ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما
خانه » اثربخشی دو برابری تبلیغات همزمان محیطی و تلویزیونی

اثربخشی دو برابری تبلیغات همزمان محیطی و تلویزیونی

توسط EADNA ۱۶ دی ۱۴۰۲
۱۶ دی ۱۴۰۲ 0 دیدگاه
اشتراک‌گذاری 0FacebookTwitterPinterestWhatsapp
199

تحقیقات جدید شبکه تبلیغاتی System1 نشان می‌دهند که کمپین‌های محیطی زمانی که با تبلیغات تلویزیونی همراه می‌شوند، بیشتر از دوبرابر عملکرد بهتری در شناخت برند (Brand Recognition) خواهند داشت.

به گزارش System1، داده‌هایی که پلتفرم  Test Your Ad منتشر کرده نشان می‌دهد که در تبلیغات محیطی کریسمسی که همزمان در تلوزیون (TVC) هم اجرا شده‌اند، ۶۲ درصد از مخاطبان در عرض ۲ ثانیه پس از دیدن تبلیغ، برند را تشخیص داده‌اند، در حالی که این عدد برای تبلیغاتی که تنها به صورت محیطی اجرا شده‌اند ۳۰ درصد بوده است.

نتایج این تحقیقات نشان می‌دهد که حتی در بخش‌های دیگر مانند رتبه‌بندی برند در طولانی مدت و و رتبه‌بندی اسپایک نیز این مدل از تبلیغات ترکیبی عملکرد قوی‌تری داشته‌اند. به این ترتیب که میانگین رتبه‌بندی برند و رتبه‌بندی اسپایک برای تبلیغات محیطی همزمان با تبلیغات تلوزیونی اجرا شده‌اند به ترتیب ۳.۱ و ۱.۱۰ بوده‌است و این در حالی است که برای مواردی که تنها به OOH اکتفا شده است، این اعداد ۲.۸ و ۰.۹ بوده‌اند.

تبلیغات مناسبتی اثرگذارترند

اندرو تیندال، مدیر شراکت جهانی System1 نیز می‌گوید: «تبلیغات محیطی کریسمسی می‌توانند نسبت‌به تبلیغات غیرمناسبتی تاثیر مثبت بهتری را در طولانی مدت روی برند کسب‌وکارها بگذارند و آن دسته از تبلیغاتی که همزمان با تلوزیون اجرا می‌شوند دو برابر بیشتر از سایر تبلیغات تاثیر گذارند.»

او ادامه می‌دهد: «علاوه براین ما شاهد همین تاثیر مثبت را در تبلیغات رادیویی این فصل نیز بوده‌ایم که نشان می‌دهد استفاده مستمر از ترکیب رسانه‌های مختلف در تبلیغات یک برند چقدر اهمیت دارد. در بازاری فعالیت داریم که متمایز و متفاوت بودن یک موضوع کلیدی است و بنابرین برندها باید بتوانند از این رسانه‌ها بارها و بارها استفاده کنند.»

کریس فلتون، مدیر اطلاعات و اینسایت JCDeceaux با تاکید بر این که ثابت شده است که ترکیب تبلیغات تلویزیونی و محیطی برای برندسازی مکمل هم هستند، می‌گوید: «ما تبلیغ‌کنندگان زیادی را دیده‌ایم که تبلیغات تلویزیونی کریسمس پرشور و هیجانی را تولید کرده‌اند و روی شناخت برندشان (Brand Recognition) تاثیر ویژه‌ای داشته و نتایج این تحقیق جدید نیز همین نکته را نشان می‌دهد که محیطی کافی نیست و کمپین‌های تبلیغاتی تلوزیونی به کسب‌وکارها کمک زیادی می‌کنند.»

علاوه براین،system1  اخیرا با JCDecaux همکاری‌هایی کرده است تا مجموعه‌ای از دستورالعمل‌های بهترین عملکرد را برای تبلیغات محیطی ایجاد کند.

ممکن است علاقه مند باشید
  • صفحات بالای 5 هزار دنبال کننده باید ثبت رسمی شوند
  • راهنمای کامل ایمیل مارکتینگ Email Marketing + دانلود رایگان فایل
  • آیا بازار در انحصار گلرنگ است؟ برندهایی که به گلرنگ می‌رسند
  • تبلیغات زرکام برای بچه‌ها قانونی است؟
اشتراک‌گذاری 0 FacebookTwitterPinterestWhatsapp
نوشته قبلی
سومین دوره آمبیانس برگزار می‌شود
نوشته بعدی
نقدی بر تبلیغات تلویزیونی مواد آرایشی بهداشتی

نوشته‌های مرتبط

گلرنگ به دنبال خرید کل سهام تپسی

۲۴ بهمن ۱۴۰۲

تصویر بیتا فرهی و پروانه معصومی بر روی بیلبوردها

۱۱ آذر ۱۴۰۲

اخراج کسب‌وکارهای ایرانی از تبلیغات محیطی؟

۲۵ فروردین ۱۴۰۳

ایلان ماسک به دنبال تبلیغ ایکس در آمازون

۲۱ آذر ۱۴۰۲

فروش ۴۲.۵ درصد از سهام آپ به ارزش ۴۶۵۳ میلیارد...

۱ اسفند ۱۴۰۳

واکنش‌ها به سفیر برند شدن علی دایی در جواهرات نور

۱۸ شهریور ۱۴۰۳

رقابت داغ شرکت‌‎های تبلیغات دیجیتالی/ خبر خرید شیپور توسط تپسل،...

۱۷ بهمن ۱۴۰۳

گزارش 1402 یکتانت در 1403 / بازار 11 هزار میلیارد...

۱۵ مهر ۱۴۰۳

بیلبوردهای گردشگری اردبیل 2023 بروزرسانی می‌شود

۲۰ آذر ۱۴۰۲

نسبت روابط عمومی و بازاریابی در چیدمان سازمان/ کارشناسان پاسخ...

۵ دی ۱۴۰۲

دیدگاه خود را بنویسید لغو پاسخ

پربازدیدترین مطالب

  • 1

    راهنمای دانلود chat GPT 4o و استفاده از...

    ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ 63,3K مشاهدات
  • 2

    شوخی‌های جالب کاربران شبکه‌های اجتماعی با «یاد چه...

    ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ 17,2K مشاهدات
  • 3

    نمایشگاه نوشت افزار ایران نوشت در مصلی /...

    ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ 16,7K مشاهدات
  • 4

    دانلود سوپر اپلیکیشن تپسی / رقابت داغ شد

    ۲ مرداد ۱۴۰۳ 14,4K مشاهدات
  • 5

    تبلیغات تجاری خلاقانه + نمونه‌های موفق 2024

    ۱ خرداد ۱۴۰۳ 12,9K مشاهدات

دسته‌بندی‌ها

  • اسلایدر (263)
  • برندها (123)
  • برندینگ (84)
  • تجربه دیگران (39)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (99)
  • زندگی-بازار (9)
  • کلاس درس (53)
  • گزارش تصویری (33)
  • محیطی (44)
  • مقالات (7)

درباره ایدنا

درباره ایدنا

جدیدترین مطالب

  • مسدود شدن صفحه اینستاگرام “خانومی” پس از ویدیوی رپ خوانی...

    ۱۸ خرداد ۱۴۰۴
  • یوتیوب؛ عشق ابدی سریال‌های ایرانی؟

    ۱۲ خرداد ۱۴۰۴
  • نقد و تحلیل بیلبورد “همشهری ببین”

    ۱۰ خرداد ۱۴۰۴

دسته‌ها

  • اسلایدر (263)
  • برندها (123)
  • برندینگ (84)
  • تجربه دیگران (39)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (99)
  • زندگی-بازار (9)
  • کلاس درس (53)
  • گزارش تصویری (33)
  • محیطی (44)
  • مقالات (7)

© تمام حقوق این وبسایت مربوط به رسانه جامع اقتصاد و تبلیغات تجاری ایران می‌باشد.

ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما

همچنین بخوانیدx

فروشنده بزرگ در سبد خرید همراه...

۲۱ مرداد ۱۴۰۳

پایان پرنده آبی/ توییتر از امروز...

۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

مردم چی می‌گن؟ / واکنش‌ها به...

۲۵ مهر ۱۴۰۳