برند KFC اخیرا یک کمپین جدید برای محصول «تاور برگر» خود اجرا کرده و در این تبلیغات بیش از هرچیزی تلاش کرده تا بلند و قطور بودن این برگر را به نمایش بگذارد.
به گزارش ایدنا برند KFC در کمپین جدید خود برای تاور برگر تمام تلاش خود را کرده تا سایز بزرگ این برگر را به رخ مشتریان بکشد؛ تا جاییکه حتی در تبلیغات تلوزیونی این برگر، یک کلوز آپ از این برگر را پخش و اشاره کرده است که این ساندویچ به قدری بزرگ است که در تلوزیون جا نمیشود؛ در این تبلیغ تلوزیونی بعد از نمایش تنها بخشی از این برگر، دوربین به صورت عمودی حرکت داده میشود تا سایر بخشهای تاوربرگر نیز مشخص شود.
در تبلیغات محیطی این محصول جدید نیز، KFC همین رویه را پیش گرفته است. به طور مثال تصویر برگر را به جای حالت عمودی، به صورت افقی در بیلبورد قرار داده است یا در بیلبوردهای دیگری، تصویر برگر را جوری قرار داده است که برگر از تصویر بیرون زده است.
فیبی سیمز، مدیر برند KFC در این رابطه گفته است: «با کمپین اخیر، برگر درجه یک خود را به یک قهرمان تبدیل کردیم. برگری که به قدری منحصر به فرد بود که مجبور شدیم رویکرد خود را نسبت به تبلیغات سنتی کاملاً بازنگری کنیم.»