ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما
خانه » جزئیاتی از تبلیغات کمپین «من شهردارم» 

جزئیاتی از تبلیغات کمپین «من شهردارم» 

توسط EADNA ۲۰ آذر ۱۴۰۲
۲۰ آذر ۱۴۰۲ 0 دیدگاه
اشتراک‌گذاری 0FacebookTwitterPinterestWhatsapp
179
رئیس کمیته بودجه شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر اینکه قابلیت سامانه «من شهردارم» در دوره دوم بسیار بیشتر از دوره اول است، گفت: در راستای قابلیت‌های ایجاد شده باید اطلاع‌رسانی کافی صورت بگیرد و جمعیت پرسنلی شهرداری و لایه‌های محدود شهروندی که با مدیریت شهری در ارتباط هستند باید به جمعیت گسترده شهروندی تبدیل شود.
به گزارش ایتنا به نقل از شهر، میثم مظفر عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران ، با بیان اینکه سامانه «من شهردارم» بر اساس بودجه ریزی مشارکتی در سال قبل طراحی و اجرا شد، اظهار کرد: در سال گذشته محدودیت‌هایی در این سامانه وجود داشت و شهروندانی که در طرح مشارکت می کردند، نسبت به پروژه‌های بارگذاری شده نظرات موافق و مخالف خود را به ثبت می‌رساندند اما در دوره دوم، مردم می‌توانند پروژه‌های مورد نظر خود را در سامانه پیشنهاد دهند و این نشان‌دهنده رویکردی متفاوت نسبت به سال گذشته است.
وی با اعلام اینکه پس از پیگیری‌های شورا و کمیسیون برنامه و بودجه و تلاش شهرداری این زمینه فراهم شود که مردم در پیشنهاد پروژه‌ها مشارکت داشته باشند، تصریح کرد: در سامانه من شهروندم، هر شهروند محله خود را به صورت بصری و شماتیک در نقشه انتخاب می‌کند و در هر محله می‌تواند فضای مورد نظر خود را مشخص کند. برای مثال هر شهروند می‌تواند زمین کوچک واقع در محله را به عنوان یک باغچه محلی پیشنهاد دهد.
مظفر افزود: به طور مثال شهروندان می‌توانند در مسیر یک خیابان، نقطه‌ای را برای ایجاد دوربرگردان پیشنهاد کنند و مواردی از این قبیل قابلیت‌های بسیار خوبی را ایجاد کرده و به معنای واقعی نشان‌دهنده بودجه‌ریزی مشارکتی است.
رئیس کمیته بودجه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه انتظار ما این است که در طرح «من شهردارم2» شهرداری تبلیغات وسیعی انجام دهد، اظهار کرد: بنده به مدیران شهرداری پیشنهاد دادم که به تمام شهروندان پیامکی حاوی لینک این سامانه و اطلاعات پیرامون آن ارسال شود و مردم در جریان قرار بگیرند.
وی ادامه داد: این طرح نیاز به اجتماعی‌سازی دارد و اگر شهرداری تهران طی سه تا چهار سال در این زمینه، عملکرد خوبی داشته باشد، می‌تواند مفهوم بودجه‌ریزی مشارکتی را فراهم کند؛ علاوه بر این سامانه باید قابلیت‌های دیگری نیز داشته باشد و موضوعات حوزه مدیریت شهری را به شهروندان آموزش دهد که البته مقدمات آن فراهم شده است.
مظفر با بیان اینکه باید پاسخ به پیشنهادات شهروندان در سامانه ثبت شود، گفت: قابلیت‌های فنی پروژه‌ها باید برای مردم تشریح شود تا شهروندان بدانند که طرح پیشنهادی آنها قابل اجراست یا خیر؟؛ همین یادگیری منجر به این می‌شود که یک شهروند مسئول به یک شهروند آگاه مسئول تبدیل شود.
رئیس کمیته بودجه شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر اینکه در مجموع ریشه و اساس طرح «من شهردارم» به شورای ششم و کمیسیون برنامه و بودجه برمی‌گردد، خاطرنشان کرد: ادبیات نظری بودجه‌ریزی مشارکتی به طور مشخص در دوره ششم مدیریت شهری مطرح شد.
وی با بیان اینکه قابلیت سامانه من شهردارم در دوره دوم بسیار بیشتر از دوره اول است، یادآور شد: در راستای قابلیت‌های ایجاد شده باید اطلاع‌رسانی کافی صورت بگیرد، جمعیت پرسنلی شهرداری و لایه‌های محدود شهروندی که با مدیریت شهری در ارتباط هستند و در این طرح سهیم خواهند شد، باید به جمعیت گسترده شهروندی تبدیل شود.
مظفر با تأکید بر اینکه رویکرد طرح «من شهردارم» عمومی است، گفت: عموم مردم می‌توانند در این طرح مشارکت کنند و ما از نخبگان و خبرگان شهری انتظار داریم که کنشگران فعال این عرصه باشند. اطلاع‌رسانی به خبرگان در خصوص طرح انجام شده اما واقعیت این است که دو نوع بودجه‌ریزی شامل خبرگانی و عمومی داریم؛ لذا نباید این طرح با دیدگاه خبرگانی تلفیق شود بلکه باید عمومی‌تر و با تبلیغات گسترده‌تر پیش برود.
ممکن است علاقه مند باشید
  • غرهای استارتاپی! / کاربران لینکدین چه نقدهای دوستانه‌ای به استارتاپ‌های معروف ایرانی دارند؟
  • خلیج فارس از یک هویت تاریخی تا یک برند اقتصادی / فاطمه وطن‌دوست
  • چگونه یک کمپین تبلیغاتی حرفه‌ای بنویسیم ؟
  • نسبت روابط عمومی و بازاریابی در چیدمان سازمان/ کارشناسان پاسخ می‌دهند
اشتراک‌گذاری 0 FacebookTwitterPinterestWhatsapp
نوشته قبلی
انتشار فراخوان تبلیغات سینمای ایران در جشنواره فیلم فجر
نوشته بعدی
جمع‌آوری بیلوردهای غیرمجاز در مسجد سلیمان

نوشته‌های مرتبط

رازگشایی از بزرگترین چالش لینکدین فارسی/ «بوردیم» چگونه برنده رقابت...

۲۱ آبان ۱۴۰۳

کارگاه هوش مصنوعی زاینده برگزار شد/ یک هشدار برای مدیران...

۲۷ آبان ۱۴۰۳

دوره دایناسورها تمام شده است/ نظرهای جالب کاربران لینکدین درباره...

۱۰ مهر ۱۴۰۳

از رقابت نمی‌ترسیم اما با کپی‌کاری مبارزه می‌کنیم/ گفت‌وگو با...

۲۸ مرداد ۱۴۰۳

تگ‌لاین زمزم در کانون انتقادها / آیا لذت و شادی...

۲۹ بهمن ۱۴۰۳

تپسی فود یا اسنپ فود؟ کاربران چه می‌گویند؟

۹ آبان ۱۴۰۳

«کوروش کمپانی» محصول عدم ساماندهی انسان‌رسانه‌هاست

۳۰ بهمن ۱۴۰۲

از آینده نوآورانه آژانس‌های تبلیغاتی تا مطالبات سنگین مالی /...

۷ شهریور ۱۴۰۳

برندهای بزرگ چگونه از بحران‌ها عبور می‌کنند؟ راه‌حل غول‌های برندینگ...

۲۲ آبان ۱۴۰۳

مردم چی می‌گن؟ / واکنش‌ها به تبلیغات کاسپین، پرسیل، تپسی...

۲۵ مهر ۱۴۰۳

دیدگاه خود را بنویسید لغو پاسخ

پربازدیدترین مطالب

  • 1

    راهنمای دانلود chat GPT 4o و استفاده از...

    ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ 62,4K مشاهدات
  • 2

    شوخی‌های جالب کاربران شبکه‌های اجتماعی با «یاد چه...

    ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ 17,K مشاهدات
  • 3

    نمایشگاه نوشت افزار ایران نوشت در مصلی /...

    ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ 16,7K مشاهدات
  • 4

    دانلود سوپر اپلیکیشن تپسی / رقابت داغ شد

    ۲ مرداد ۱۴۰۳ 14,3K مشاهدات
  • 5

    تبلیغات تجاری خلاقانه + نمونه‌های موفق 2024

    ۱ خرداد ۱۴۰۳ 12,9K مشاهدات

دسته‌بندی‌ها

  • اسلایدر (263)
  • برندها (123)
  • برندینگ (84)
  • تجربه دیگران (39)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (99)
  • زندگی-بازار (9)
  • کلاس درس (53)
  • گزارش تصویری (33)
  • محیطی (44)
  • مقالات (7)

درباره ایدنا

درباره ایدنا

جدیدترین مطالب

  • مسدود شدن صفحه اینستاگرام “خانومی” پس از ویدیوی رپ خوانی...

    ۱۸ خرداد ۱۴۰۴
  • یوتیوب؛ عشق ابدی سریال‌های ایرانی؟

    ۱۲ خرداد ۱۴۰۴
  • نقد و تحلیل بیلبورد “همشهری ببین”

    ۱۰ خرداد ۱۴۰۴

دسته‌ها

  • اسلایدر (263)
  • برندها (123)
  • برندینگ (84)
  • تجربه دیگران (39)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (99)
  • زندگی-بازار (9)
  • کلاس درس (53)
  • گزارش تصویری (33)
  • محیطی (44)
  • مقالات (7)

© تمام حقوق این وبسایت مربوط به رسانه جامع اقتصاد و تبلیغات تجاری ایران می‌باشد.

ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما

همچنین بخوانیدx

هوش مصنوعی می‌تواند جای 99 درصد...

۲۶ فروردین ۱۴۰۴

نسبت روابط عمومی و بازاریابی در...

۵ دی ۱۴۰۲

واکاوی سواد رسانه‌ای و اطلاعاتی در...

۱۹ آذر ۱۴۰۲