ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما
خانه » محل برگزاری و جزئیات اولین نمایشگاه صنعت کنسرو در ایران

محل برگزاری و جزئیات اولین نمایشگاه صنعت کنسرو در ایران

توسط EADNA ۲۱ آبان ۱۴۰۳
۲۱ آبان ۱۴۰۳ 0 دیدگاه
اشتراک‌گذاری 0FacebookTwitterPinterestWhatsapp
451

نخستین نمایشگاه کنسرو و صنایع وابسته در ایران با حضور فعالان این صنعت برگزار می‌شود.

به گزارش ایدنا (رسانه تبلیغات ایران) این نمایشگاه از صبح روز سه شنبه 22 آبان ماه در محل هتل المپیک تهران افتتاح می‌شود و به مدت دو روز تا پایان روز پنجشنبه 22 آبان میزبان علاقمندان به این صنعت است.

همچنین در این نمایشگاه پنل‌های آموزشی و تحلیل مربوط به صنعت کنسرو با موضوعاتی چون کشت قراردادی، تاثیر هوش مصنوعی در بازاریابی و نقش صنایع بسته‌بندی در بهبود عملکرد صنعت کنسرو برگزار خواهد شد.

 

نشانی هتل المپیک محل برگزاری نمایشگاه کنسرو

تهران – جنب درب غربي استاديوم آزادي – هتل المپيك
تلفن: 02144739300
برای دیدن لوکیشن و نقشه دسترسی به هتل اینجا کلیک کنید.

درباره نمایشگاه

مسعود بختیاری، رئیس هیئت مدیره سندیکای صنایع کنسرو ایران پیش از این در نشستی خبری بر اهمیت صنعت کنسرو در تأمین امنیت غذایی تأکید کرد و گفته بود: با توجه به اینکه سالانه ۳۰ درصد محصولات غذایی و کشاورزی پیش از رسیدن به دست مصرف‌کنندگان از بین می‌رود، حمایت از صنعت کنسروسازی می‌تواند این ضایعات را به حداقل برساند و نقش مؤثری در جلوگیری از هدررفت منابع غذایی کشور ایفا کند.او گفت: این نمایشگاه فرصتی برای دیدار و تبادل نظر میان متخصصان و صنعتگران از سراسر کشور فراهم می‌کند. همچنین یکی از اهداف رویداد تقویت تعاملات بین‌المللی و نمایش توانمندی‌های صنعت کنسرو ایران به دیگر کشورهای شرکت‌کننده است. انتظار می‌رود که چنین همکاری‌هایی منجر به ایجاد فرصت‌های جدید اقتصادی و تجاری برای ایران گردد.

ممکن است علاقه مند باشید
  • طلاق سلبریتی‌‌ها و تبلیغات تجاری در ایران
  • خلیج فارس از یک هویت تاریخی تا یک برند اقتصادی / فاطمه وطن‌دوست
  • مدیرعامل تپسی ادعای اسنپ را قویا تکذیب کرد / حاشیه در رونمایی سوپراپلیکیشن تپسی
  • شرایط و مدارک لازم برای شرکت در نمایشگاه الکامپ + راهنمای ساده
اشتراک‌گذاری 0 FacebookTwitterPinterestWhatsapp
نوشته قبلی
رازگشایی از بزرگترین چالش لینکدین فارسی/ «بوردیم» چگونه برنده رقابت دیوار و آچاره شد؟
نوشته بعدی
نمایشگر کش‌سان ال‌جی رونمایی شد + جزئیات تازه‌ترین نمایشگر جهان

نوشته‌های مرتبط

از چگونگی تبلیغ در ماهواره تا برخوردهای ارشادی

۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

ترب‌گلد؛ حاصل همکاری کاریزما و ترب/ چگونه طلای با پشتوانه...

۷ اسفند ۱۴۰۳

گزارش جامع دیتاک 1402 منتشر شد/ اندرونی بازار 130 هزار...

۷ خرداد ۱۴۰۳

چرا زنان مارکتر دستمزد کمتری از مردان می‌گیرند؟

۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

راهنمای آموزش کامل ساختن ریلز اینستاگرام برای تبلیغات محصول و...

۱ اسفند ۱۴۰۲

تپسی رکورد 13 میلیون نصب در کافه بازار را شکست

۲۰ تیر ۱۴۰۳

اینفلوئنسرها در سال 1403 باید مالیات بپردازند

۲۸ بهمن ۱۴۰۲

۲۷ درصد برندهای ایرانی به تحقیقات بازار تمایل دارند

۱۳ اسفند ۱۴۰۲

کمپین تبلیغاتی جاباما کپی بود؟

۶ شهریور ۱۴۰۳

سند «تبلیغات تجاری در فضای مجازی» چیست و چه تاثیری...

۲۴ مهر ۱۴۰۳

دیدگاه خود را بنویسید لغو پاسخ

پربازدیدترین مطالب

  • 1

    راهنمای دانلود chat GPT 4o و استفاده از...

    ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ 64,K مشاهدات
  • 2

    شوخی‌های جالب کاربران شبکه‌های اجتماعی با «یاد چه...

    ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ 17,2K مشاهدات
  • 3

    نمایشگاه نوشت افزار ایران نوشت در مصلی /...

    ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ 16,7K مشاهدات
  • 4

    دانلود سوپر اپلیکیشن تپسی / رقابت داغ شد

    ۲ مرداد ۱۴۰۳ 14,4K مشاهدات
  • 5

    تبلیغات تجاری خلاقانه + نمونه‌های موفق 2024

    ۱ خرداد ۱۴۰۳ 12,9K مشاهدات

دسته‌بندی‌ها

  • اسلایدر (264)
  • برندها (123)
  • برندینگ (85)
  • تجربه دیگران (39)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (99)
  • زندگی-بازار (9)
  • کلاس درس (53)
  • گزارش تصویری (33)
  • محیطی (44)
  • مقالات (7)

درباره ایدنا

درباره ایدنا

جدیدترین مطالب

  • راهنمای تبلیغات تجاری در زمان جنگ

    ۱۱ تیر ۱۴۰۴
  • مسدود شدن صفحه اینستاگرام “خانومی” پس از ویدیوی رپ خوانی...

    ۱۸ خرداد ۱۴۰۴
  • یوتیوب؛ عشق ابدی سریال‌های ایرانی؟

    ۱۲ خرداد ۱۴۰۴

دسته‌ها

  • اسلایدر (264)
  • برندها (123)
  • برندینگ (85)
  • تجربه دیگران (39)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (99)
  • زندگی-بازار (9)
  • کلاس درس (53)
  • گزارش تصویری (33)
  • محیطی (44)
  • مقالات (7)

© تمام حقوق این وبسایت مربوط به رسانه جامع اقتصاد و تبلیغات تجاری ایران می‌باشد.

ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما

همچنین بخوانیدx

برندهای بزرگ چگونه از بحران‌ها عبور...

۲۲ آبان ۱۴۰۳

بهترین پزشکان زیبایی و جراح پلاستیک...

۶ خرداد ۱۴۰۳

رویکردهای جدید کپی‌رایتینگ در سال 2025...

۲۳ فروردین ۱۴۰۴