ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما
خانه » استفاده از ظرفیت هوش مصنوعی برای تبلیغ صنایع‌دستی

استفاده از ظرفیت هوش مصنوعی برای تبلیغ صنایع‌دستی

توسط EADNA ۹ بهمن ۱۴۰۲
۹ بهمن ۱۴۰۲ 0 دیدگاه
اشتراک‌گذاری 0FacebookTwitterPinterestWhatsapp
189

دبیر هشتمین جشنواره صنایع‌دستی و هنرهای سنتی استفاده از ظرفیت هوش مصنوعی در حوزه تبلیغات صنایع‌دستی را ناجی این حوزه عنوان‌کرد.

به گزارش خبرنگار گردشگری خبرگزاری فارس، مریم جلالی معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی کشور در نشست خبری هشتمین جشنواره بین‌المللی صنایع‌دستی و هنرهای سنتی که صبح روز یکشنبه ۸ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ در کافه گالری برج آزادی برگزار شد، گفت: این رویداد حلقه‌ای از زنجیره‌ای است که بر اساس سیاست‌های وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تدارک دیده شده است.

وی با بیان اینکه تمامی برنامه‌ریزی‌ها برای برگزاری این رویداد براساس دایره‌هایی معنایی شکل گرفته است، انتخاب برج آزادی به‌عنوان نمادی از هنرهای معماری ایران و دارای دامنه معنایی وسیع میزبان جشنواره را نیز با همین هدف عنوان کرد.

جلالی به سیاست تقویت توجه و تغییر رویکرد از فرهنگی به اقتصادی و اتصال صنایع‌دستی به ادبیات توسعه و زنجیره ارزش اشاره کرد و توجه ویژه رئیس جمهوری به این حوزه را نشانی از تغییر جایگاه این حوزه عنوان ‌کرد.

معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی کشور با بیان اینکه در هشتمین دوره این ‌جشنواره فصل جدیدی مربوط به اهل بیت(ع) باز شده است، امامزاده‌ها را محل ارادت هنرمندان صنایع‌دستی به اهل بیت عنوان کرد.

وی گفت: صنایع دستی از نمایشگاه گردشگری حذف نشد. امسال قرار شد برای اینکه زمان بندی بهتری داشته باشیم نمایشگاه‌های صنایع دستی را در کشور گسترش دهیم و نمایشگاه‌های ملی را در شهرهایی مانند سیرجان برگزار خواهیم کرد. حضور هنرمندان و آثار فاخر در غرفه‌های گردشگری و نمود ظرفیت‌های صنایع دستی همچنان در نمایشگاه گردشگری وجود دارد.

جلالی به پیوند نسلی، پاسداشت و هویت در پهنه جهانی به‌عنوان شعار این دوره اشاره کرد و از معاصرسازی، آموزش تولیدکننده‌ها و توجه نسل جوان به‌عنوان مولفه‌های مورد نیاز برای گسترش بازار صنایع‌دستی نام برد و جشنواره را محلی برای معنا پیدا کردن اصالت و ریشه‌ها دانست.

وی به انسجام درون سازمانی و مفاهمه برون‌ سازمانی اشاره کرد و افزود: شورای سیاست گذاری جشنواره فجر صنایع‌دستی متشکل از ۲۳ نهادی است که در حوزه فرهنگ نقش بسزایی دارند و این جشنواره می‌تواند محلی برای تعامل و همگرایی بیشتر با این دستگاه‌ها باشد.

معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی کشور با بیان اینکه عرضه صنایع‌دستی در استان‌ها به بالندگی رسیده و طبق دستور رئیس جمهوری در مبادی شهرها بازارچه صنایع‌دستی دایر شده است، افزود: تاکید ما بر این است که صنایع‌دستی را در یک خط ممتد و از زمان خلق تا مصرف مولفه‌ها و ساحت‌های مختلف را مورد توجه قرار دهیم و تمام ‌تلاشمان در این یکسال این موضوع بوده است.

جلالی به ثبت‌نام پنج هزار اثر از ۲ هزار هنرمند و مشارکت ۱۶ کشور در این رویداد و حضور ۳۰۰ اثر از پیشکسوتان حوزه صنایع دستی و هنرهای سنتی خبر داد و با بیان اینکه جشنواره فجر صنایع‌دستی جشنواره جشنواره‌هاست به استفاده از ظرفیت دیگر جشنواره‌های مرتبط در این رویداد اشاره کرد،کویت، ازبکستان، قطر، پاکستان، هند، لبنان، صربستان، افغانستان، ساحل عاج، نیجریه، چین، کلمبیا، تاجیکستان، مقدونیه شمالی، عربستان و تایلند شانزده کشور شرکت‌کننده در این رویداد هستند.

معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی کشور از تمرکز تمامی مولفه‌های توسعه، ترویج و فروش در برج آزادی طی برگزاری این رویداد اشاره کرد و از برنامه‌ریزی به منظور برگزاری کارگاه های متنوع، مشارکت دانشجویان و دانش آموزان رشته های مرتبط، بخش ویژه هنر رضوی با عنوان «هنر در حرم» و نقش‌آفرینی و عرضه دستاوردهای شهرها و روستاهای جهانی صنایع‌دستی، خبر داد.

استفاده از ظرفیت هوش مصنوعی برای کمک به صنایع‌دستی

مرتضی عمادی دبیر هشتمین جشنواره صنایع‌دستی و هنرهای سنتی استفاده از ظرفیت هوش مصنوعی در حوزه تبلیغات صنایع‌دستی را ناجی این حوزه عنوان‌کرد و افزود: هشت تندیس سرو سیمین، دو نشان فردا، یک نشان رویش دوباره سرو، یک نشان ترنج سیمین و یک نشان هنر در حرم تندیس‌هایی هستند که در مراسم اختتامیه اهدا خواهند شد.

وی با اشاره به فعالیت بیش از ۲۱ کمیته برای برگزاری این رویداد، ادامه داد: جدیدترین کمیته نیز هوش مصنوعی، متاورس و فناوری‌های نوین است.

عمادی به برنامه‌ریزی و زمانبندی صورت گرفته در حوزه تبلیغات محیطی و مجازی اشاره کرد و افزود: با روانشناسی رسانه‌ای تبلیغات در زمانی که مخاطب مورد هدف در جریان این رویداد قرار بگیرد انجام می‌شود.

رژه پرچم شهرهای جهانی صنایع‌دستی در ۲۷ بهمن ماه، اجرای مپینگ با محتوای صنایع‌دستی در بدنه برج آزادی، رونمایی از سرود صنایع‌دستی در مراسم افتتاحیه، نمایش آثار هنرمندان فعال در حرم و نمایش آثار هنرمندان خارجی و داخلی در تالارهای برج‌آزادی از موارد مورد اشاره دبیر اجرایی هشتمین جشنواره بین‌االمللی صنایع‌دستی و هنرهای سنتی بود.

مراسم هشتمین جشنواره بین المللی صنایع دستی و هنرهای سنتی فجر با عنوان «سرو سیمین ۸» از ۲۷ بهمن تا ۱ اسفند ۱۴۰۲ در تهران برگزار می‌شود.

ممکن است علاقه مند باشید
  • تغییر در رویکردهای تبلیغاتی برندهای بزرگ/ استارباکس هم CMO را حذف کرد
  • GroupM: سرعت رشد تبلیغات در جهان کاهش می‌یابد
  • تبلیغات 2024 در یک نگاه / پیش‌بینی‌ها از رویکردهای تبلیغاتی در 2025
  • ترندهای بازاریابی محتوا در سال 2024
اشتراک‌گذاری 0 FacebookTwitterPinterestWhatsapp
نوشته قبلی
کلیپ تبلیغاتی لیونل مسی برای عربستان
نوشته بعدی
پلمپ یک كتاب‌فروشی در بغداد به علت تبلیغ برای رژیم بعث

نوشته‌های مرتبط

چرا برندینگ برای استارتاپ‌ها حیاتی است؟

۱۳ اسفند ۱۴۰۲

کمپین‌های تبلیغاتی برندها در ماه رمضان؛ از بنز و اپل...

۲۳ اسفند ۱۴۰۲

خداحافظ زندگی خصوصی! ماجرای ورود هوش مصنوعی جدید به تبلیغات

۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

بسته‌بندی به عنوان نخستین قدم برندینگ/ ماجرای توسعه کالاهای ایرانی...

۶ آبان ۱۴۰۳

آیا بازار در انحصار گلرنگ است؟ برندهایی که به گلرنگ...

۱۰ آذر ۱۴۰۳

نگاه متفاوت کمیپن‌های تبلیغاتی Dove و Go Slim به یک...

۱۱ شهریور ۱۴۰۳

بهترین استراتژی‌های تبلیغاتی برای کسب‌وکارهای کوچک در ایران

۲ مرداد ۱۴۰۳

تبلیغات 2024 در یک نگاه / پیش‌بینی‌ها از رویکردهای تبلیغاتی...

۲۱ آذر ۱۴۰۳

هزینه تبلیغات بیمه‌ها چقدر است؟

۱۲ دی ۱۴۰۲

تبلیغات تلویزیونی: اصول، نکات، و تأثیر تیزر خوب در برند...

۲۹ آذر ۱۴۰۲

دیدگاه خود را بنویسید لغو پاسخ

پربازدیدترین مطالب

  • 1

    راهنمای دانلود chat GPT 4o و استفاده از...

    ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ 60,4K مشاهدات
  • 2

    شوخی‌های جالب کاربران شبکه‌های اجتماعی با «یاد چه...

    ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ 16,8K مشاهدات
  • 3

    نمایشگاه نوشت افزار ایران نوشت در مصلی /...

    ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ 16,6K مشاهدات
  • 4

    دانلود سوپر اپلیکیشن تپسی / رقابت داغ شد

    ۲ مرداد ۱۴۰۳ 13,9K مشاهدات
  • 5

    تبلیغات تجاری خلاقانه + نمونه‌های موفق 2024

    ۱ خرداد ۱۴۰۳ 12,9K مشاهدات

دسته‌بندی‌ها

  • اسلایدر (260)
  • برندها (122)
  • برندینگ (83)
  • تجربه دیگران (39)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (20)
  • رویدادها (97)
  • زندگی-بازار (9)
  • کلاس درس (53)
  • گزارش تصویری (33)
  • محیطی (42)
  • مقالات (7)

درباره ایدنا

درباره ایدنا

جدیدترین مطالب

  • خلیج فارس از یک هویت تاریخی تا یک برند اقتصادی...

    ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۴
  • انتشار اثری تازه از شوکت عباسی نقاش معاصر

    ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۴
  • واکنش مارکترها به تبلیغات خیابانی وحشت‌آفرین برای کودکان/ آیا تبلیغات...

    ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۴

دسته‌ها

  • اسلایدر (260)
  • برندها (122)
  • برندینگ (83)
  • تجربه دیگران (39)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (20)
  • رویدادها (97)
  • زندگی-بازار (9)
  • کلاس درس (53)
  • گزارش تصویری (33)
  • محیطی (42)
  • مقالات (7)

© تمام حقوق این وبسایت مربوط به رسانه جامع اقتصاد و تبلیغات تجاری ایران می‌باشد.

ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما

همچنین بخوانیدx

آیا بازار در انحصار گلرنگ است؟...

۱۰ آذر ۱۴۰۳

چرا برندینگ برای استارتاپ‌ها حیاتی است؟

۱۳ اسفند ۱۴۰۲

یک چهره برای هزار تبلیغ ؟...

۳ شهریور ۱۴۰۳