقلاب تهران
اشتراک‌گذاری 0 FacebookTwitterPinterestWhatsapp
نوشته قبلی
شبکه نمایش خانگی شیدا هم وارد بازی شد
نوشته بعدی
جدیدترین و بهترین کتاب های تبلیغات و مارکتینگ در جهان

نوشته‌های مرتبط

تشکیل کارگروه‌های تحول‌آفرین برای حمایت از فعالان تبلیغاتی

۲۲ آذر ۱۴۰۲

درآمد فصلی Apple به آستانه 120 میلیارد دلار رسید

۱۵ فروردین ۱۴۰۳

رفع فیلتر اینستاگرام از آبان حقیقت دارد؟ افزایش دو برابری...

۲۸ شهریور ۱۴۰۳

روندهای تبلیغات تجاری در سال 2025 / هوش مصنوعی در...

۱۰ دی ۱۴۰۳

ماجرای شکایت زودکس از اسنپ‌فود/ بابک هوشمند: اسنپ وندورهای ما...

۱۰ آذر ۱۴۰۳

جدیدترین و بهترین کتاب های تبلیغات و مارکتینگ در جهان

۲۶ فروردین ۱۴۰۳

خداحافظ زندگی خصوصی! ماجرای ورود هوش مصنوعی جدید به تبلیغات

۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

نقش رپورتاژ آگهی در تبلیغات؛ چگونه موثر تبلیغ کنیم؟

۲۷ آذر ۱۴۰۲

ماجرای لغو پیامک تبلیغاتی با ارسال 11

۱۵ فروردین ۱۴۰۳

هوش مصنوعی ایلان ماسک Grock Ai منتشر شد/ دانلود رایگان...

۲۹ بهمن ۱۴۰۳

دیدگاه خود را بنویسید لغو پاسخ

پربازدیدترین مطالب

  • 1

    راهنمای دانلود chat GPT 4o و استفاده از...

    ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ 66,1K مشاهدات
  • 2

    نمایشگاه نوشت افزار ایران نوشت در مصلی /...

    ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ 18,5K مشاهدات
  • 3

    شوخی‌های جالب کاربران شبکه‌های اجتماعی با «یاد چه...

    ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ 17,6K مشاهدات
  • 4

    دانلود سوپر اپلیکیشن تپسی / رقابت داغ شد

    ۲ مرداد ۱۴۰۳ 14,6K مشاهدات
  • 5

    تبلیغات تجاری خلاقانه + نمونه‌های موفق 2024

    ۱ خرداد ۱۴۰۳ 13,K مشاهدات

دسته‌بندی‌ها

  • اسلایدر (275)
  • برندها (129)
  • برندینگ (87)
  • تجربه دیگران (47)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (100)
  • زندگی-بازار (10)
  • کلاس درس (54)
  • گزارش تصویری (36)
  • محیطی (46)
  • مقالات (7)

درباره ایدنا

درباره ایدنا

جدیدترین مطالب

  • واکنش‌ها به تبلیغات جدید رامک / گله‌ گاوهای بامزه در...

    ۱۲ مهر ۱۴۰۴
  • نمک بازار برندینگ / بهترین نمک‌های ایرانی در رقابت جهانی

    ۷ مهر ۱۴۰۴
  • واکنش‌ها به تبلیغات جدید اسنپ مارکت/ از جات تکون نمی‌خوری؟

    ۶ مهر ۱۴۰۴

دسته‌ها

  • اسلایدر (275)
  • برندها (129)
  • برندینگ (87)
  • تجربه دیگران (47)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (100)
  • زندگی-بازار (10)
  • کلاس درس (54)
  • گزارش تصویری (36)
  • محیطی (46)
  • مقالات (7)

© تمام حقوق این وبسایت مربوط به رسانه جامع اقتصاد و تبلیغات تجاری ایران می‌باشد.

ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما

همچنین بخوانیدx

چگونه یک بیلبورد اجاره کنیم؟ /...

۲۰ خرداد ۱۴۰۳

اطلاعات نمایشگاه تبلیغات، بازاریابی و برندسازی...

۵ آذر ۱۴۰۳

درآمد یوتیوب چقدر است؟ رونق بازار...

۱۲ آذر ۱۴۰۳