ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما
خانه » 1000 شعبه جدید مک دونالد در چین

1000 شعبه جدید مک دونالد در چین

توسط EADNA ۱۸ بهمن ۱۴۰۲
۱۸ بهمن ۱۴۰۲ 0 دیدگاه
اشتراک‌گذاری 0FacebookTwitterPinterestWhatsapp
268

مک‌دونالد به دنبال افزایش حضور چین با ۱۰۰۰ شعبه جدید است.

به گزارش ایدنا ، شرکت مک‌دونالد امسال ۱۰۰۰ شعبه دیگر را در چین افتتاح خواهد کرد زیرا تلاش می کند حضور خود را در برخی از شهرهای دومین بازار بزرگ خود گسترش دهد.

کریس کمپچینسکی، مدیر عامل مک‌دونالد اظهار کرد که ما فکر می‌کنیم فرصتی برای ما ایجاد شده است تا به توسعه و نفوذ در این بازار و در بسیاری از مکان‌ها ادامه دهیم. این شرکت که همچنین هزار شعبه در چین در سال ۲۰۲۳ افتتاح کرد و هدف خود را برای داشتن ۱۰ هزار رستوران در این کشور تا پایان سال ۲۰۲۸ تکرار کرد.

غول فست فود مستقر در شیکاگو تنها یک زنجیره جهانی است که به دنبال ایجاد جای پایی بزرگتر در شهرهای کمتر شناخته شده چین است زیرا بازارهای بزرگتری مانند پکن و شانگهای اشباع شده‌اند. شرکت‌ها به دنبال افق‌های جدیدی هستند زیرا مشکلات اقتصادی کشور باعث می‌شود خریداران عقب‌نشینی کنند.

مدیران مک‌دونالد همچنین گفتند که فروش در بازار چین بیشتر به کمپین‌های تبلیغاتی وابسته است و کمپچینسکی گفت که این شرکت باید بتواند رقابت خود را در بازار حفظ کند. برندهای مصرف‌کننده در چین در سال گذشته تخفیف‌ها و تبلیغات قابل‌توجهی انجام داده‌اند. مک دونالد در ماه دسامبر قیمت برخی از محصولات خود را به طور متوسط ۳ درصد افزایش داد.

بر اساس گزارش بلومبرگ، شرکت مک‌دونالد علیرغم تمایل ضعیف مصرف‌کنندگان به گسترش سرسام‌آور خود در چین ادامه می‌دهد زیرا این زنجیره همبرگر از رقبای خود در جستجوی رشد بیشتر در شهرهای پایین‌تر و تشنه‌ی فست فود غربی پیروی می‌کند.

ممکن است علاقه مند باشید
  • واکنش مارکترهای ایرانی به اتفاقات دنیای برندینگ و تبلیغات / از بز لاکوست تا گاف دلوسه
  • تلگرام به کمک کسب‌وکارها می‌آید
  • کمپین‌های تبلیغاتی برندها در ماه رمضان؛ از بنز و اپل تا مک‌دونالد و پپسی و نایک
  • تگ‌لاین زمزم در کانون انتقادها / آیا لذت و شادی با هم شعار خوبی برای برند است؟
اشتراک‌گذاری 0 FacebookTwitterPinterestWhatsapp
نوشته قبلی
آغاز رقابت بانی مد با دیجیکالا
نوشته بعدی
اهمیت استفاده از سئو و شبکه‌های اجتماعی برای بازاریابی رایگان استارتاپ‌ها

نوشته‌های مرتبط

همه واکنش‌ها به حواشی اخراج کارکنان فلایتیو / بحران Pr-Hr

۸ خرداد ۱۴۰۳

نقد تبلیغات / ویدیوی تبلیغاتی هایلایت کلاسینو

۱۲ آذر ۱۴۰۳

واکنش‌ها به کمپین تبلیغاتی دیجیکالا برای نوشت‌افزار / هر چی...

۱۹ شهریور ۱۴۰۳

واکنش مارکترهای ایرانی به اتفاقات دنیای برندینگ و تبلیغات /...

۱۶ شهریور ۱۴۰۴

آیا بازار در انحصار گلرنگ است؟ برندهایی که به گلرنگ...

۱۰ آذر ۱۴۰۳

خانومی دیر کرد! / بررسی گزارش جشن 10 سالگی

۱۵ مرداد ۱۴۰۳

برندها برای بندر چه کردند؟ واکنش کسب‌وکارها به حادثه رجایی‌شهر

۷ اردیبهشت ۱۴۰۴

«اُفود»؛ رقیب جدید اسنپ فود

۱۵ بهمن ۱۴۰۲

هوش مصنوعی گوگل تبلیغات را آغاز کرد

۵ خرداد ۱۴۰۳

رنگ سال 2024 از نظر کمپانی‌های بزرگ دیزاین

۲۰ آذر ۱۴۰۲

دیدگاه خود را بنویسید لغو پاسخ

پربازدیدترین مطالب

  • 1

    راهنمای دانلود chat GPT 4o و استفاده از...

    ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ 66,2K مشاهدات
  • 2

    نمایشگاه نوشت افزار ایران نوشت در مصلی /...

    ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ 18,5K مشاهدات
  • 3

    شوخی‌های جالب کاربران شبکه‌های اجتماعی با «یاد چه...

    ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ 17,6K مشاهدات
  • 4

    دانلود سوپر اپلیکیشن تپسی / رقابت داغ شد

    ۲ مرداد ۱۴۰۳ 14,6K مشاهدات
  • 5

    تبلیغات تجاری خلاقانه + نمونه‌های موفق 2024

    ۱ خرداد ۱۴۰۳ 13,K مشاهدات

دسته‌بندی‌ها

  • اسلایدر (275)
  • برندها (129)
  • برندینگ (87)
  • تجربه دیگران (47)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (100)
  • زندگی-بازار (10)
  • کلاس درس (54)
  • گزارش تصویری (36)
  • محیطی (46)
  • مقالات (7)

درباره ایدنا

درباره ایدنا

جدیدترین مطالب

  • واکنش‌ها به تبلیغات جدید رامک / گله‌ گاوهای بامزه در...

    ۱۲ مهر ۱۴۰۴
  • نمک بازار برندینگ / بهترین نمک‌های ایرانی در رقابت جهانی

    ۷ مهر ۱۴۰۴
  • واکنش‌ها به تبلیغات جدید اسنپ مارکت/ از جات تکون نمی‌خوری؟

    ۶ مهر ۱۴۰۴

دسته‌ها

  • اسلایدر (275)
  • برندها (129)
  • برندینگ (87)
  • تجربه دیگران (47)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (100)
  • زندگی-بازار (10)
  • کلاس درس (54)
  • گزارش تصویری (36)
  • محیطی (46)
  • مقالات (7)

© تمام حقوق این وبسایت مربوط به رسانه جامع اقتصاد و تبلیغات تجاری ایران می‌باشد.

ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما

همچنین بخوانیدx

هشدار بانک ملت درباره کلاهبرداری با...

۱۳ دی ۱۴۰۲

برندها برای بندر چه کردند؟ واکنش...

۷ اردیبهشت ۱۴۰۴

شبکه اجتماعی دیجی‌کالا راه‌اندازی شد

۲۷ اسفند ۱۴۰۲