ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما
خانه » «قانون تبلیغات» به‌روزرسانی می‌شود

«قانون تبلیغات» به‌روزرسانی می‌شود

توسط EADNA ۱۳ دی ۱۴۰۲
۱۳ دی ۱۴۰۲ 0 دیدگاه
اشتراک‌گذاری 0FacebookTwitterPinterestWhatsapp
171
مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از تدوین لایحه قانون تبلیغات کشور به منظور به روز رسانی قانون تبلیغات خبر داد و افزود: این لایحه در حال ارسال به مجلس است.

به گزارش ایدنا به نقل از ایسنا عباس محمدیان در نشست با کانون های تبیلغاتی استان کرمانشاه با بیان اینکه کانون های تبلیغاتی کشور تحت نظر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فعالیت دارند، گفت: متاسفانه در سالهای گذشته هیچ توجهی به این کانون ها نشده و با تصور اینکه وضع اقتصادی همه آنها خوب است، از تمام تسهیلات و معافیت های دوران کرونا محروم ماندند.

وی افزود: خوشبختانه وزیر ارشاد دولت سیزدهم نگاه ویژه ای به این حوزه دارد و در گام اول شرایط عضویت فعالان عرصه تبلیغات را در صندوق هنر فراهم کرده‌ایم.

وی از راه اندازی اولین کمیسیون “صنعت تبلیغات” با همکاری وزارت صمت هم خبر داد و افزود: این کمیسیون موظف است کسب و کارها را با تبلیغات پیوند دهد و این امر قطعا بسترساز خوبی برای رشد و توسعه فعالیت کانون ها خواهد شد.

محمدی به راه اندازی اولین کمیسیون “برند” با همکاری وزارت صمت هم اشاره و تصریح کرد: راه اندازی این کمیسیون ها به ارتقاء و رشد فعالیت کانون های تبلیغاتی کشور منجر خواهد شد.

برگزاری اولین جشنواره “همای تبلیغات ایران” در سال آینده/ تدوین ۱۰ سند تحول در عرصه تبلیغات کشور

به گزارش ایسنا، محمدیان از برنامه ریزی برای راه اندازی اولین جشنواره “هُمای تبلیغات ایران” خبر داد و افزود: این جشنواره امسال آغاز به کار کرده و تا دو هفته دیگر از پوستر آن رونمایی می شود.

به گفته محمدیان، آیین اختتامیه این جشنواره سال آینده برگزار خواهد شد.

مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت ارشاد با اشاره به افزایش ۳۰ درصدی حضور کانون های تبلیغاتی تهران در نمایشگاه صنعت تبلیغاتی امسال گفت: در نظر داریم شرایطی فراهم کرده که کانون های تبلیغاتی سایر استان ها هم بتوانند در این نمایشگاه شرکت کنند.

وی همچنین از برنامه ریزی برای برگزاری اولین نمایشگاه صنعت “دیجیتال مارکتینگ” خبر داد.

محمدیان در ادامه از راه اندازی دبیرخانه “تحول تبلیغات” در کشور خبر داد و تصریح کرد: این دبیرخانه برای اولین بار راه اندازی شده و در حال تدوین ۱۰ سند تحول در عرصه تبلیغات کشور است.

وی افزود: این سندها تمام حوزه های مورد نیاز کانون های تبلیغاتی را تحت پوشش دارند.

وی همچنین از راه اندازی اولین صندوق نوآوری دانش بنیان عرصه تبلیغات کشور خبر داد و افزود: سند راه اندازی این صندوق هم به امضاء رسیده و به زودی از آن رونمایی می شود.

محمدیان از پیگیری امور مالیاتی و بیمه کانون های تبلیغاتی هم خبر داد و افزود: برای اولین بار کارگروه حقوق راه اندازی کرده ایم که در گام اول تدوین لایحه قانون تبلیغات کشور را در دستور کار قرار داده است.

وی افزود: قانون تبلیغات کشور مربوط به سال ۱۳۵۸ است و نیاز است به روز رسانی شود و خوشبختانه این کار صورت گرفته و این لایحه هم اکنون در حال ارسال به مجلس جهت تصویب و تبدیل به قانون است.

راه اندازی “سامانه جامع تبلیغات” تا پایان سال/ کانون های تبلیغاتی غیرفعال “تعطیل” می شوند

مدیرکل دفتر تبلیغاتی و اطلاع رسانی وزارت ارشاد از راه اندازی سامانه جامع تبلیغات تا پایان سال خبر داد و افزود: این سامانه تسریع گر تمام امور کانون های تبلیغاتی کشور خواهد بود.

وی با تاکید بر لزوم فعالسازی کانون های تبلیغاتی کشور گفت: کانون ها باید از خمودگی دربیایند و با راه اندازی این سامانه فعالیت آنها تحت رصد قرار گرفته و اگر فعال نباشند، پروانه آنها باطل می شود.

محمدیان خاطرنشان کرد: برای ما تعداد کمی کانون های تبلیغاتی مهم نیست و به دنبال افزایش کیفیت فعالیت این کانون ها هستیم و قطعا کانون هایی که فعال نباشند تعطیل خواهند شد.

وی افزود: در راستای فعالسازی هرچه بیشتر کانون های تبلیغاتی، از سال آینده هر ماه یک کانون تبلیغاتی برتر در حوزه مسئولیت اجتماعی معرفی و تجلیل خواهد شد.

زمان تبلیغات “سنتی” به پایان رسیده/ از پیشرفت های این عرصه در دنیا عقب مانده‌ایم

مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت ارشاد با تاکید بر لزوم ارتقاء سطح آموزش کانون های تبلیغاتی گفت: در همین راستا از هیچ تلاشی دریغ نکرده و اگر کانون ها ابراز تمایل کنند هر استادی را در سطح ملی و بین المللی بصورت رایگان برای آنها آورده که تحت آموزش قرار گیرند.

وی با بیان اینکه زمان تبلیغاتی سنتی به پایان رسیده گفت: حقیقت این است که ایران از عرصه تبلیغات دنیا و پیشرفت های این حوزه بسیار عقب مانده است و نیاز است اقدام جهادی در این حوزه صورت گیرد تا بتوانیم جهشی در پیشرفت حوزه تبلیغات رقم بزنیم.

محمدیان گفت: در همین راستا ضرورت دارد که کانون های تبلیغاتی ما با آخرین پیشرفت های این حوزه آشنا شده و بتوانند از تکنولوژی های روز در این عرصه استفاده کنند.

وی در ادامه با انتقاد از قیمت بالای صنعت تبلیغات در کشور گفت: در حال حاضر صنعت تبلیغات گران ترین صنعت در کشور است و افزایش قیمت ها در این حوزه آن هم در شرایط فعلی اقتصادی کشور کاملا بی منطق است.

محمدیان گفت: متاسفانه رقابت ناسالمی میان کانون های تبلیغاتی کشور شکل گرفته که بدون ضابطه و بدون منطق درحال افزایش قیمت ها هستند و این رویه باید اصلاح شود.

وی افزود: به شخصه چندین مزایده تبلیغات در فرودگاه های کشور را باطل کردم، چرا که قیمت گذاری آن غیرعقلانی بود و پیگیر اصلاح این رویه هستیم.

ممکن است علاقه مند باشید
  • لینک داخل متن را کلیک کنید
  • X نمی‌میرد؛ رابطه دوستانه و حیاتی تخیل با استراتژی
  • تشکیل کارگروه‌های تحول‌آفرین برای حمایت از فعالان تبلیغاتی
  • افزایش 19 درصدی قیمت در تبلیغات کلیکی گوگل
اشتراک‌گذاری 0 FacebookTwitterPinterestWhatsapp
نوشته قبلی
هشدار بانک ملت درباره کلاهبرداری با تبلیغات وام
نوشته بعدی
چگونه توجه رهگذران را با تابلو مغازه جلب کنیم؟

نوشته‌های مرتبط

کمپین جدید محیطی در تهران و محورهای مواصلاتی / داستان...

۱۵ آبان ۱۴۰۳

واژگونی بیلبورد تبلیغاتی در اتوبان کرج-تهران + فیلم

۱۹ اسفند ۱۴۰۲

ترندهای بازاریابی محتوا در سال 2024

۳۰ بهمن ۱۴۰۲

تبلیغات 2024 در یک نگاه / پیش‌بینی‌ها از رویکردهای تبلیغاتی...

۲۱ آذر ۱۴۰۳

خداحافظی با داروخانه‌ها/ چرا تبلیغ دارو در پلتفرم‌ها ممنوع شد؟

۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

مرکز توسعه نوآوری و فناوری تبلیغات کشور راه‌اندازی می‌شود

۱۱ دی ۱۴۰۲

طراحی پلتفرم اشتغال آنلاین در حوزه تبلیغات برای افراد معلول

۱۰ دی ۱۴۰۲

گلرنگ تپسی را خرید

۱۶ بهمن ۱۴۰۲

نسبت روابط عمومی و بازاریابی در چیدمان سازمان/ کارشناسان پاسخ...

۵ دی ۱۴۰۲

برندگان جشنواره ایران ادز معرفی شدند

۲۱ آذر ۱۴۰۳

دیدگاه خود را بنویسید لغو پاسخ

پربازدیدترین مطالب

  • 1

    راهنمای دانلود chat GPT 4o و استفاده از...

    ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ 60,4K مشاهدات
  • 2

    شوخی‌های جالب کاربران شبکه‌های اجتماعی با «یاد چه...

    ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ 16,8K مشاهدات
  • 3

    نمایشگاه نوشت افزار ایران نوشت در مصلی /...

    ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ 16,6K مشاهدات
  • 4

    دانلود سوپر اپلیکیشن تپسی / رقابت داغ شد

    ۲ مرداد ۱۴۰۳ 13,9K مشاهدات
  • 5

    تبلیغات تجاری خلاقانه + نمونه‌های موفق 2024

    ۱ خرداد ۱۴۰۳ 12,9K مشاهدات

دسته‌بندی‌ها

  • اسلایدر (260)
  • برندها (122)
  • برندینگ (83)
  • تجربه دیگران (39)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (20)
  • رویدادها (97)
  • زندگی-بازار (9)
  • کلاس درس (53)
  • گزارش تصویری (33)
  • محیطی (42)
  • مقالات (7)

درباره ایدنا

درباره ایدنا

جدیدترین مطالب

  • خلیج فارس از یک هویت تاریخی تا یک برند اقتصادی...

    ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۴
  • انتشار اثری تازه از شوکت عباسی نقاش معاصر

    ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۴
  • واکنش مارکترها به تبلیغات خیابانی وحشت‌آفرین برای کودکان/ آیا تبلیغات...

    ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۴

دسته‌ها

  • اسلایدر (260)
  • برندها (122)
  • برندینگ (83)
  • تجربه دیگران (39)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (20)
  • رویدادها (97)
  • زندگی-بازار (9)
  • کلاس درس (53)
  • گزارش تصویری (33)
  • محیطی (42)
  • مقالات (7)

© تمام حقوق این وبسایت مربوط به رسانه جامع اقتصاد و تبلیغات تجاری ایران می‌باشد.

ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما

همچنین بخوانیدx

خداحافظی لوگوها با دهه شصتی‌ها /...

۸ مهر ۱۴۰۳

اخراج کسب‌وکارهای ایرانی از تبلیغات محیطی؟

۲۵ فروردین ۱۴۰۳

محتوای تولید شده با هوش مصنوعی...

۱۶ اسفند ۱۴۰۲