ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما
خانه » واکنش‌ها به تیزینگ «از قیمت‌ها غول نساز» در تهران

واکنش‌ها به تیزینگ «از قیمت‌ها غول نساز» در تهران

توسط EADNA ۲ بهمن ۱۴۰۳
۲ بهمن ۱۴۰۳ 0 دیدگاه
اشتراک‌گذاری 0FacebookTwitterPinterestWhatsapp
301

اخیرا تیزینگ جدیدی در تهران با کپی «از قیمت‌ها قول نساز» توجه‌های بسیاری را به خود جلب کرده است.

به گزارش ایدنا (رسانه تبلیغات ایران) این تیزینگ که در سازه‌های محیطی تهران اکران شده گویا متعلق به برند ازکی محصول ازکی وام این برند است.

در حالی که بسیاری از شهروندان از افزایش روزانه و حتی گاهی ساعتی قیمت‌ برخی محصولات نگرانی دارند، اکران یک تبلیغ با جمله غیرمنتظره از قیمت ها غول نساز توجه‌ بسیاری را برمی‌انگیزاند. به همین دلیل کاربران شبکه‌های اجتماعی از جمله لینکدین هم به این گونه تبلیغات واکنش‌هایی نشان داده اند.

امین پارسا کپی‌رایتر و فعال حوزه تبلیغات در این باره در لینکدینش نوشته:

🔵 ما با یه شعار تبلیغاتی خیلی ساده‌ طرفیم:

از قیمت‌ها غول نساز

⚠️ اما راستش مخاطب از قیمت‌ها غول نمی‌سازه. قیمت‌ها واقعا غولن. مخاطب تورم رو حس می‌کنه و بابتش اذیت هم می‌شه. چون تورم نقطه‌ی دردِ خیلی از مردمه، پس باید با احتیاط درباره‌ی این نقطه‌ی درد صحبت کنیم.

❌️ ازکی‌وام باید با محصولش به مخاطب ارزش بده، نه اینکه بهش معترض باشه یا تذکر بده که “از قیمت‌ها غول نساز”. قطعا قصد برند تحقیر و اعتراض و سرزنش نبوده، اما این شعار ریسک بالایی در انتقال چنین حس‌هایی به مخاطب داره.

💡 اگر بخوایم شعارمون رو در فاز تیزینگ حفظ کنیم و بر اساس ارزش دادن به مخاطب تغییرش بدیم احتمالا همچین چیزی خواهیم داشت:

با غول قیمت‌ها بجنگ!

💡 این یعنی من با محصولم بهت ابزارش رو می‌دم که با غول قیمت‌ها بجنگی (توی فاز رونمایی). یعنی من بهت قدرت می‌دم. بهت ارزش می‌دم. سرزنشت نمی‌کنم که “حاجی گنده‌ش نکن، از قیمت‌ها غول نساز”!

✅️ به‌نظرم نکته‌ی مثبت این تبلیغ رنگ و لعاب خاص و نحوه‌ی دیزاین اسلوگانه که احتمالا می‌تونه قدرت بالایی توی جلب توجه مخاطبانش داشته باشه.

 

در ذیل همین پست شماری از کاربران نیز در قالب کامنت‌هایی، واکنش هایی را نشان داده اند.

حسین نصیری کارشناس ارتباطات بازاریابی نوشته: آخ آخ. این تیزینگ اگه بیاد تو فضای آنلاین کلی کامنت اعتراضی میگیره. توجه به Pain Point ها برای انتقال پیام در جامعه ما خیلی مهمه. همه عصبی و معترض و خسته و پر از خشمیم و یه بی‌احتیاطی اینطوری میتونه کلی انتقاد و خشم رو به خودش جذب کنه.

علیرضا آقایی مدیر هنری حوزه تبلیغات هم نوشته: دقیقا به نظرم چالش این تیزینگ عدم وجود همدردی با مخاطبه. این تیزینگ از زبان یه بیزینس نیست، انگار دیوار نگاره میدان ولیعصره. مگر اینکه پلن شون همین بوده باشه که مشارکت رو با حالت اعتراضی بالا ببره که یه مدل استراتژیه، اما فازهای بعدی ای که برمیدارن رو خیلی مهم تر می‌کنه

 

ممکن است علاقه مند باشید
  • واکنش مارکترها به کمپین تبلیغاتی یک سریال با عروسک ترسناک در تهران/ گودزیلا مارکتینگ؟
  • آخرین گمانه‌زنی‌ها درباره وزیران پزشکیان / معرفی کابینه دولت چهاردهم؟
  • هزینه تبلیغات موبایلی به ۴۰۲ میلیارد دلار می‌رسد
  • آژانس دیجیتال مارکتینگ چیست و چه کار می‌کند؟
اشتراک‌گذاری 0 FacebookTwitterPinterestWhatsapp
نوشته قبلی
به جای گوگل آنالیتیکس از چه ابزاری استفاده کنیم؟ / راهکار دور زدن تحریم google analytics
نوشته بعدی
راهنمای دانلود DeepSeek هوش مصنوعی چینی و استفاده از آن+ مقایسه دیپ سیک و چت‌جی‌پی‌تی

نوشته‌های مرتبط

راهنمای کامل ایمیل مارکتینگ Email Marketing + دانلود رایگان فایل

۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

بهترین و خلاقانه‌ترین تبلیغات 2024 با تمرکز بر محیط زیست...

۴ تیر ۱۴۰۳

تکرار نمیشه! / عذرخواهی برندها از تبلیغات تجاری توهین‌آمیز +...

۱۶ مهر ۱۴۰۳

رنگ سال 2025 انتخاب شد/ هیاهویی برای هیچ یا نقطه...

۱۷ آذر ۱۴۰۳

نیسان بازاریاب خودروهای چینی می‌شود

۲۷ آذر ۱۴۰۲

اما و اگرهای رفع فیلتر یوتیوب/ نان یوتیوبرهای ایرانی در...

۲۰ مرداد ۱۴۰۳

باارزشترین برند هر کشور در سال ۲۰۲۴ کدام است؟

۱۳ اسفند ۱۴۰۲

پین‌دیس: تحول دیجیتال در پخش کالا و بهبود Sell-In برندها...

۱۶ بهمن ۱۴۰۳

بلک فرایدی ایرانی یا بازار سیاه ناهمخوان؟ آیا دیجیکالا قیمت‌ها...

۳ آذر ۱۴۰۳

بهترین کمپین های بازاریابی سال ۲۰۲۳

۲۸ بهمن ۱۴۰۲

دیدگاه خود را بنویسید لغو پاسخ

پربازدیدترین مطالب

  • 1

    راهنمای دانلود chat GPT 4o و استفاده از...

    ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ 64,8K مشاهدات
  • 2

    شوخی‌های جالب کاربران شبکه‌های اجتماعی با «یاد چه...

    ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ 17,4K مشاهدات
  • 3

    نمایشگاه نوشت افزار ایران نوشت در مصلی /...

    ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ 16,7K مشاهدات
  • 4

    دانلود سوپر اپلیکیشن تپسی / رقابت داغ شد

    ۲ مرداد ۱۴۰۳ 14,5K مشاهدات
  • 5

    تبلیغات تجاری خلاقانه + نمونه‌های موفق 2024

    ۱ خرداد ۱۴۰۳ 12,9K مشاهدات

دسته‌بندی‌ها

  • اسلایدر (266)
  • برندها (123)
  • برندینگ (85)
  • تجربه دیگران (40)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (99)
  • زندگی-بازار (9)
  • کلاس درس (54)
  • گزارش تصویری (34)
  • محیطی (45)
  • مقالات (7)

درباره ایدنا

درباره ایدنا

جدیدترین مطالب

  • طعنه به شهروندان در کمپین‌های محیطی آب و برق/ از...

    ۱۸ مرداد ۱۴۰۴
  • تحلیل بازار جهانی تبلیغات پس از جنگ تحمیلی 12 روزه

    ۴ مرداد ۱۴۰۴
  • راهنمای تبلیغات تجاری در زمان جنگ

    ۱۱ تیر ۱۴۰۴

دسته‌ها

  • اسلایدر (266)
  • برندها (123)
  • برندینگ (85)
  • تجربه دیگران (40)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (99)
  • زندگی-بازار (9)
  • کلاس درس (54)
  • گزارش تصویری (34)
  • محیطی (45)
  • مقالات (7)

© تمام حقوق این وبسایت مربوط به رسانه جامع اقتصاد و تبلیغات تجاری ایران می‌باشد.

ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما

همچنین بخوانیدx

تبلیغات خلاقانه برندهای معروف + تصاویر

۲۹ مرداد ۱۴۰۳

آغاز رقابت بانی مد با دیجیکالا

۱۷ بهمن ۱۴۰۲

حاشیه‌های ثبت نام تجاری «فین‌تک» برای...

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳