ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما
خانه » موج تبلیغات کنسرت‌ها در تهران / رقابت عجیب و غیرجذاب بیلبوردی

موج تبلیغات کنسرت‌ها در تهران / رقابت عجیب و غیرجذاب بیلبوردی

توسط EADNA ۲۱ مهر ۱۴۰۳
۲۱ مهر ۱۴۰۳ 0 دیدگاه
اشتراک‌گذاری 0FacebookTwitterPinterestWhatsapp
294

در یک هفته اخیر تبلیغات کنسرت‌ها در شهر تهران اوج گرفته و بسیاری از گروه‌های موسیقی تلاش کرده‌اند تا تکنیک‌های اقناعی مختلفی را برای جذب مخاطب به کار بگیرند.

به گزارش ایدنا (رسانه تبلیغات ایران) در روزهای اخیر گروه‌هایی از جمله گروه موسیقی محمدرضا منصوری، علی یاسینی، بمرانی و … در حال تبلیغ اجراهای خود بر بیلبوردهای شهری پایتخت هستند. اما این تبلیغات متفاوت از تبلیغ‌های کنسرت‌های قبلی است و به نظر می‌رسد تلاش شده تا با شگردهای مختلفی چشم مخاطبان را به سوی خود جلب کند.

 

کنسرت علی یاسینی

فیلمبرداری در این کنسرت ممنوع است

اگر ساکن تهران باشید احتمالا بیلبوردها و استرابوردهایی را دیده‌اید که در آنها تصویر یک فرد به رنگ سیاه به نمایش درآمده و جمله درشت «فیلمبرداری در این کنسرت ممنوع است» روی تصویر نوشته شده است. این کپی‌رایت احتمالا می‌خواسته تا با ارائه یک پیام که چندان قابل انتظار نیست، توجه شهروندان را جلب کند.

اما این کپی در ذهن مخاطب چه چیزی را تداعی می‌کند؟ احتمالا مخاطبان اینطور برداشت خواهند کرد که این کنسرت، موسیقی بسیار جذابی دارد و آدم‌ها باید به موسیقی گوش کنند و فیلم نگیرند یا احتمالا این طور تداعی کنند که در سالن برگزاری کنسرت اتفاق‌هایی قرار است بیافتد که با توجه به فرهنگ رسمی کشور قابل انتشار نیست یا …

اما این کپی هشداردهنده، که یادآور عبارت‌های انذاری و هشدارآمیزی مانند سکوت کنید، دست نزنید، وارد نشوید، تصویربرداری ممنوع و … است بیشتر محدودسازی عرصه عمومی را تداعی می‌کند.

 

کنسرت یا کلاش آموزشی کنکور؟

تبلیغ کنسرت موسیقی محمدرضا منصوری

تبلیغ عجیب دیگر این روزها، مربوط به کنسرت خواننده‌ای به نام محمدرضا منصوری است. طراحی پوستر و محتوای تبلیغاتی این کنسرت نیز به طرز عجیبی یادآور تبلیغات کلاس‌های آموزش تست زنی و تقویت مهارت‌های کنکور و … است. همزمانی این تبلیغ با اعلام نتایج کنکور، باعث شد تا بسیاری از شهروندان تصور کنند که با این پوستر قرار است یک کلاش آموزشی برای کنکوری‌های سال آینده تبلیغ شود.

و بمرانی

شاید تنها بیلبورد تبلیغاتی استاندارد در طول این چند ماه، مربوط به کنسرت گروه موسیقی بمرانی باشد. پوسترهای این کنسرت تقریبا طبق روال همیشه با حضور تصویر همه افراد گروه روی بیلبوردها رفت اما این بار تصویر گروه بیش از همیشه با الگوهای زیبایی شناسی نسل زد، همراهی می‌کرد. این طراحی که عمدتا روی بیلبوردهای مناطقی در شمال شهر تهران اکران شده تصویری سیاه و سفید از اعضای گروه بمرانی را نشان می دهد که با عناصر بصری گرافیکی به دو رنگ بنفش و و نارنجی کمرنگ (احتمالا گلبهی) احاطه شده است.

 

ممکن است علاقه مند باشید
  • برندهای بزرگ چگونه از بحران‌ها عبور می‌کنند؟ راه‌حل غول‌های برندینگ برای حل بحران
  • از چگونگی تبلیغ در ماهواره تا برخوردهای ارشادی
  • تیزینگ جدید در تهران / برات گرون تموم میشه !
  • تبلیغ جالب محیطی بر دهانه تونل جاده‌ای+ویدیو
اشتراک‌گذاری 0 FacebookTwitterPinterestWhatsapp
نوشته قبلی
نمایشگاهی بی‌رمق در کنج برج میلاد / سومین دوره نمایشگاه ایران آیتکس (iranITEX) افتتاح شد
نوشته بعدی
جشن 15 سالگی اسنپ‌فود! / یک حاشیه بی پایان

نوشته‌های مرتبط

تبلیغات در گوگل ادز چقدر بازدهی دارد؟

۲۷ فروردین ۱۴۰۳

کمپین‌های تبلیغاتی برندها در ماه رمضان؛ از بنز و اپل...

۲۳ اسفند ۱۴۰۲

اینترنت بدون فیلتر در پارک فناوری پردیس/ یک تبعیض یا...

۱۷ شهریور ۱۴۰۳

واژگونی بیلبورد تبلیغاتی در اتوبان کرج-تهران + فیلم

۱۹ اسفند ۱۴۰۲

کاهش بودجه مارکتینگ برندها در ایران؟

۲۴ بهمن ۱۴۰۲

چه کسی معاون اول می‌شود؟ وزیر اقتصاد پزشکیان کیست؟

۱۸ تیر ۱۴۰۳

پایان پرنده آبی/ توییتر از امروز به صورت رسمی X.com...

۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

تصویر بیتا فرهی و پروانه معصومی بر روی بیلبوردها

۱۱ آذر ۱۴۰۲

کدام یک از تبلیغات آنلاین مزاحم‌تر است؟

۱۸ فروردین ۱۴۰۳

رنگ سال 2025 انتخاب شد/ هیاهویی برای هیچ یا نقطه...

۱۷ آذر ۱۴۰۳

دیدگاه خود را بنویسید لغو پاسخ

پربازدیدترین مطالب

  • 1

    راهنمای دانلود chat GPT 4o و استفاده از...

    ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ 65,K مشاهدات
  • 2

    شوخی‌های جالب کاربران شبکه‌های اجتماعی با «یاد چه...

    ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ 17,4K مشاهدات
  • 3

    نمایشگاه نوشت افزار ایران نوشت در مصلی /...

    ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ 16,8K مشاهدات
  • 4

    دانلود سوپر اپلیکیشن تپسی / رقابت داغ شد

    ۲ مرداد ۱۴۰۳ 14,5K مشاهدات
  • 5

    تبلیغات تجاری خلاقانه + نمونه‌های موفق 2024

    ۱ خرداد ۱۴۰۳ 12,9K مشاهدات

دسته‌بندی‌ها

  • اسلایدر (266)
  • برندها (123)
  • برندینگ (85)
  • تجربه دیگران (40)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (99)
  • زندگی-بازار (9)
  • کلاس درس (54)
  • گزارش تصویری (34)
  • محیطی (45)
  • مقالات (7)

درباره ایدنا

درباره ایدنا

جدیدترین مطالب

  • طعنه به شهروندان در کمپین‌های محیطی آب و برق/ از...

    ۱۸ مرداد ۱۴۰۴
  • تحلیل بازار جهانی تبلیغات پس از جنگ تحمیلی 12 روزه

    ۴ مرداد ۱۴۰۴
  • راهنمای تبلیغات تجاری در زمان جنگ

    ۱۱ تیر ۱۴۰۴

دسته‌ها

  • اسلایدر (266)
  • برندها (123)
  • برندینگ (85)
  • تجربه دیگران (40)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (99)
  • زندگی-بازار (9)
  • کلاس درس (54)
  • گزارش تصویری (34)
  • محیطی (45)
  • مقالات (7)

© تمام حقوق این وبسایت مربوط به رسانه جامع اقتصاد و تبلیغات تجاری ایران می‌باشد.

ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما

همچنین بخوانیدx

تبلیغات خلاقانه و جالب مک دونالد...

۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

نقد و بررسی فضای تبلیغاتی کشور...

۱۹ آذر ۱۴۰۲

استفاده گسترده از مواد بازیافتی برای...

۱ اردیبهشت ۱۴۰۳