ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما
خانه » تپسی فود یا اسنپ فود؟ کاربران چه می‌گویند؟

تپسی فود یا اسنپ فود؟ کاربران چه می‌گویند؟

توسط EADNA ۹ آبان ۱۴۰۳
۹ آبان ۱۴۰۳ 0 دیدگاه
اشتراک‌گذاری 0FacebookTwitterPinterestWhatsapp
1,1K

همزمان با فعال شدن پلتفرم سفارش آنلاین غذا تپسی فود در تهران، کاربران بسیاری در شبکه‌های اجتماعی این پلتفرم جدید را با رقیب 15 ساله‌اش یعنی اسنپ فود مقایسه کردند.

به گزارش ایدنا (رسانه تبلیغات ایران) کاربران شبکه‌های اجتماعی پس از نخستین تجربه‌ها از تپسی فود، نکاتی را با ایدنا در میان گذاشتند که در ادامه مرور خواهیم کرد.

این مقایسه‌ها در پنج زمینه اصلی لوکیشن‌یابی، محیط کاربری، قیمت تمام شده، ارسال و … انجام شده است. آنچه در ادامه می‌خوانید برآیند نظرات کاربران است. شما نیز می‌توانید با ارسال نظرات خود به ایدنا در تکمیل این گزارش به ما کمک کنید.

تپسی و اسنپ پس از خریداری تپسی از سوی گلرنگ به دو رقیب بزرگ بازار آنلاین کشور تبدیل شده‌اند.

دانلود اپلیکیشن تپسی فود / غذا چی سفارش می‌دی؟

 

شاخص‌های مقایسه تپسی‌فود و اسنپ‌فود

لوکیشن‌یابی

تپسی‌فود لوکیشن‌های قبلی رو که در پلتفرم تاکسی اینترنتی استفاده کردین، داره اما برای پیدا کردن جایی که الان هستید، مقداری لگ داره. نقشه‌ش هم به سادگی اسنپ فود نیست.

محیط کاربری

محیط کاربری تپسی‌فود شبیه اسنپ‌فوده. البته تپسی فود در رنگ‌بندی، کیفیت تصاویر و چیدمان بصری زیباتر و خوشایندتره.

قیمت

تپسی فود برای همه غذاها ارسال رایگان داره. این یک امتیاز بزرگه. برای سفارش اول هم کد تخفیفی 40 درصدی گذاشته (welcome40) اما به نظر می‌رسه که برنامه متمایز و روزانه‌ای برای تخفیف‌های بعدی نداره. در مقابل اسنپ‌فود با فودپارتی و تخفیف‌های مداوم روزانه و البته اشتراک‌های پرو، قیمت تمام شده رو برای ناهار یا شام کاهش داده.

ارسال

مقایسه این مورد کمی دشواره. تپسی طبیعتا سفارش‌های کمتری از اسنپ داره و احتمالا ارسالش به همین دلیل هم به موقعه. همونطور که گفتم ارسالش هم رایگانه. اما اسنپ در برخی سفارش‌ها چالش‌های ریز و درشت داره.

رستوران‌ها

طبیعیه که رستوران‌های تپسی فود کمتر باشه. این یعنی تنوع کمتری هم در کیفیت و قیمت غذاها داره. اما اسنپ فود یک تجربه به قول خودش 15 ساله داره و تقریبا هر رستورانی در تهران، در اسنپ فود هم هست.

جشن 15 سالگی اسنپ‌فود! / یک حاشیه بی پایان

نتیجه

تپسی برای سفارش اول با کد تخفیف 40 درصد و ارسال رایگان، پیشنهاد نسبتا خوبی رو کرده. اما برای کسی که تپسی فود رو خودجوش نصب کرده باشه. اگر مثلا سه تخفیف 40 درصدی برای سه سفارش اول داشت، نصب و فعالسازی بالاتری می‌گرفت و از همین ابتدا، رقیب سرسخت‌تری برای اسنپ فود می‌شد.

نکته

نکته مهم این که مدیریت قریب به اتفاق رستوران‌های ایران مکانیزه نیست. یعنی موجودی غذاها و مکانیزم آماده‌سازی و … کاملا سنتیه. بنابراین مدیریت سفارش‌های همزمان در دو پلتفرم تپسی‌فود و اسنپ‌فود برای خیلی از رستوران‌ها چالش‌برانگیز میشه‌. این یعنی به زودی در سفارش غذا و دریافتش چالش‌های بیشتری خواهیم داشت. با این حال رقابت همیشه بهتره.

ممکن است علاقه مند باشید
  • دوره دایناسورها تمام شده است/ نظرهای جالب کاربران لینکدین درباره نسل Z
  • واکنش قالیباف به بیلوردهای روز مجلس
  • دومین رویداد برندکارفرمایی برگزار می‌شود / سالن ضرغام کجاست؟
  • واکنش‌ها به کمپین تبلیغاتی دیجیکالا برای نوشت‌افزار / هر چی که جاش خالیه
اشتراک‌گذاری 0 FacebookTwitterPinterestWhatsapp
نوشته قبلی
رونمایی محصول جدید تکراسا در رویداد «تکنولوژی‌های بازاریابی ایران ۱۴۰۳»
نوشته بعدی
ماجرای سازه‌های سه بعدی دیجیتالی در تهران/ تابلوهای سه بعدی دیجیتالی کجا نصب می‌شوند؟

نوشته‌های مرتبط

بزرگترین کمپین‌های تبلیغات پیامکی

۲۱ آذر ۱۴۰۲

هوش مصنوعی ایلان ماسک Grock Ai منتشر شد/ دانلود رایگان...

۲۹ بهمن ۱۴۰۳

بهترین و خلاقانه‌ترین تبلیغات 2024 با تمرکز بر محیط زیست...

۴ تیر ۱۴۰۳

تصمیم فولکس‌واگن برای کاهش 20 درصدی هزینه کارکنان

۱۹ آذر ۱۴۰۲

دومین رویداد برندکارفرمایی برگزار می‌شود / سالن ضرغام کجاست؟

۲۴ آذر ۱۴۰۳

راهنمای استخدام سفیر برند + نمونه‌های موفق و ناموفق ایرانی

۵ دی ۱۴۰۲

تحلیل و مقایسه دوایده معروف در تبلیغات محیطی

۴ خرداد ۱۴۰۴

چرا برندینگ برای استارتاپ‌ها حیاتی است؟

۱۳ اسفند ۱۴۰۲

انتقاد از بازارسازی برای کتاب‌های زیرپله‌ای در پلتفرم‌های آنلاین

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

نمایش تبلیغات در منو استارت ویندوز ۱۱

۲۷ فروردین ۱۴۰۳

دیدگاه خود را بنویسید لغو پاسخ

پربازدیدترین مطالب

  • 1

    راهنمای دانلود chat GPT 4o و استفاده از...

    ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ 66,7K مشاهدات
  • 2

    نمایشگاه نوشت افزار ایران نوشت در مصلی /...

    ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ 18,5K مشاهدات
  • 3

    شوخی‌های جالب کاربران شبکه‌های اجتماعی با «یاد چه...

    ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ 17,7K مشاهدات
  • 4

    دانلود سوپر اپلیکیشن تپسی / رقابت داغ شد

    ۲ مرداد ۱۴۰۳ 14,8K مشاهدات
  • 5

    تبلیغات تجاری خلاقانه + نمونه‌های موفق 2024

    ۱ خرداد ۱۴۰۳ 13,K مشاهدات

دسته‌بندی‌ها

  • اسلایدر (279)
  • برندها (129)
  • برندینگ (89)
  • تجربه دیگران (48)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (101)
  • زندگی-بازار (11)
  • کلاس درس (54)
  • گزارش تصویری (36)
  • محیطی (46)
  • مقالات (7)

درباره ایدنا

درباره ایدنا

جدیدترین مطالب

  • تبلیغات یا مزاحمت تلفنی کسب‌وکارها؟ / از آبشار عاطفه‌ها تا...

    ۲۷ آبان ۱۴۰۴
  • مزایای فارغ التحصیلی IT از دانشگاه‌های آلمان

    ۷ آبان ۱۴۰۴
  • پشت‌پرده‌های انحلال بانک آینده / وقتی برند به محاق می‌رود

    ۳ آبان ۱۴۰۴

دسته‌ها

  • اسلایدر (279)
  • برندها (129)
  • برندینگ (89)
  • تجربه دیگران (48)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (101)
  • زندگی-بازار (11)
  • کلاس درس (54)
  • گزارش تصویری (36)
  • محیطی (46)
  • مقالات (7)

© تمام حقوق این وبسایت مربوط به رسانه جامع اقتصاد و تبلیغات تجاری ایران می‌باشد.

ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما

همچنین بخوانیدx

مراقب تبلیغات درمانی در فضای مجازی...

۵ خرداد ۱۴۰۳

به جای گوگل آنالیتیکس از چه...

۲۲ دی ۱۴۰۳

خداحافظی با داروخانه‌ها/ چرا تبلیغ دارو...

۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳