ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما
خانه » هوش مصنوعی ایلان ماسک Grock Ai منتشر شد/ دانلود رایگان برای توئیتری‌ها؟

هوش مصنوعی ایلان ماسک Grock Ai منتشر شد/ دانلود رایگان برای توئیتری‌ها؟

توسط EADNA ۲۹ بهمن ۱۴۰۳
۲۹ بهمن ۱۴۰۳ 0 دیدگاه
اشتراک‌گذاری 2FacebookTwitterPinterestWhatsapp
857

هوش مصنوعی جنجالی جی‌راک که متعلق به ایلان ماسک است و با عنوان باهوش‌ترین و پیشرفته‌ترین هوش مصنوعی جهان شناهته می‌شود، امروز لانچ و آماده بهره برداری عمومی می‌شود.

به گزارش ایدنا (رسانه تبلیغات ایران) Grok AI یک چت بات انقلابی است که از فناوری پیشرفته هوش مصنوعی برای ایجاد مکالمات طبیعی و جذاب با انسان‌ها استفاده می‌کند.

ایلان ماسک در صفحه نخست سایت مربوط به این ابزار هوش مصنوعی تاکید کرده است که در تولید و توزیع این محصول با شرکت‌های بزرگی مثل A16Z، Blackrock، Fidelity Management & Research Company، Kingdom Holdings، Lightspeed، MGX، Morgan Stanley، OIA، QIA، Sequoia Capital، Valor Equity Partners و Vy Capital شراکت دارد.

این ابزار جدید هوش مصنوعی طبق ویژگی‌های مختلفی را ارائه می دهد، از جمله:

خلاصه کردن محتوای وب سایت و ترجمه زبان ها

Grok می تواند به شما در هضم سریع اطلاعات و برقراری ارتباط بین موانع زبان کمک کند.

ساختن داستان‌ها و موارد دیگر

قابلیت‌های خلاقانه Grok به شما امکان می‌دهد اشکال مختلف محتوای متنی مانند شعر، کد، اسکریپت، قطعات موسیقی و موارد دیگر را تولید کنید.

تحقیق و پاسخ به سوالات

Grok می تواند از طریق پلتفرم 𝕏 به اطلاعات دنیای واقعی دسترسی پیدا کرده و آنها را پردازش کند و پاسخ های دقیق و به روزی برای سوالات شما ارائه دهد. این حتی یک “رگه سرکش” دارد و می تواند به موضوعات “تند” بپردازد که سایر هوش مصنوعی ممکن است از آنها دوری کنند.

رسیدگی به پرس‌و‌جوها و وظایف متعدد

Grok می تواند چندین درخواست را به طور همزمان انجام دهد و به شما این امکان را می دهد که به طور یکپارچه بین وظایف مختلف جابجا شوید.

مزایای استفاده از Grok AI

دانش هم‌زمان

Grok از پلتفرم 𝕏 برای دسترسی هم‌زمان به اطلاعات استفاده می‌کند و اطمینان می‌دهد که پاسخ‌های آن همیشه دقیق و مرتبط هستند.

شوخ و جذاب

شخصیت Grok به گونه ای طراحی شده است که هم آموزنده و هم سرگرم کننده باشد و مکالمه با هوش مصنوعی را لذت بخش تر و جذاب تر کند.

قابلیت های چند وظیفه ای

Grok می تواند چندین کار را همزمان انجام دهد و بهره وری و کارایی شما را افزایش دهد.

ویرایشگرهای یکپارچه

Grok یکپارچه سازی یکپارچه با کد VS و ویرایشگرهای نشانه گذاری ارائه می دهد که به شما امکان می دهد به راحتی پاسخ های کد و متن را ویرایش و ذخیره کنید.

به طور کلی، Grok AI یک ابزار قدرتمند و همه کاره است که می تواند بهره وری، خلاقیت و درک شما از جهان را افزایش دهد. توانایی آن در انجام وظایف متنوع، ارائه پاسخ های آموزنده و شرکت در مکالمات طبیعی، آن را به منبعی ارزشمند برای هر کسی که به دنبال راهی هوشمندتر و کارآمدتر برای تعامل با اطلاعات است، تبدیل می کند.

 

دسترسی به Grok AI

Grok AI یک چت ربات جدید و هیجان انگیز است، اما در حال حاضر، نمی توانید از آن استفاده کنید مگر اینکه بخشی از یک گروه خاص باشید. این گروه برنامه دسترسی زودهنگام xAI نامیده می شود و فقط افرادی که در برنامه X Premium + هستند می توانند بپیوندند.

خبر خوب این است که Grok AI به آرامی برای افراد بیشتری عرضه می شود. در حال حاضر، برای همه مشترکین Premium+ ایالات متحده در پلتفرم X در دسترس است. و به زودی در دسترس انگلیسی زبانان سراسر جهان قرار خواهد گرفت.

 

چگونه برای سرویس X Premium+ ثبت نام کنیم؟

برای دسترسی به Grok AI، باید مشترک سرویس X Premium+ شوید، که در حال حاضر دروازه ای برای دسترسی به ویژگی های غنی Grok AI است. این اشتراک برای مشترکین X Premium+ در دسترس است و قیمت آن 16 دلار در ماه است. پس از مشترک شدن، می توانید از پورتال رسمی Grok AI دیدن کرده و با استفاده از اعتبار X خود را احراز هویت کنید. پس از این به پلتفرم Grok AI و ویژگی های منحصر به فرد آن دسترسی خواهید داشت

در دسترس بودن آینده

در حالی که دقیقاً نمی دانیم چه زمانی هوش مصنوعی Grok برای همه در دسترس خواهد بود، واضح است که سازندگان زمان خود را صرف اطمینان از آماده بودن آن می کنند. آن‌ها می‌خواهند همه کسانی که از Grok AI استفاده می‌کنند، تجربه‌ای عالی داشته باشند، بنابراین مطمئن می‌شوند که به خوبی توسعه یافته و استفاده از آن آسان است.

بنابراین، اگر علاقه مند به آزمایش Grok AI هستید، اکنون برای همه کاربران X رایگان است!

 

ممکن است علاقه مند باشید
  • X نمی‌میرد؛ رابطه دوستانه و حیاتی تخیل با استراتژی
  • نمایشگر کش‌سان ال‌جی رونمایی شد + جزئیات تازه‌ترین نمایشگر جهان
  • تبلیغات به مسیریاب‌ها رسید
  • ازکی تیزینگ «برات گرون تموم میشه» را مصادره کرد؟
اشتراک‌گذاری 2 FacebookTwitterPinterestWhatsapp
نوشته قبلی
سوپر اپلیکیشن دیجیکالا در بازار آنلاین‌ها + لینک دانلود
نوشته بعدی
تگ‌لاین زمزم در کانون انتقادها / آیا لذت و شادی با هم شعار خوبی برای برند است؟

نوشته‌های مرتبط

معرفی ترندهای دیجیتال مارکتینگ در سال 2024

۹ دی ۱۴۰۲

واکنش مارکترها به کمپین تبلیغاتی «تورش کن» اقامت 24

۱۷ شهریور ۱۴۰۳

بنیانگذاران تبلیغات مدرن در ایران؛ کارناوال اولین‌ها

۱۹ آذر ۱۴۰۲

ری برندهای بزرگ سال 2023؛ از ایکس تا پپسی

۱۵ بهمن ۱۴۰۲

تبلیغات خلاقانه و جالب مک دونالد برای فصل تابستان +...

۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

واژگونی بیلبورد تبلیغاتی در اتوبان کرج-تهران + فیلم

۱۹ اسفند ۱۴۰۲

پایان عصر ناهارهای آنلاین؟ بهترین کباب در پاوه 50 هزار،...

۲۶ آبان ۱۴۰۳

بیلبورد سه بعدی تجریش؛ نسل نوین تبلیغات ایران / گفت‌وگو...

۸ دی ۱۴۰۳

شبکه اجتماعی دیجی‌کالا راه‌اندازی شد

۲۷ اسفند ۱۴۰۲

چگونه برای کودکان تبلیغ تجاری طراحی کنیم؟ تجربه‌ برندهای بزرگ...

۲۷ آبان ۱۴۰۳

دیدگاه خود را بنویسید لغو پاسخ

پربازدیدترین مطالب

  • 1

    راهنمای دانلود chat GPT 4o و استفاده از...

    ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ 66,7K مشاهدات
  • 2

    نمایشگاه نوشت افزار ایران نوشت در مصلی /...

    ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ 18,5K مشاهدات
  • 3

    شوخی‌های جالب کاربران شبکه‌های اجتماعی با «یاد چه...

    ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ 17,7K مشاهدات
  • 4

    دانلود سوپر اپلیکیشن تپسی / رقابت داغ شد

    ۲ مرداد ۱۴۰۳ 14,8K مشاهدات
  • 5

    تبلیغات تجاری خلاقانه + نمونه‌های موفق 2024

    ۱ خرداد ۱۴۰۳ 13,K مشاهدات

دسته‌بندی‌ها

  • اسلایدر (279)
  • برندها (129)
  • برندینگ (89)
  • تجربه دیگران (48)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (101)
  • زندگی-بازار (11)
  • کلاس درس (54)
  • گزارش تصویری (36)
  • محیطی (46)
  • مقالات (7)

درباره ایدنا

درباره ایدنا

جدیدترین مطالب

  • تبلیغات یا مزاحمت تلفنی کسب‌وکارها؟ / از آبشار عاطفه‌ها تا...

    ۲۷ آبان ۱۴۰۴
  • مزایای فارغ التحصیلی IT از دانشگاه‌های آلمان

    ۷ آبان ۱۴۰۴
  • پشت‌پرده‌های انحلال بانک آینده / وقتی برند به محاق می‌رود

    ۳ آبان ۱۴۰۴

دسته‌ها

  • اسلایدر (279)
  • برندها (129)
  • برندینگ (89)
  • تجربه دیگران (48)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (101)
  • زندگی-بازار (11)
  • کلاس درس (54)
  • گزارش تصویری (36)
  • محیطی (46)
  • مقالات (7)

© تمام حقوق این وبسایت مربوط به رسانه جامع اقتصاد و تبلیغات تجاری ایران می‌باشد.

ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما

همچنین بخوانیدx

بیلبورد سه بعدی تجریش؛ نسل نوین...

۸ دی ۱۴۰۳

GroupM: سرعت رشد تبلیغات در جهان...

۲۰ آذر ۱۴۰۲

واکنش مارکترها به کمپین تبلیغاتی «تورش...

۱۷ شهریور ۱۴۰۳