ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما
خانه » واکنش‌ها به تبلیغات جدید اسنپ مارکت/ از جات تکون نمی‌خوری؟

واکنش‌ها به تبلیغات جدید اسنپ مارکت/ از جات تکون نمی‌خوری؟

توسط EADNA ۶ مهر ۱۴۰۴
۶ مهر ۱۴۰۴ 0 دیدگاه
اشتراک‌گذاری 0FacebookTwitterPinterestWhatsapp
17

کمپین جدید تبلیغات محیطی اسنپ مارکت که به تازگی در سطح شهر اکران شده است، واکنش‌های بسیاری برانگیخته است.

به گزارش ایدنا (رسانه تبلیغات ایران) این نخستین کمپین یکی از برندهای بزرگ بازار استارتاپ‌هاست که پس از جنگ 12 روزه در تهران اکران می‌شود.

اسنپ مارکت که یک از بازیگران همیشه فعلا بازار تبلیغات است در این برهه زمانی اقدام به اجرای کمپین تبلیغاتی اشتراکی خود با برخی از توکیدکنندگان محصولات سوپرمارکتی کرد و البته این کار، تلاش برخی دیگر از برندها برای اجرای کمپین تبلیغاتی را به دنبال داشت.

با این حال تبلیغات محیطی اسنپ مارکت واکنش‌های بسیاری هم برانگیخت که اغلب واکنش‌های منفی بود.
این کمپین تلاش کرده تا برخی مزیت‌ها مانند در خانه ماندن، معطل نشدن، فعالیت نکردن و … را از جمله مزیت‌های خرید آنلاین معرفی کند و در کنار این شعارهای تبلیغاتی، تصاویری از افراد را در حال استراحت نمایش دهد. رویکردی محتوایی که به نظر خیلی کلاسیک و معمولی و ساده است.

همین موضوع اما دستمایه نقدهای بسیاری شده است.

 

واکنش‌ها به تبلیغ جدید اسنپ مارکت

فرشید شهیدی ار چهره‌های مطرح کپی‌رایتنگ در ایران در صفحه لینکدینش نشوته است: [از اسنپ‌مارکت می‌خرم، از جام تکون نمی‌خورم، توی فروشگاه هم معطل نمی‌شم.]
منم زنگ می‌زنم به سوپر سر کوچه و از جام تکون نمی‌خورم، توی فروشگاه هم معطل نمی‌شم.
خیلی قبل از این که اسنپ‌مارکت به دنیا بیاد، این مزیت‌ها معمولی شده بود و دیگه مزیت به حساب نمی‌اومد. مثل اینه که در سال 2025 برای تبلیغ گوشی جدید آیفون بگید هر جا که باشم تلفن در دسترسمه.
«مزیت‌های رقابتی خرید آنلاین این‌ها نیست.»
این لاین‌ها رو مدیرفروش نوشته یا مدیرعامل؟ حتماً کلّی هم شگفت‌زده شدن از هدلاین‌های شگفت‌انگیزشون. در شگفتم.

این پست شهیدی با استقبال دنبال کنندگانش در لینکدین مواجه شده است:

ایمان آزاد، دیگر کپی‌رایتر فعال در لینکدین ذیل پست فرشید شهیدی نوشته: با اینکه کپی “از جام تکون نمی‌خورم” رو دوست داشتم چون اصطلاحی بین مخاطب هست و هزاران بار مادرم بهم گفته که “یه وقت از جات تکون نخوریا!” ولی قبول دارم مزیت نیست. ویژگی متمایز سفارش از اسنپ مارکت اولا اینه که می‌تونی فروشگاه بهتری رو پیدا کنی، حتی اگه ازت دور باشه. دوما به جای زنگ زدن و پرسیدن از آقا جلال بقال، خودت ببینی چی داره و همونی که می‌خوای رو سفارش بدی.
درباره معطل شدن توی فروشگاه باید بگم حداقل تجربه من اینطور نیست و اتفاقا به خاطر پیک و ثبت سفارش و… بیشتر معطل می‌شم.
سمانه احدی، مدیر فروش آنلاین نیز در کامنتی در ادامه این پست نوشته: مزیت رقابتی رو باید روی “امکان انتخاب بین فروشگاه‌ها”بر اساس “قیمت و تنوع” میذاشت
اینکه محصولی که میخوای رو سرچ کنی ببینی کدوم فروشگاه با قیمت بهتر داره و بخری، که ممکن‌ه سوپر سرکوچه اصلا موجود نداشته باشه! درضمن به عنوان مشتری انلاین اتفاقا زمان خیلی زیادی رو معطل میشی که بپری بری سرکوچه خریدتو کنی راحت‌تری.

فاطمه حسین آبادی از دانشجویان MBA نیز در این باره در کامنتی نوشته: در مباحث مارکتینگ خیلی وقت‌ها مزیت‌ها از قبل وجود دارن و برندهای دیگه هم اون‌ها رو ارائه میدن؛ اما تفاوت اصلی در شیوه‌ی ارائه و تجربه‌ایه که برای مشتری خلق میشه. همون مزیت، وقتی متفاوت و خلاقانه عرضه بشه، می‌تونه به یک مزیت رقابتی واقعی تبدیل بشه.

مجتبی کمالی مدیر دیجیتال مارکتینگ هم در پست دیگری در لینکدین با انتقاد از محتوای کمپین اینگونه مدیران اسنپ را مخاطب قرار داده است: درخواستی دارم از مدیر مارکتینگ اسنپ! خواهشا این اکانت Chatgpt رو از تیم محتوا یه مدتی بگیرید. حیفه به خدا. این همه پول هزینه میشه ولی محتوایی که داره منتشر میشه خوب نیست و حتی کسی که اینو نوشته پرامپت خوبی هم ننوشته!

گلی.میم هم در توئیتر نوشته: دوستان زیادی رویکرد آینده‌نگرانه تبلیغات اسنپ مارکت رو نفهمیدن. ما با هزارتا احتمال طرفیم. جدا از موضوع جنگ، ترافیک مخوف تهران، ناامنی حیابان‌ها و … از ویژگی‌های زندگی این روزها در تهران است که زیرپوسی در متن مستتر است.

ممکن است علاقه مند باشید
  • گلرنگ به دنبال خرید کل سهام تپسی
  • چه کسی معاون اول می‌شود؟ وزیر اقتصاد پزشکیان کیست؟
  • تکرار نمیشه! / عذرخواهی برندها از تبلیغات تجاری توهین‌آمیز + تصاویر
  • مدیر تبلیغات وزارت ارشاد: متولی تبلیغ در VODها ماییم
اشتراک‌گذاری 0 FacebookTwitterPinterestWhatsapp
نوشته قبلی
همسفر شدن ماست و پنیر با دلار و طلا ؟ / قیمت‌ها دارند به کجا می‌روند؟
نوشته بعدی
نمک بازار برندینگ / بهترین نمک‌های ایرانی در رقابت جهانی

نوشته‌های مرتبط

نتیجه یک تحقیق در امریکا: محتوای هوش مصنوعی بهتر از...

۲۳ بهمن ۱۴۰۲

درآمد تلویزیون از پخش تبلیغات در مسابقات ورزشی سال 1403

۲۷ فروردین ۱۴۰۳

واکنش برندها، استارتاپ‌ها و گرافیست‌ها به حادثه معدن طبس +...

۲ مهر ۱۴۰۳

چند قدم تا هزار میلیارد بازدید/ گزارش داغ تپسل در...

۱۶ مرداد ۱۴۰۳

شکایت زودکس از اسنپ‌فود به اتهام انحصارگری / دعوا سر...

۳۰ مهر ۱۴۰۳

واکنش مارکترهای ایرانی به اتفاقات دنیای برندینگ و تبلیغات /...

۱۶ شهریور ۱۴۰۴

بهترین استراتژی‌های تبلیغاتی برای کسب‌وکارهای کوچک در ایران

۲ مرداد ۱۴۰۳

باارزشترین برند هر کشور در سال ۲۰۲۴ کدام است؟

۱۳ اسفند ۱۴۰۲

فروش ۴۲.۵ درصد از سهام آپ به ارزش ۴۶۵۳ میلیارد...

۱ اسفند ۱۴۰۳

واکنش جبلی به تبلیغ سریال‌های ترکیه‌ای در شبکه نمایش خانگی

۲۹ آذر ۱۴۰۲

دیدگاه خود را بنویسید لغو پاسخ

پربازدیدترین مطالب

  • 1

    راهنمای دانلود chat GPT 4o و استفاده از...

    ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ 66,1K مشاهدات
  • 2

    نمایشگاه نوشت افزار ایران نوشت در مصلی /...

    ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ 18,5K مشاهدات
  • 3

    شوخی‌های جالب کاربران شبکه‌های اجتماعی با «یاد چه...

    ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ 17,6K مشاهدات
  • 4

    دانلود سوپر اپلیکیشن تپسی / رقابت داغ شد

    ۲ مرداد ۱۴۰۳ 14,6K مشاهدات
  • 5

    تبلیغات تجاری خلاقانه + نمونه‌های موفق 2024

    ۱ خرداد ۱۴۰۳ 13,K مشاهدات

دسته‌بندی‌ها

  • اسلایدر (275)
  • برندها (129)
  • برندینگ (87)
  • تجربه دیگران (47)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (100)
  • زندگی-بازار (10)
  • کلاس درس (54)
  • گزارش تصویری (36)
  • محیطی (46)
  • مقالات (7)

درباره ایدنا

درباره ایدنا

جدیدترین مطالب

  • واکنش‌ها به تبلیغات جدید رامک / گله‌ گاوهای بامزه در...

    ۱۲ مهر ۱۴۰۴
  • نمک بازار برندینگ / بهترین نمک‌های ایرانی در رقابت جهانی

    ۷ مهر ۱۴۰۴
  • واکنش‌ها به تبلیغات جدید اسنپ مارکت/ از جات تکون نمی‌خوری؟

    ۶ مهر ۱۴۰۴

دسته‌ها

  • اسلایدر (275)
  • برندها (129)
  • برندینگ (87)
  • تجربه دیگران (47)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (100)
  • زندگی-بازار (10)
  • کلاس درس (54)
  • گزارش تصویری (36)
  • محیطی (46)
  • مقالات (7)

© تمام حقوق این وبسایت مربوط به رسانه جامع اقتصاد و تبلیغات تجاری ایران می‌باشد.

ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما

همچنین بخوانیدx

پربازدیدترین برندهای ایرانی در شبکه‌های اجتماعی...

۱۷ مهر ۱۴۰۳

برندهای بزرگ چگونه از بحران‌ها عبور...

۲۲ آبان ۱۴۰۳

دومین رویداد برندکارفرمایی برگزار می‌شود /...

۲۴ آذر ۱۴۰۳