ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما
خانه » گزارش سال 1403 خانومی منتشر شد/ رشد پویایی زنان در بازارها

گزارش سال 1403 خانومی منتشر شد/ رشد پویایی زنان در بازارها

توسط EADNA ۲۴ شهریور ۱۴۰۴
۲۴ شهریور ۱۴۰۴ 0 دیدگاه
اشتراک‌گذاری 0FacebookTwitterPinterestWhatsapp
27
 خانومی، پلتفرم عرضه محصولات بهداشتی و مراقبتی زنان گزارش سال 1403 خود را منتشر کرد. 

به گزارش ایدنا (رسانه تبلیغات ایران) خانومی با تاکید بر رشد حضور زنان در فعالیت‌های اجتماعی و اقتصادی به عنوان بخش مهی از مسئولیت اجتماعی خود در پیشگفتار این گزارش نوشته است: «سالی که گذشت بزرگ‌تر شدیم، متنوع‌تر شدیم و در همراهی با زنان در مسیر مراقبت از خود، ثابت قدم‌تر. خانومی به‌عنوان یک پلتفرم تخصصی برای زنان،‌ مراقبت از خود را فقط یک رفتار فردی نمی‌داند بلکه آن را زبان مشترک زنان با یکدیگر و سنگ بنای شکل‌گیری بازاری می‌داند که هم فعال و پایدار است و هم بستری است برای دیده‌شدن نیازهای خاص زنان و حضور بیشتر آنها در فضای اقتصادی و اجتماعی.»

 

وضعیت اشتغال و امنیت شغلی زنان ایران در گزارش خانومی

گزارش خانومی تاکید کرده است که اگرچه نیمی از جمعیت ایران را زنان تشکیل می‌دهند و بیش از نیمی از دانشجویان دانشگاه ایرانی زنان هستند، آنها در بیش از 60 درصد موارد بدون رعایت تشریفات قانونی مانند بیمه مشغول به کار هستند.

همچنین این گزارش تاکید کرده است که تعداد زنان مدیر در پلتفرم خانومی در سال 1403 و در مقایسه با سال قبل از آن 240 درصد رشد کرده و این در حالی است که مردان در این شاخص تنها 88 درصد رشد داشته‌اند.

این موارد نشان می‌دهد که خانومی در تلاش برای دست یابی به اهدافخ ود در حیطه مسئولیت اجتماعی‌اش توانسته زمینه ساز بروز و ظهور توانمندی‌های زنان باشد.

گزارش سال 1402 دیجیکالا منتشر شد/ سلام به حراجی‌ها + گزارش کامل

 

فروش 1800 میلیارد تومانی خانومی در سال 1403

اما خانومی در فروش سالانه خود توانسته رکورد قابل توجهی به دست بیاورد. این پلتفرم با ثبت رکورد 1.8 همتی در سال گذشته، نرخ رشد سرمایه‌های انسانی خود را به 36 درصد رسانده و رکورد بازدید ماهانه از سایت این پلتفرم نیز به 11 میلیون بازدید نزدیک شده است.

در این گزارش آمده است که برندهای همکار خانومی که در این پلتفرم محصولات و خدمات خود را عرضه می‌کنند بیش از 1000 مورد است.

نرخ رشد کاربران یکتای خانومی در سال گذشته 41 درصد رشد داشته  و به 2 میلیون و 744 هزار نفر رسیده است.

همچنین اطلاعات جالبی درباره زمان‌های پرفروش این پلتفرم ارائه شده است که در ادامه می‌بینید. به نظر می‌رسد زنان ایران در فصل‌های سرد، وسط هفته‌ها و در ساعات پسین، بیشتر تمایل به خرید کردن دارند. آیا تاریکی هوا در این ساعات از فصل‌های سال و تمایل به خرید در روزهای کسل کننده وسط هفته می‌توند نشان می‌دهد که بسیاری از زنان ایرانی از خرید به عنوان تلاشی برای بهتر کردن حال و هوای خود استفاده می‌کنند؟

برای دانلود نسخه کامل گزارش روی این متن کلیک کنید

خانومی دیر کرد! / بررسی گزارش جشن 10 سالگی

 

محبوب‌ترین برندهای بهداشتی و آرایشی خانم‌ها

موضوع جالب دیگر در این گزارش برندهای محبوب است. گزارش خانومی نشان می‌دهد که برندهای لافارر، سریتا و پرایم به ترتیب محبوب ترین برندهای تولیدکننده محصولات آرایشی و بهداشتی در بازار ایران هستند. البته درگزارش اطلاعاتی درباره میزان رضایت، قیمت و … این محصولات و برندها ارائه نشده است.

ممکن است علاقه مند باشید
  • آیا رفع فیلتر واتساپ تاثیری در فضای دیجیتال مارکتینگ دارد؟ + واکنش کاربران
  • گزارش سال 1402 اکالا منتشر شد/ ماجرای یک سال عمر + 23 ساعت اضافه
  • تصویر بیتا فرهی و پروانه معصومی بر روی بیلبوردها
  • کمپین جذاب KFC؛ تاور برگر در بیلبوردها جا نمی‌شود!
اشتراک‌گذاری 0 FacebookTwitterPinterestWhatsapp
نوشته قبلی
نظر مردم درباره محصولات و کافه ساعدی‌نیا / موافقان و مخالفان چه می‌گویند؟
نوشته بعدی
کمپین تبلیغاتی جدید دلتا اکران شد؛ اعلام به‌روزرسانی سایت تخصصی ملکی

نوشته‌های مرتبط

محتوای تولید شده با هوش مصنوعی در میان ریسک‌های بزرگ...

۱۶ اسفند ۱۴۰۲

لینک مستقیم هوش مصنوعی درنا / آموزش استفاده از ابزار...

۲۲ خرداد ۱۴۰۳

برندسازی یا بنرسازی؟ / نقدهای تند متخصصان به نمایشگاه تبلیغات

۲۵ آذر ۱۴۰۳

چرا درگاه‌های پردخت دیجیکالا بسته شد؟ / جدال حقوقی با...

۱ آبان ۱۴۰۳

هوش مصنوعی گوگل تبلیغات را آغاز کرد

۵ خرداد ۱۴۰۳

جامه‌گردانی غول‌ها در ایران؟ احتمال تغییرات گسترده در دیجیکالا و...

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

سوپر اپلیکیشن گلرنگ با دو نام تپسی و سیمرغ +...

۴ خرداد ۱۴۰۳

نقد و بررسی فضای تبلیغاتی کشور در همایش فناوری و...

۱۹ آذر ۱۴۰۲

واکنش‌ها به کمپین تبلیغاتی دیجیکالا برای نوشت‌افزار / هر چی...

۱۹ شهریور ۱۴۰۳

تبلیغات اجباری تمام می‌شود؟ ادامه اعتراض‌ها به تماس‌ها و پیامک‌های...

۲۹ مرداد ۱۴۰۴

دیدگاه خود را بنویسید لغو پاسخ

پربازدیدترین مطالب

  • 1

    راهنمای دانلود chat GPT 4o و استفاده از...

    ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ 66,1K مشاهدات
  • 2

    نمایشگاه نوشت افزار ایران نوشت در مصلی /...

    ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ 18,5K مشاهدات
  • 3

    شوخی‌های جالب کاربران شبکه‌های اجتماعی با «یاد چه...

    ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ 17,6K مشاهدات
  • 4

    دانلود سوپر اپلیکیشن تپسی / رقابت داغ شد

    ۲ مرداد ۱۴۰۳ 14,6K مشاهدات
  • 5

    تبلیغات تجاری خلاقانه + نمونه‌های موفق 2024

    ۱ خرداد ۱۴۰۳ 13,K مشاهدات

دسته‌بندی‌ها

  • اسلایدر (275)
  • برندها (129)
  • برندینگ (87)
  • تجربه دیگران (47)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (100)
  • زندگی-بازار (10)
  • کلاس درس (54)
  • گزارش تصویری (36)
  • محیطی (46)
  • مقالات (7)

درباره ایدنا

درباره ایدنا

جدیدترین مطالب

  • واکنش‌ها به تبلیغات جدید رامک / گله‌ گاوهای بامزه در...

    ۱۲ مهر ۱۴۰۴
  • نمک بازار برندینگ / بهترین نمک‌های ایرانی در رقابت جهانی

    ۷ مهر ۱۴۰۴
  • واکنش‌ها به تبلیغات جدید اسنپ مارکت/ از جات تکون نمی‌خوری؟

    ۶ مهر ۱۴۰۴

دسته‌ها

  • اسلایدر (275)
  • برندها (129)
  • برندینگ (87)
  • تجربه دیگران (47)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (100)
  • زندگی-بازار (10)
  • کلاس درس (54)
  • گزارش تصویری (36)
  • محیطی (46)
  • مقالات (7)

© تمام حقوق این وبسایت مربوط به رسانه جامع اقتصاد و تبلیغات تجاری ایران می‌باشد.

ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما

همچنین بخوانیدx

واکنش‌ها به سفیر برند شدن علی...

۱۸ شهریور ۱۴۰۳

روندهای تبلیغات تجاری در سال 2025...

۱۰ دی ۱۴۰۳

2024 سال رونق تبلیغات دیجیتالی در...

۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳