84
بانیمد که فعالیت خود را از سال ۱۳۹۳ به عنوان فروشگاه آنلاین مد و پوشاک آغاز کرده بود، اکنون با گسترش دامنه فعالیت خود، به حوزه فروش کالای دیجیتال وارد شده است. بسیاری از فعالان بازار این اقدام بانی مد را آغاز رقابت رسمی با دیجیکالا معرفی کرده اند.
به گزارش ایدنا شنیدهها حاکی از آن است که بانیمد قصد ندارد بهعنوان تأمینکننده کالای دیجیتال در عرصه تجارت الکترونیک حضور داشته باشد و بیشتر به دنبال ایفای نقش بهصورت یک مارکتپلیس (بازارگاه) است؛ به گونهای که فروشندگان میتوانند از طریق سایت بانیمد کالاهای خود را به فروش برسانند.
اکنون باید دید با وجود رقبای باتجربهای نظیر دیجیکالا، تکنولایف، دیجیلند و غیره بانیمد تا چه اندازه میتواند در بازار فروش آنلاین کالای دیجیتال رقابت کند و سهم بازار بدست آورد.