ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما
خانه » پنجمین دوره نمایشگاه تخصصی صنعت چاپ، بسته‌بندی و تبلیغات

پنجمین دوره نمایشگاه تخصصی صنعت چاپ، بسته‌بندی و تبلیغات

توسط EADNA ۹ دی ۱۴۰۲
۹ دی ۱۴۰۲ 0 دیدگاه
اشتراک‌گذاری 0FacebookTwitterPinterestWhatsapp
147

معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از برگزاری پنجمین دوره نمایشگاه تخصصی صنعت چاپ، بسته‌بندی و تبلیغات استان مازندران در بهمن‌ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش ایتنا، سید علی علوی با اعلام این خبر گفت: پنجمین نمایشگاه تخصصی صنعت چاپ و بسته‌بندی، تبلیغات و بازاریابی، کالاهای فرهنگی و صنایع وابسته مازندران بهمن‌ماه امسال در قائم‌شهر و در محل نمایشگاه بین‌المللی استان مازندران برگزار می‌شود.

وی افزود: این نمایشگاه باهدف ایجاد فرصتی مناسب برای ارائه آخرین دستاوردها و فناوری‌های نوین در صنعت چاپ و بسته‌بندی و همچنین نمایش توانمندی‌های صنعتگران مازندرانی در حوزه چاپ و خدمات مربوطه برگزار می‌شود.

دبیر ستاد برگزاری پنجمین نمایشگاه صنعت گفت: با توجه به اینکه حوزه تبلیغات و بازاریابی به‌عنوان مهم‌ترین مقوله مرتبط با صنعت چاپ و بسته‌بندی محسوب می‌شود لذا هم‌زمان با حضور فعالان حوزه چاپ، از متصدیان و کانون‌های فعال تبلیغاتی استان نیز برای شرکت در این نمایشگاه تخصصی دعوت به‌ عمل‌ آمده است.

علوی تصریح کرد: متأسفانه هنوز به مقوله چاپ، بسته‌بندی و تبلیغات به‌عنوان یک هنر و صنعت نگاه نمی‌شود و این نمایشگاه درصدد است با ایجاد پیوند میان فعالان حوزه چاپ، صنعت و هنر، نقطه امیدی برای تغییر در نگرش عمومی و تخصصی به این مقوله باشد.

وی با بیان اینکه مازندران در حوزه چاپ، تبلیغات و بسته‌بندی جزو استان‌های برتر کشور محسوب می‌شود افزود: صنعت چاپ و بسته‌بندی از صنایع مادر بوده که می‌توان آن را حلقه تکمیل‌کننده زنجیره تولید و صادرات دانست و به‌طورقطع تقویت صنعت چاپ استان در کنار تبلیغات و بازاریابی مناسب، می‌تواند موجب ایجاد اشتغال و رونق سایر بخش‌ها در مازندران شود.

معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با اشاره به برگزاری پنجمین نمایشگاه تخصصی چاپ و بسته‌بندی، تبلیغات و بازاریابی و کالاهای فرهنگی در استان، تصریح کرد: هم‌زمان با برگزاری نمایشگاه چاپ و تبلیغات برای نخستین بار عرضه کالاهای فرهنگی نیز در حوزه‌های مختلف در دستور کار این نمایشگاه قرارگرفته است که مقرر شد از تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان کالاهای فرهنگی با توجه به تنوع فراوان آن در سطح استانی و ملی نیز دعوت به همکاری و حضور شود تا مخاطبان بتوانند با آخرین دستاوردهای این بخش آشنا شده و به‌صورت مستقیم کالاهای فرهنگی خود را در بخش‌های مختلف از تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان محصولات و صنایع فرهنگی دریافت کنند.

وی خاطرنشان کرد: در پنجمین نمایشگاه تخصصی چاپ و بسته‌بندی فعالان این صنعت به ارائه محصولات خود در حوزه‌های چاپ افست، چاپ دیجیتال، چاپ تبلیغاتی، بسته‌بندی مواد غذایی، برچسب و لیزر و انتشارات، اقلام و محصولات تبلیغاتی، صنایع و کالاهای مختلف فرهنگی و هنری می‌پردازند.

علوی با اشاره به برنامه‌های جنبی مدنظر نمایشگاه گفت: برگزاری آیین افتتاحیه و اختتامیه با حضور مسئولان ملی و استانی، کارگاه‌های آموزشی و تخصصی چاپ و تبلیغات و بازاریابی، جشن هنر انقلاب هم‌زمان با ایام‌الله دهه مبارک فجر، تجلیل از فعالان و برگزیدگان حوزه چاپ و تبلیغات و تولیدکنندگان کالاهای فرهنگی، برگزاری نمایشگاه جنبی دستاوردهای فرهنگی انقلاب اسلامی و همچنین عرضه آثار هنری اساتید و هنرمندان مطرح استان در سطح ملی و بین‌المللی ازجمله برنامه‌های پیش‌بینی‌شده در این رویداد است.

 پنجمین نمایشگاه تخصصی صنعت چاپ و بسته‌بندی، تبلیغات و بازاریابی، کالاهای فرهنگی و صنایع وابسته به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران و با مشارکت اتحادیه چاپخانه‌داران، انجمن تبلیغات و جمعی از ادارات و نهادهای فرهنگی و بخش خصوصی استان توسط مؤسسه فرهنگی هنری آینده‌سازان و با مشارکت شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی مازندران از تاریخ 10 بهمن‌ماه آغاز می‌شود و تا 13 بهمن‌ماه ١۴٠٢ در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی مازندران واقع در قائم‌شهر جنب پل تلار از ساعت 16 الی 21 دایر است.

علاقه‌مندان به شرکت در این نمایشگاه می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و رزرو غرفه با شماره تلفن 09118002637 دبیرخانه ستاد برگزاری نمایشگاه تماس حاصل کنند.

ممکن است علاقه مند باشید
  • واکنش‌ها به تغییر لوگو سایپا
  • آیا رفع فیلتر واتساپ تاثیری در فضای دیجیتال مارکتینگ دارد؟ + واکنش کاربران
  • شرایط و مدارک لازم برای شرکت در نمایشگاه الکامپ + راهنمای ساده
  • مرکز توسعه نوآوری و فناوری تبلیغات کشور راه‌اندازی می‌شود
اشتراک‌گذاری 0 FacebookTwitterPinterestWhatsapp
نوشته قبلی
استفاده از تصویر غیراخلاقی در تبلیغات یک نمایشگاه
نوشته بعدی
معرفی ترندهای دیجیتال مارکتینگ در سال 2024

نوشته‌های مرتبط

اینترنت بدون فیلتر در پارک فناوری پردیس/ یک تبعیض یا...

۱۷ شهریور ۱۴۰۳

بهترین پزشکان زیبایی و جراح پلاستیک در ایران 1403 /...

۶ خرداد ۱۴۰۳

رونمایی محصول جدید تکراسا در رویداد «تکنولوژی‌های بازاریابی ایران ۱۴۰۳»

۹ آبان ۱۴۰۳

مدیر تبلیغات وزارت ارشاد: متولی تبلیغ در VODها ماییم

۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

فروشگاه حضوری و تجربه‌محور دیجیکالا افتتاح شد + نشانی، ساعت...

۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

برندسازی یا بنرسازی؟ / نقدهای تند متخصصان به نمایشگاه تبلیغات

۲۵ آذر ۱۴۰۳

چه کسی معاون اول می‌شود؟ وزیر اقتصاد پزشکیان کیست؟

۱۸ تیر ۱۴۰۳

انتقاد مدیرکل تبلیغات وزارت ارشاد از افزایش اجاره بیلبوردها

۲۰ اسفند ۱۴۰۲

شکایت زودکس از اسنپ‌فود به اتهام انحصارگری / دعوا سر...

۳۰ مهر ۱۴۰۳

ماجرای شکایت زودکس از اسنپ‌فود/ بابک هوشمند: اسنپ وندورهای ما...

۱۰ آذر ۱۴۰۳

دیدگاه خود را بنویسید لغو پاسخ

پربازدیدترین مطالب

  • 1

    راهنمای دانلود chat GPT 4o و استفاده از...

    ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ 60,4K مشاهدات
  • 2

    شوخی‌های جالب کاربران شبکه‌های اجتماعی با «یاد چه...

    ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ 16,7K مشاهدات
  • 3

    نمایشگاه نوشت افزار ایران نوشت در مصلی /...

    ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ 16,6K مشاهدات
  • 4

    دانلود سوپر اپلیکیشن تپسی / رقابت داغ شد

    ۲ مرداد ۱۴۰۳ 13,9K مشاهدات
  • 5

    تبلیغات تجاری خلاقانه + نمونه‌های موفق 2024

    ۱ خرداد ۱۴۰۳ 12,9K مشاهدات

دسته‌بندی‌ها

  • اسلایدر (260)
  • برندها (122)
  • برندینگ (83)
  • تجربه دیگران (39)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (20)
  • رویدادها (97)
  • زندگی-بازار (9)
  • کلاس درس (53)
  • گزارش تصویری (33)
  • محیطی (42)
  • مقالات (7)

درباره ایدنا

درباره ایدنا

جدیدترین مطالب

  • خلیج فارس از یک هویت تاریخی تا یک برند اقتصادی...

    ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۴
  • انتشار اثری تازه از شوکت عباسی نقاش معاصر

    ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۴
  • واکنش مارکترها به تبلیغات خیابانی وحشت‌آفرین برای کودکان/ آیا تبلیغات...

    ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۴

دسته‌ها

  • اسلایدر (260)
  • برندها (122)
  • برندینگ (83)
  • تجربه دیگران (39)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (20)
  • رویدادها (97)
  • زندگی-بازار (9)
  • کلاس درس (53)
  • گزارش تصویری (33)
  • محیطی (42)
  • مقالات (7)

© تمام حقوق این وبسایت مربوط به رسانه جامع اقتصاد و تبلیغات تجاری ایران می‌باشد.

ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما

همچنین بخوانیدx

آخرین گمانه‌زنی‌ها درباره وزیران پزشکیان /...

۹ مرداد ۱۴۰۳

رونمایی محصول جدید تکراسا در رویداد...

۹ آبان ۱۴۰۳

بیلبوردهای تهران قربانی گرفت/ برکناری رضا...

۲۱ آذر ۱۴۰۲