ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما
خانه » ماجرای اجلاس سران اینستاگرام چیست؟ / یک شوخی یا نشست واقعی با بلیت 370 میلیونی؟

ماجرای اجلاس سران اینستاگرام چیست؟ / یک شوخی یا نشست واقعی با بلیت 370 میلیونی؟

توسط EADNA ۴ مهر ۱۴۰۳
۴ مهر ۱۴۰۳ 0 دیدگاه
اشتراک‌گذاری 0FacebookTwitterPinterestWhatsapp
1,4K

در ساعات گذشته عکسی عجیب از یک فرد منتشر شده و در حال وایرال شدن است که در پس زمینه آن عنوان «اجلاس سران اینستاگرام» به چشم می‌خورد و واکنش‌های بسیاری برانگیخته است.

به گزارش ایدنا (رسانه تبلیغات ایران) گفته می‌شود که این تصویر مربوط به یک رویداد با همین عنوان است که به تازگی در شهر دبی در کشور امارات برگزار شده است.

طبق یافته‌های خبرنگار ما، در یکی از ویدیوهای مربوط به یکی از برگزارکنندگان این رویداد، معلوم شده است که قیمت بلیت VVIP این رویداد نزدیک به شش هزار دلار و معادل 370 میلیون تومان بوده است.

گویا در این رویداد افرادی به نام معين فرجی، علی حاجی محمدی و ماهان تیموری به عنوان برگزارکننده حضور داشته اند.

بر اساس آنچه در برخی صفحات اینستاگرامی منتشر شده تمام بلیت های مربوط به این رویداد تا روز 29 مرداد ماه گذشته به فروش رفته و شرکت کنندگان برای حضور در این رویداد به دبی سفر کرده‌اند.

در این رویداد که با هدف آموزش مارکتینگ و شبکه‌سازی طراحی و اجرا شده 150 نفر به عنوان مشاکرت کننده حضور داشته و تجربیات خود از بازاریابی را با هم به اشتراک گذاشته‌اند. با این حال هنوز معلوم نیست که این 150 نفر چه کسانی بوده‌اند و بر چه اساسی خود را سران اینستاگرام معرفی کرده‌‎اند.

در ویدیویی که ماهان تیموری در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده او در حال مکالمه تلفنی با یک زن است که برای حضور در این رویداد 370 میلیون تومان پول داده است. تیموری در این ویدیو در حین واکنش به صحبت‌های آن زن، حالتی غیرجدی دارد و به صحبت‌های او پاسخ می‌دهد.

این در حالی است که ماهان تیموری پیش از این نیز با انتشار ویدیویی شرکت کنندگان در کلاس هایش را با ادبیات بسیار ناپسندی خطاب قرارداده و آنان را به سخره گرفته بود.

 

ممکن است علاقه مند باشید
  • راهنمای دانلود chat GPT 4o و استفاده از آن + لینک دانلود برای اندروید و آیفون
  • تعریف و کارکردهای نورومارکتینگ یا بازاریابی عصب‌خوانی
  • تپسل با خرید کافه‌بازار چه مسیری را از سر گرفته است؟ / یک تحلیل روانشناختی
  • هوا دلپذیر شد؟ / حاشیه‌های کمپین محیطی شهرداری روی بیلبوردها و تابلوهای تبلیغاتی تهران
اشتراک‌گذاری 0 FacebookTwitterPinterestWhatsapp
نوشته قبلی
تبلیغات خلاقانه برندها/ رقابت آتشین سس‌های کچاپ تند در تبلیغات + تصاویر
نوشته بعدی
آیا پایان سلطنت گوگل نزدیک است؟ جئو چیست و چگونه جایگزین سئو خواهد شد؟

نوشته‌های مرتبط

جشن 15 سالگی اسنپ‌فود! / یک حاشیه بی پایان

۲۲ مهر ۱۴۰۳

استفاده از تصویر غیراخلاقی در تبلیغات یک نمایشگاه

۷ دی ۱۴۰۲

شکایت زودکس از اسنپ‌فود به اتهام انحصارگری / دعوا سر...

۳۰ مهر ۱۴۰۳

چند قدم تا هزار میلیارد بازدید/ گزارش داغ تپسل در...

۱۶ مرداد ۱۴۰۳

تپسل با خرید کافه‌بازار چه مسیری را از سر گرفته...

۱۶ بهمن ۱۴۰۳

بلک فرایدی ایرانی یا بازار سیاه ناهمخوان؟ آیا دیجیکالا قیمت‌ها...

۳ آذر ۱۴۰۳

اطلاعات نمایشگاه لوازم التحریر مصلی / ساعات بازدید + جزئیات...

۲۳ شهریور ۱۴۰۳

مرکز توسعه نوآوری و فناوری تبلیغات کشور راه‌اندازی می‌شود

۱۱ دی ۱۴۰۲

برندها برای بندر چه کردند؟ واکنش کسب‌وکارها به حادثه رجایی‌شهر

۷ اردیبهشت ۱۴۰۴

شرایط و مدارک لازم برای شرکت در نمایشگاه الکامپ +...

۱۰ تیر ۱۴۰۳

دیدگاه خود را بنویسید لغو پاسخ

پربازدیدترین مطالب

  • 1

    راهنمای دانلود chat GPT 4o و استفاده از...

    ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ 65,K مشاهدات
  • 2

    شوخی‌های جالب کاربران شبکه‌های اجتماعی با «یاد چه...

    ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ 17,4K مشاهدات
  • 3

    نمایشگاه نوشت افزار ایران نوشت در مصلی /...

    ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ 16,8K مشاهدات
  • 4

    دانلود سوپر اپلیکیشن تپسی / رقابت داغ شد

    ۲ مرداد ۱۴۰۳ 14,5K مشاهدات
  • 5

    تبلیغات تجاری خلاقانه + نمونه‌های موفق 2024

    ۱ خرداد ۱۴۰۳ 12,9K مشاهدات

دسته‌بندی‌ها

  • اسلایدر (266)
  • برندها (123)
  • برندینگ (85)
  • تجربه دیگران (40)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (99)
  • زندگی-بازار (9)
  • کلاس درس (54)
  • گزارش تصویری (34)
  • محیطی (45)
  • مقالات (7)

درباره ایدنا

درباره ایدنا

جدیدترین مطالب

  • طعنه به شهروندان در کمپین‌های محیطی آب و برق/ از...

    ۱۸ مرداد ۱۴۰۴
  • تحلیل بازار جهانی تبلیغات پس از جنگ تحمیلی 12 روزه

    ۴ مرداد ۱۴۰۴
  • راهنمای تبلیغات تجاری در زمان جنگ

    ۱۱ تیر ۱۴۰۴

دسته‌ها

  • اسلایدر (266)
  • برندها (123)
  • برندینگ (85)
  • تجربه دیگران (40)
  • دیجیتال (60)
  • رادیو و تلویزیون (22)
  • رویدادها (99)
  • زندگی-بازار (9)
  • کلاس درس (54)
  • گزارش تصویری (34)
  • محیطی (45)
  • مقالات (7)

© تمام حقوق این وبسایت مربوط به رسانه جامع اقتصاد و تبلیغات تجاری ایران می‌باشد.

ایدنا
  • محیطی
  • دیجیتال
  • رادیو و تلویزیون
  • برندینگ
  • برندها
  • کلاس درس
  • مقالات
  • تجربه دیگران
  • رویدادها
  • ارتباط با ما

همچنین بخوانیدx

رنگ سال 2025 انتخاب شد/ هیاهویی...

۱۷ آذر ۱۴۰۳

طراحی پلتفرم اشتغال آنلاین در حوزه...

۱۰ دی ۱۴۰۲

واکنش‌ها به تغییر لوگو سایپا

۱۹ آذر ۱۴۰۳