ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما
خانه » استفاده از ظرفیت هوش مصنوعی برای تبلیغ صنایع‌دستی

استفاده از ظرفیت هوش مصنوعی برای تبلیغ صنایع‌دستی

توسط EADNA ۹ بهمن ۱۴۰۲
۹ بهمن ۱۴۰۲ 0 دیدگاه
اشتراک‌گذاری 0FacebookTwitterPinterestWhatsapp
223

دبیر هشتمین جشنواره صنایع‌دستی و هنرهای سنتی استفاده از ظرفیت هوش مصنوعی در حوزه تبلیغات صنایع‌دستی را ناجی این حوزه عنوان‌کرد.

به گزارش خبرنگار گردشگری خبرگزاری فارس، مریم جلالی معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی کشور در نشست خبری هشتمین جشنواره بین‌المللی صنایع‌دستی و هنرهای سنتی که صبح روز یکشنبه ۸ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ در کافه گالری برج آزادی برگزار شد، گفت: این رویداد حلقه‌ای از زنجیره‌ای است که بر اساس سیاست‌های وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تدارک دیده شده است.

وی با بیان اینکه تمامی برنامه‌ریزی‌ها برای برگزاری این رویداد براساس دایره‌هایی معنایی شکل گرفته است، انتخاب برج آزادی به‌عنوان نمادی از هنرهای معماری ایران و دارای دامنه معنایی وسیع میزبان جشنواره را نیز با همین هدف عنوان کرد.

جلالی به سیاست تقویت توجه و تغییر رویکرد از فرهنگی به اقتصادی و اتصال صنایع‌دستی به ادبیات توسعه و زنجیره ارزش اشاره کرد و توجه ویژه رئیس جمهوری به این حوزه را نشانی از تغییر جایگاه این حوزه عنوان ‌کرد.

معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی کشور با بیان اینکه در هشتمین دوره این ‌جشنواره فصل جدیدی مربوط به اهل بیت(ع) باز شده است، امامزاده‌ها را محل ارادت هنرمندان صنایع‌دستی به اهل بیت عنوان کرد.

وی گفت: صنایع دستی از نمایشگاه گردشگری حذف نشد. امسال قرار شد برای اینکه زمان بندی بهتری داشته باشیم نمایشگاه‌های صنایع دستی را در کشور گسترش دهیم و نمایشگاه‌های ملی را در شهرهایی مانند سیرجان برگزار خواهیم کرد. حضور هنرمندان و آثار فاخر در غرفه‌های گردشگری و نمود ظرفیت‌های صنایع دستی همچنان در نمایشگاه گردشگری وجود دارد.

جلالی به پیوند نسلی، پاسداشت و هویت در پهنه جهانی به‌عنوان شعار این دوره اشاره کرد و از معاصرسازی، آموزش تولیدکننده‌ها و توجه نسل جوان به‌عنوان مولفه‌های مورد نیاز برای گسترش بازار صنایع‌دستی نام برد و جشنواره را محلی برای معنا پیدا کردن اصالت و ریشه‌ها دانست.

وی به انسجام درون سازمانی و مفاهمه برون‌ سازمانی اشاره کرد و افزود: شورای سیاست گذاری جشنواره فجر صنایع‌دستی متشکل از ۲۳ نهادی است که در حوزه فرهنگ نقش بسزایی دارند و این جشنواره می‌تواند محلی برای تعامل و همگرایی بیشتر با این دستگاه‌ها باشد.

معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی کشور با بیان اینکه عرضه صنایع‌دستی در استان‌ها به بالندگی رسیده و طبق دستور رئیس جمهوری در مبادی شهرها بازارچه صنایع‌دستی دایر شده است، افزود: تاکید ما بر این است که صنایع‌دستی را در یک خط ممتد و از زمان خلق تا مصرف مولفه‌ها و ساحت‌های مختلف را مورد توجه قرار دهیم و تمام ‌تلاشمان در این یکسال این موضوع بوده است.

جلالی به ثبت‌نام پنج هزار اثر از ۲ هزار هنرمند و مشارکت ۱۶ کشور در این رویداد و حضور ۳۰۰ اثر از پیشکسوتان حوزه صنایع دستی و هنرهای سنتی خبر داد و با بیان اینکه جشنواره فجر صنایع‌دستی جشنواره جشنواره‌هاست به استفاده از ظرفیت دیگر جشنواره‌های مرتبط در این رویداد اشاره کرد،کویت، ازبکستان، قطر، پاکستان، هند، لبنان، صربستان، افغانستان، ساحل عاج، نیجریه، چین، کلمبیا، تاجیکستان، مقدونیه شمالی، عربستان و تایلند شانزده کشور شرکت‌کننده در این رویداد هستند.

معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی کشور از تمرکز تمامی مولفه‌های توسعه، ترویج و فروش در برج آزادی طی برگزاری این رویداد اشاره کرد و از برنامه‌ریزی به منظور برگزاری کارگاه های متنوع، مشارکت دانشجویان و دانش آموزان رشته های مرتبط، بخش ویژه هنر رضوی با عنوان «هنر در حرم» و نقش‌آفرینی و عرضه دستاوردهای شهرها و روستاهای جهانی صنایع‌دستی، خبر داد.

استفاده از ظرفیت هوش مصنوعی برای کمک به صنایع‌دستی

مرتضی عمادی دبیر هشتمین جشنواره صنایع‌دستی و هنرهای سنتی استفاده از ظرفیت هوش مصنوعی در حوزه تبلیغات صنایع‌دستی را ناجی این حوزه عنوان‌کرد و افزود: هشت تندیس سرو سیمین، دو نشان فردا، یک نشان رویش دوباره سرو، یک نشان ترنج سیمین و یک نشان هنر در حرم تندیس‌هایی هستند که در مراسم اختتامیه اهدا خواهند شد.

وی با اشاره به فعالیت بیش از ۲۱ کمیته برای برگزاری این رویداد، ادامه داد: جدیدترین کمیته نیز هوش مصنوعی، متاورس و فناوری‌های نوین است.

عمادی به برنامه‌ریزی و زمانبندی صورت گرفته در حوزه تبلیغات محیطی و مجازی اشاره کرد و افزود: با روانشناسی رسانه‌ای تبلیغات در زمانی که مخاطب مورد هدف در جریان این رویداد قرار بگیرد انجام می‌شود.

رژه پرچم شهرهای جهانی صنایع‌دستی در ۲۷ بهمن ماه، اجرای مپینگ با محتوای صنایع‌دستی در بدنه برج آزادی، رونمایی از سرود صنایع‌دستی در مراسم افتتاحیه، نمایش آثار هنرمندان فعال در حرم و نمایش آثار هنرمندان خارجی و داخلی در تالارهای برج‌آزادی از موارد مورد اشاره دبیر اجرایی هشتمین جشنواره بین‌االمللی صنایع‌دستی و هنرهای سنتی بود.

مراسم هشتمین جشنواره بین المللی صنایع دستی و هنرهای سنتی فجر با عنوان «سرو سیمین ۸» از ۲۷ بهمن تا ۱ اسفند ۱۴۰۲ در تهران برگزار می‌شود.

ممکن است علاقه مند باشید
  • تبلیغات نادرست موجب جریمه میلیون دلاری اپل شد
  • تبلیغات شوکه کننده در تهران / از «دنبال بابات نگرد» تا «تو و عمه‌ت چی؟»
  • راهنمای تبلیغات تجاری در زمان جنگ
  • کمپین‌های تبلیغاتی برندها در ماه رمضان؛ از بنز و اپل تا مک‌دونالد و پپسی و نایک
اشتراک‌گذاری 0 FacebookTwitterPinterestWhatsapp
نوشته قبلی
کلیپ تبلیغاتی لیونل مسی برای عربستان
نوشته بعدی
پلمپ یک كتاب‌فروشی در بغداد به علت تبلیغ برای رژیم بعث

نوشته‌های مرتبط

لوئیس فیگو برای تبلیغ لبنیات وارد تهران شد

۲۷ آذر ۱۴۰۲

ضرورت تثبیت جایگاه انرژی ایران در نظام جدید جهانی

۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۴

از رقابت نمی‌ترسیم اما با کپی‌کاری مبارزه می‌کنیم/ گفت‌وگو با...

۲۸ مرداد ۱۴۰۳

از آینده نوآورانه آژانس‌های تبلیغاتی تا مطالبات سنگین مالی /...

۷ شهریور ۱۴۰۳

بسته‌بندی به عنوان نخستین قدم برندینگ/ ماجرای توسعه کالاهای ایرانی...

۶ آبان ۱۴۰۳

5 قدم مهم در تدوین استراتژی برندینگ برای سال 1403

۲۴ بهمن ۱۴۰۲

نمک بازار برندینگ / بهترین نمک‌های ایرانی در رقابت جهانی

۷ مهر ۱۴۰۴

بتیزینگ و بتازان! شرحی بر موج تازه کمپین‌های انتظاری

۱۷ مهر ۱۴۰۳

ری برندهای بزرگ سال 2023؛ از ایکس تا پپسی

۱۵ بهمن ۱۴۰۲

نزدیک است شاخ در بیاورم! / گفت‌وگو با یاشار مشیرفر...

۶ مرداد ۱۴۰۳

دیدگاه خود را بنویسید لغو پاسخ

پربازدیدترین مطالب

  • 1

    راهنمای دانلود chat GPT 4o و استفاده از...

    ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ 66,1K مشاهدات
  • 2

    نمایشگاه نوشت افزار ایران نوشت در مصلی /...

    ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ 18,5K مشاهدات
  • 3

    شوخی‌های جالب کاربران شبکه‌های اجتماعی با «یاد چه...

    ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ 17,6K مشاهدات
  • 4

    دانلود سوپر اپلیکیشن تپسی / رقابت داغ شد

    ۲ مرداد ۱۴۰۳ 14,6K مشاهدات
  • 5

    تبلیغات تجاری خلاقانه + نمونه‌های موفق 2024

    ۱ خرداد ۱۴۰۳ 13,K مشاهدات

دسته‌بندی‌ها

  • اسلایدر (275)
  • برندها (129)
  • برندینگ (87)
  • تجربه دیگران (47)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (100)
  • زندگی-بازار (10)
  • کلاس درس (54)
  • گزارش تصویری (36)
  • محیطی (46)
  • مقالات (7)

درباره ایدنا

درباره ایدنا

جدیدترین مطالب

  • واکنش‌ها به تبلیغات جدید رامک / گله‌ گاوهای بامزه در...

    ۱۲ مهر ۱۴۰۴
  • نمک بازار برندینگ / بهترین نمک‌های ایرانی در رقابت جهانی

    ۷ مهر ۱۴۰۴
  • واکنش‌ها به تبلیغات جدید اسنپ مارکت/ از جات تکون نمی‌خوری؟

    ۶ مهر ۱۴۰۴

دسته‌ها

  • اسلایدر (275)
  • برندها (129)
  • برندینگ (87)
  • تجربه دیگران (47)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (100)
  • زندگی-بازار (10)
  • کلاس درس (54)
  • گزارش تصویری (36)
  • محیطی (46)
  • مقالات (7)

© تمام حقوق این وبسایت مربوط به رسانه جامع اقتصاد و تبلیغات تجاری ایران می‌باشد.

ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما

همچنین بخوانیدx

رویکردهای جدید کپی‌رایتینگ در سال 2025...

۲۳ فروردین ۱۴۰۴

تبلیغات تلویزیونی: اصول، نکات، و تأثیر...

۲۹ آذر ۱۴۰۲

تپسی فود یا اسنپ فود؟ کاربران...

۹ آبان ۱۴۰۳